Bekijk originele versie : Haarcreme van Kruidvat???
OneTouch
30-06-2004, 17:28
Onlangs bracht iemand ons op de hoogte van een product van het kruidvat. Dit product zou je na het wassen in je haar moeten aanbregen waarna je het NIET moest uitwassen. Het scheen een goed product te zijn voor maar 1 euro nog wat. Gister ben ik naar de kruidvat geweest maar ze kenden het daar helemaal niet. Ben ook alle schappen afgegaan.
Kan iemand mij vertellen hoe dit flesje/potje/tubetje eruit ziet?????? Ik wil het graag uitproberen maar ik moet bijna naar Marokko dus wil het wel graag meenemen!
SWEET_ANISSA
30-06-2004, 19:07
bedoel je misschien voedingreme??
sabrientje
30-06-2004, 20:20
Het heet kruidvat CREMEVOEDING en is echt geweldig.. Het is een grote mintgroene flacon en ligt helemaal op de onderste plank.. onder de eigen HUISMERK shampoos... Het kost inderdaad shi 1.49 of zo...
OneTouch
30-06-2004, 23:17
Sweet Anissa, ik weet niet precies hoe het heet. Ik las er een paar goede reacties over maar toen ik het bij het kruidvat vroeg kenden ze het niet. ze hadden alleen maar producten die je wel moest uitwassen.
Sabrientje, dat is dus dat product dat je NIET moet uitspoelen en dat je haar goed verzorgt??? Wat raar, ik ben het niet tegengekomen...
sabrientje
30-06-2004, 23:21
Origineel gepost door OneTouch
Sweet Anissa, ik weet niet precies hoe het heet. Ik las er een paar goede reacties over maar toen ik het bij het kruidvat vroeg kenden ze het niet. ze hadden alleen maar producten die je wel moest uitwassen.
Sabrientje, dat is dus dat product dat je NIET moet uitspoelen en dat je haar goed verzorgt??? Wat raar, ik ben het niet tegengekomen...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! En het ligt op de onderste plank bij de shampoo en de grote flacons met KRUIDVAT CREMESPOELING.. De CREMEVOEDING ligt er naast...
Glimlachje
02-07-2004, 01:05
En heb je het al gevonden? Hihi...
OneTouch
02-07-2004, 22:53
Nou , nog steeds niet gevonden!! Gister was ik toevallig in Amsterdam, daar hadden ze het niet en vandaag heb ik in mijn eigen woonplaats gekeken en heb ik weer niets gevonden!!! Ik heb overal gekeken, bij de shampoo's, bij de haarstyleermiddelen, zelfs bij de haarverf!!!
Ik zag wel een blauw flesje van kruidvatmerk met daarnaast een potje, dat heette cremevoeding inderdaad. De een was uitspoelbaar, de ander niet. Ik dacht: he he, eindelijk gevonden!!! Maar deze was 2,39 of zo. Niet dat de prijs een probleem is maar ik was bang dat het toch de verkeerde zou zijn omdat jullie het hadden over een andere prijs. Weten jullie zeker dat het 1 euro nog wat is???
tangia21
03-07-2004, 18:17
als je het nergens kan vinden,dan moet je het maar bestellen op
www.kruidvat.nl en klik aan de linkerkant op EIGEN MERK
en bij zoekopdracht moet je CREMEVOEDING typen en dan krijg je het product (kost 1.29)
minous21
03-07-2004, 23:14
Andrealon milk (gladmakende melk) is ook erg goed!!
Van Cremevoeding wordt mijn haar vettig...:D
dat flesje heb ik hier ergens in de kast.. heb het een paar keer geprobeerd. Maar wat doet het eigelijk en is et echt zo goed??
Trouwens hij is heel vaak uitverkocht, je moet echt vaak langs voor ze nem hebben.
OneTouch
04-07-2004, 16:16
Dank je wel tangia, ik het artikelnummer genoteerd en ga van de week wel weer ff langs! Kan niet misgaan dit keer!
Minous21, ik heb die gladmakende creme van andrelon ook. Hij is op zich wel goed maar het is geen herstellende creme of zo, hij maakt het haar op dat moment handelbaar en wat gladder (ze3ma). Ik vind 'm gewoon heerlijk ruiken daarom gebruik ik 'm altijd!!
Ffeiza: ik weet echt niet wat het precies doet. Ik las er een keer een topic over en er waren zoveel enthousiast reacties over dat ik besloot om het een keer te proberen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.