Bekijk originele versie : Welke afslankkuur raden jullie iemand aan?
Lalla_Asmae
16-02-2010, 22:14
Hallo mensen,
Ik vraag me af welk afslankkuur jullie gebruiken of gebruikt hebben en wat jullie ervaringen zijn.
Ik wil er 1 namelijk aanschaffen maar weet niet welke. En nu reductil verdwenen is weet ik niet welke ik moet gebruiken. Wat raden jullie me aan.
Bij voorbaat dank,
Lalla_Asmae
17-02-2010, 08:59
......
ik gebruik reducil nog steeds omdat ik het al in huis heb ik weet niet of ik het nog krijg ik heb het herhaal num nog
nanju thee is en thee dat het eetlust verminderd,neemt de zoetigheidt ook af. is bij de tuinen verkrijgbaar. neem een kop thee in de ochtend zeef eerst de korrels voor je hem opdrinkt ik heb hem nu niet in huis maar ik drink het de heldag door ook afgekookte water met klein beetje citroen duppels helpt wel laten afkoelen en het liefst voor je gaat ontbijten
nasssira
17-02-2010, 13:24
Obesimed
Lalla_Asmae
18-02-2010, 11:52
Ik denk niet dat je reductil nog ontvangt. Heb het namelijk ook via mijn huisarts geprobeert. Maar toen ik bij de apotheek stond met een verwijzing van mijn arts zei ze dat het niet meer geleverd wordt.
Hijama-expert
18-02-2010, 14:16
Lieve mensen,
Waarom gebruiken jullie die chemische troep die zoveel gevaarlijke bijwerkingen heeft. Je kan beter natuurlijke middelen gebruiken. Wil je meer weten? Stuur mij een pm.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.