Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben nieuw hier en heb julie hulp nodig..Verliefd op me nichtje...Wat moet k nou doen?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
30-06-2004, 16:11

Ik ben echt smoorverliefd op me nichtje, dat heb ik haar ook gezegt maar ze wil me liever als neef dan als vriend/man. Ze is nog jong en ik wil niet mt haar spelen. Ik wil echt graag met haar trouwen. K hou gewoon zoveel van haar en heb haar voor een voor haar moeilijke keuze laten staan. Ik heb haar laten kiezen, tussen mij als vriend/man en als neef of, mij niet als vriend/man maar ook niet als neef. Nou was ze net als een beste vriendin voor me, en ik heb haar erg teleurgesteld. Weet nou niet wat ik moet doen :( Ik hou echt van haar maar ik wil haar ook niet ongelukkig zien en heb erg spijt van dat ik haar zo een keuze heb laten maken, maar k weet ook niet hoe ik nu tegen haar moet doen. Of hoe zij tege mij zal doen. Ik kan niet met ahar omgaan als neef omdat ik zo ontzettend van d'r hou!!! Help, wat moet ik doen?????.

tarifisht
30-06-2004, 16:15
voer een goeie gesprke met haar kijk wat ze van je vindt en wees gewoon eerlijk tegen mekaar misschien heeft ze wel een ander daarom wil ze jou niet laat zien dat je gewoon heel veeeel om haar geeft en het komt inschallah wel goed veel succes :zwaai:

lady_khadija
30-06-2004, 16:15
wow... moeilijke situatie zeg... probeer afstand van haar te nemen... zoek afleiding.... blijf gewoon een tijdje bij haar uit de buurt... ga lekker met vrienden een paar dagen weg ofzo.... lol trappen ergens... is dat een optie??? :confused:

alhoceimachaima
30-06-2004, 16:23
is wel moeilijk situatie

Mandalay
30-06-2004, 16:31

Neem afstand! Ze wil je niet op die manier. Vergeet haar jullie hebben toch geen toekomst samen.

mohaha
30-06-2004, 16:45
ga naar haar toe en zeg "dit alles berust op een misverstand, ik dacht namelijk dat je iemand anders was, sorry"

DaNGeRouZLy
30-06-2004, 16:48
Origineel gepost door mohaha ga naar haar toe en zeg "dit alles berust op een misverstand, ik dacht namelijk dat je iemand anders was, sorry" :maf:

mohaha
30-06-2004, 16:51
maar ze wil toch niet....heb je haar misschien ook gevraagd waarom ze niet wil........niet dat dat wat uitmaakt...want ze wil je gewoon niet...maar ik zeg het om je een stukje duidelijkheid te geven....

Mysticalia
30-06-2004, 16:51
Salaat Istikharaah :D :belgie:

DaNGeRouZLy
30-06-2004, 16:52
op deze manier gooi je je eigen glazen en en verwijder je haar alleen maar verder van je af door haar voor deze keuze te stellen. zeg haar dat je je woorden terug trekt en zeg dat je erg graag wilt dat zij jouw vrouw wordt Insha`allah. Neem dan ff afstand van haar zodat zij zelf er over kan denken en zelf een keuze kan maken en niet dat haar een keuze wordt opgedrongen. succes!

tarifisht
30-06-2004, 16:53
nou er staat maar een ding voor je jongen en dat is om haar hand gaan vragen bij haar ouders misschien is ze wel verlegen om je te vertellen dat ze ook om je geeft of vindt ze vriendjes nemen haram (dat is ook zo) dus daarom moet je echt laten zien dat je niet zonder haar kan door naar haar ouders te gaan want zo laat je zien dat je serieus bezig bent en dat je haar voor altijd wil :zwaai: succes

Metalsiarachida
30-06-2004, 17:16
taoafik

cj_tetuani
30-06-2004, 17:20
Origineel gepost door Taoufik85 Ik ben echt smoorverliefd op me nichtje, dat heb ik haar ook gezegt maar ze wil me liever als neef dan als vriend/man. Ze is nog jong en ik wil niet mt haar spelen. Ik wil echt graag met haar trouwen. K hou gewoon zoveel van haar en heb haar voor een voor haar moeilijke keuze laten staan. Ik heb haar laten kiezen, tussen mij als vriend/man en als neef of, mij niet als vriend/man maar ook niet als neef. Nou was ze net als een beste vriendin voor me, en ik heb haar erg teleurgesteld. Weet nou niet wat ik moet doen :( Ik hou echt van haar maar ik wil haar ook niet ongelukkig zien en heb erg spijt van dat ik haar zo een keuze heb laten maken, maar k weet ook niet hoe ik nu tegen haar moet doen. Of hoe zij tege mij zal doen. Ik kan niet met ahar omgaan als neef omdat ik zo ontzettend van d'r hou!!! Help, wat moet ik doen????? "Follow the three R's, Respect yourself, Respect others and Responsibility for all your actions"

lilmaroc
30-06-2004, 17:39
Hoe oud is ze..?

princess87
30-06-2004, 18:19

Ik herken deze situatie maar dan in omgekeerde zin :o! Wat je cker niet mag doen is aan haar lijf blijven plakken (bij wijze van spreken) want dan gaat ze denk ik jou alleen maar lastiger vinden en het kan zelf gaan tot haat :( wat je moet doen weet ik ook niet! geef haar mss wat de tijd! Hoe oud is ze eigenlijK?? :)

Pagina's : [1] 2 3