Bekijk originele versie : Wat voor opleiding??
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:49
Ik heb dus egt een verotte opleiding en ik heb niet eens meer zin om het af te maken!!! Ik leer helemaal nix lijkt wel!! Soms zit ik in de klas denk ik: Wat doe ik hier eigenlijk?/ Je weet tog dan hebben ze het egt over onzin in de klas!! Dus ik wil nu gewoon een andere opleiding doen maar weet niet wat!!! Weten jullie iets?? :zwaai:
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:51
Origineel gepost door Kadir
Je kan net als mij doen en je crack diploma halen aan de 1e CrackDriaan Lyceeum, duurt maar 3 dagen en je hebt je diploma al;)
Neeeeeeeeeeeee :kwaad: Ik wil een egte opleiding een uhmm egte meisjes opleiding ofzo weet ik veel iets leuks!!!
heyyyy! nah ik weet niet wat je leuk vind of wel interesseerd... dus..
maar er zijn zoveel opleiding moet vast wat voor jou tussen zitten toch? je kan ook naar de site van een school gaan bv: www.INHOLLAND.nl en dan kan je ook wat lezen over andere opleidingen!!
Succes heh meid x x x x
BentDagilia
01-12-2002, 15:53
Wat voor richting doe je MBO HBO ??? euh economie, Natuur en gezondheid..
Bent Dagilia
waarom doe je niet Hogeschool voor Huisvrouwen.. doe je tenminste iets nuttigs :D
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:54
Origineel gepost door LaZina
heyyyy! nah ik weet niet wat je leuk vind of wel interesseerd... dus..
maar er zijn zoveel opleiding moet vast wat voor jou tussen zitten toch? je kan ook naar de site van een school gaan bv: www.INHOLLAND.nl en dan kan je ook wat lezen over andere opleidingen!!
Succes heh meid x x x x
Heyzz bedankt maar ik heb al zo veel sites van scholen bekeken en het lijkt wel of er gewoon geen 1 opleiding voor mij bestaat :(
BentDagilia
01-12-2002, 15:54
Hahahah razer.. Jij bent wel goed he jij ;) Grappemaker :D
Bent Dagilia
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:56
Origineel gepost door RaZer
waarom doe je niet Hogeschool voor Huisvrouwen.. doe je tenminste iets nuttigs :D
Die heb ik al gedaan al afgestudeerd daarvoor ;)
Lady_moi
01-12-2002, 15:58
wat dacht je van koken?echt ik kook graag en kzou ook die opleiding willen volgen :D
Lady_moi
01-12-2002, 15:59
horeca dus
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Die heb ik al gedaan al afgestudeerd daarvoor ;)
Nou niet goed opgelet dan want dan zou je nou je moeder helpen..
:D
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 16:01
Neeeee dat is egt niet leuk heb ik nu ook 4 uur in de week en je moet alleen maar vies ete manek ieggg tfoeeee
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 16:02
Origineel gepost door RaZer
Nou niet goed opgelet dan want dan zou je nou je moeder helpen..
:D
Me Moeder is niet thuis :p :D Dus ik moet alles zelf doen de soep staat al op het vuur en het vlees maak ik zo anders is het weer koud :D
BentDagilia
01-12-2002, 16:02
Doe je economie of niet?
Bent Dagilia
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Me Moeder is niet thuis :p :D Dus ik moet alles zelf doen de soep staat al op het vuur en het vlees maak ik zo anders is het weer koud :D
:goedzo: wel weinig maar ja je ging zeker altijd uit van het minimum ofterwijl een 5,5
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.