Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderen!!!!

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:40

Kinderen zijn soms egt irri!!!!!!!! Als ik soms in de centrum loop of in een winkel ofzo zit weer zon irritant kind te krijsen in die bugy of zon kleine smurf loopt je voor je voeten wajowww hahaha dan wil ik hem egt door die winkel trappen hahaa!!! Maar aaaaah kinderen zijn eigenlijk zo sweety he :D Vraag aan jullie: 1)wat vinden jullie nu van kinderen? 2) hoeveel kinderen wil je later? 3) Hoe ga je ze noemen? :zwaai:

RaZer
01-12-2002, 15:43
Kinderen van nu zijn net als de kinderen van toen... :D 2 Rachid Junior En Rachida :D

Juf_Nora
01-12-2002, 15:43
nee joh, de namen kwik kwek en kwak zijn veel mooier kadir

NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:45
Mijn tante heeft net ook een dochtertje gehad aaah zo lief he ik wilde haar egt niet los laten maar ik heb vaak gehad dat ik naar iemand ging die net een baby had die zo lelijk was!!!! Niet lullig bedoeld ofzo maar nl babys zijn soms ook zo lelijk zondere haar enzo en een raar hoofd hahaha egt lullig maar hopen dat ik een mooie krijg!! Vast wel :D

Onslaught
01-12-2002, 15:50

kinderen zijn de schitterden wezen van de wereld, ik werk met kinderen dus ik weet hoe ze zin, en veel mensen vergeten dat kinderen de toekomst zijn, want kijk in palastina als het zo doorgaat is er geen kind meer over, dus denk na mensen kinderen zijn de toekomst en ik wil graag 4 of 5 kinderen heb insh allah, hoe ik ze noem weet ik niet maar deze namen vind ik mooi: samir younes nisserine salah dien abelnasser jamila aicha laila ramzie yamina latifa

RaZer
01-12-2002, 15:51
een vraagje is Zinedine een Islamitische naam?

BentDagilia
01-12-2002, 15:51
1 Kinderen krijgen is het mooiste wat je kan neerzetten op aarde 2 Later wil ik 2 a 3 kinderen 3 Als het allemaal meisjes worden inchallah :Selina, Romaisa, Nihat Als het allemaal Jongetjes worden inschallah : Soufian, Nabil, Achraf Bent Dagilia :D

NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:52
Origineel gepost door Onslaught kinderen zijn de schitterden wezen van de wereld, ik werk met kinderen dus ik weet hoe ze zin, en veel mensen vergeten dat kinderen de toekomst zijn, want kijk in palastina als het zo doorgaat is er geen kind meer over, dus denk na mensen kinderen zijn de toekomst en ik wil graag 4 of 5 kinderen heb insh allah, hoe ik ze noem weet ik niet maar deze namen vind ik mooi: samir younes nisserine salah dien abelnasser jamila aicha laila ramzie yamina latifa Wallah je heb helemaal gelijk!! Ps. Mooie namen heb je ik zit ook in die richting te denken ;)

Onslaught
01-12-2002, 15:57
dank je:D

RaZer
01-12-2002, 15:58
Nogmaals :kwaad:.. moet hier tog geen aparte topic voor maken?? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam?

NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 15:59
Origineel gepost door RaZer Nogmaals :kwaad:.. moet hier tog geen aparte topic voor maken?? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? een vraagje is Zinedine een Islamitische naam? Ik weet niet :(

BentDagilia
01-12-2002, 16:01
Als het goed is wel... Ik ken tenminste iemand die zo hete en diegene is Islamitisch... Bent Dagilia

RaZer
01-12-2002, 16:03
Origineel gepost door Bent Dagilia Als het goed is wel... Ik ken tenminste iemand die zo hete en diegene is Islamitisch... Bent Dagilia Dank je WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D je bent een :engel: Vind Zinedine een mooie jongens naam

BentDagilia
01-12-2002, 16:05
hahah Kadir.. wat verpest je het :stout: Zidane heet toch ooK ZINEDINE ZIDANE en hij is neem ik aan moslim??? Bent Dagilia

RaZer
01-12-2002, 16:06

Origineel gepost door Kadir Jah maar dat is zn achternaam:confused: :confused:

Pagina's : [1] 2