Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oudere man

Pagina's : [1] 2

LadyBerkania
30-06-2004, 15:37

Zou je met een oudere man willen trouwen zo'n 10 a 15jaar verschil tussen julie beiden... Ja of nee en geef je mening....hoezo wel of hoezo niet. En zijn er hier dames die getrouwd zijn met een oudere man zo ja hoe is jullie huwelijk??

miss_chaimae
30-06-2004, 15:39
leeftijd speelt geen rol,al zou ik tog liever trouwen met iemand die 2-5jaar ouder is..niet ''te'' Ben jij 20 is hij al 35..:eek:

Mysticalia
30-06-2004, 15:39
Als het zou klikken, waarom niet? :) Zolang ie op zelfde niveau is qua gedachtengang en humor en zeker islaam :D ps hoezo LadyB? :o :belgie:

DanGd_LayDy
30-06-2004, 15:41
Inderdaad leefdtijd speelt niet egt een rol..Maarjah zelf heb ik wel liever iemand 3 a 5 jaar ouder..

LadyBerkania
30-06-2004, 15:42

Origineel gepost door miss_chaimae leeftijd speelt geen rol,al zou ik tog liever trouwen met iemand die 2-5jaar ouder is..niet ''te'' Ben jij 20 is hij al 35..:eek: Neeeee da nie maar ik heb gewoon vraag oh safi :o

LadyBerkania
30-06-2004, 15:43
Origineel gepost door Mysticalia Als het zou klikken, waarom niet? :) Zolang ie op zelfde niveau is qua gedachtengang en humor en zeker islaam :D ps hoezo LadyB? :o :belgie: :o Ja precies zolang je wel met elkaar goed kunt communiceren, en zelfde niveau etc zitten. Zo denk ik der ook over.... Gewoon :o vlaagje oh safi :o

LadyBerkania
30-06-2004, 15:45
Origineel gepost door DanGd_LayDy Inderdaad leefdtijd speelt niet egt een rol..Maarjah zelf heb ik wel liever iemand 3 a 5 jaar ouder.. Tis maar een cijfer leeftijd

Mysticalia
30-06-2004, 15:46
Origineel gepost door LadyBerkania :o Ja precies zolang je wel met elkaar goed kunt communiceren, en zelfde niveau etc zitten. Zo denk ik der ook over.... Gewoon :o vlaagje oh safi :o :o ok ik dacht al dat onze LadyB heeft aangepapt met een oldy :hihi: ;) :o zeker ervan dat je ons niets moet meedelen? :o

lhouceimagirl1
30-06-2004, 15:46
ik heb op je tipic bij jonger als jij geregeerd!

DanGd_LayDy
30-06-2004, 15:47
Origineel gepost door LadyBerkania Tis maar een cijfer leeftijd Jaah inderdaad... Ik praat wel zo Maar alles is mekteb.. Als ik hem tegen kom en hij is wat ouder.. Dan boeit het me ook niet op dat moment zoals het al is aangegeven Als het maar klikt :zwaai:

LadyBerkania
30-06-2004, 15:49
Origineel gepost door Mysticalia :o ok ik dacht al dat onze LadyB heeft aangepapt met een oldy :hihi: ;) :o zeker ervan dat je ons niets moet meedelen? :o whihiiih ik pap niets aan :stout: maar zodra ik ga trouwen of zo dan deel ik 't wel ff mee :o

LadyBerkania
30-06-2004, 15:49
Origineel gepost door lhouceimagirl1 ik heb op je tipic bij jonger als jij geregeerd! Ik gaat ff kijke

LadyBerkania
30-06-2004, 15:50
Origineel gepost door DanGd_LayDy Jaah inderdaad... Ik praat wel zo Maar alles is mekteb.. Als ik hem tegen kom en hij is wat ouder.. Dan boeit het me ook niet op dat moment zoals het al is aangegeven Als het maar klikt :zwaai: Ja becies, 't is elmaktab je weet 't nooit :verdriet:

Mysticalia
30-06-2004, 15:51
Origineel gepost door LadyBerkania whihiiih ik pap niets aan :stout: maar zodra ik ga trouwen of zo dan deel ik 't wel ff mee :o Ik hou je eraan :o :blauwkus: :belgie:

tarifisht
30-06-2004, 15:51

leeftijd speelt geen rol bij mij hij moet niet zo een oudje zijn tuurlijk maar als ik echt van die gene hou en het klinkt goed tussen ons dan is het geen probleem :zwaai:

Pagina's : [1] 2