Bekijk originele versie : Zeggen je ouders wel I love you
Chineees
30-06-2004, 14:22
Tegen elkaar , ik denk dat de meeste ouders die al wat op leeftijd zijn dat niet zo vaak ,snel tegen elkaar zeggen of wel .
Marokkanen kunnen moeilijk hun liefde voor elkaar verklaren wie is het er mee eens .
DaNGeRouZLy
30-06-2004, 14:29
mijn vader geeft mijn moeder lieve naampjes je kan zien dat ze heel gek met elkaar zijn :verliefd: Maar echt ik hou van jou zeggen ze niet waar wij bij zijn in ieder geval maar misschien als ze met zijn 2en zijn.
Bnieja_Noor
30-06-2004, 14:31
je hebt gelijk!
maroclady4you
30-06-2004, 14:33
Origineel gepost door Chineees
Tegen elkaar , ik denk dat de meeste ouders die al wat op leeftijd zijn dat niet zo vaak ,snel tegen elkaar zeggen of wel .
Marokkanen kunnen moeilijk hun liefde voor elkaar verklaren wie is het er mee eens .
:moe:
mijn vader noemt mijn moeder Vrouw
tamraath wil je dat voor me pakken :hihi:
alhoceimachaima
30-06-2004, 14:33
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
mijn vader geeft mijn moeder lieve naampjes je kan zien dat ze heel gek met elkaar zijn :verliefd: Maar echt ik hou van jou zeggen ze niet waar wij bij zijn in ieder geval maar misschien als ze met zijn 2en zijn.
mee eens helemal waar is dat
Origineel gepost door naisha
:giechel: oh my god dat is zo grappig
Habibinur
30-06-2004, 14:36
Mijn vader geeft mn moeder ook lieve naampjes, soms ook sarcastische das wel lachen, want die neem ik gelijk over! hihihihi
Ze zullen het vast wel zeggen maar niet in ons bijzijn!!!!!!!!!!!
Chineees
30-06-2004, 14:37
ja dat vind ik ook zo flex ze noemen elkaar nooit bij naam altijd he jij of hadji of wat dan ook .. :confused: nooit van hobbi of zinedjali. :D
alhoceimachaima
30-06-2004, 14:40
wuhahahahahh wajouw ajema hnoee:haha: ik lach me hier kapot komt me bekent voor
girly_nice
30-06-2004, 14:40
Mij ouders wel hoor! :) zo vaak..:D
Mijn ouders zijn namelijk nowg jong.. ;)
ewa gr. mii A.K.A mocroGurl
girly_nice
30-06-2004, 14:41
maar danG wel in 't arabish niey in 't engels ...:S of soms in 't nederlands...;)..
alhoceimachaima
30-06-2004, 14:42
hahahhahahahhah :) zou ik wel voor me willuh zien
:D
maroclady4you
30-06-2004, 14:43
ja dat vind ik ook zo flex ze noemen elkaar nooit bij naam altijd he jij of hadji of wat dan ook .. :confused: nooit van hobbi of zinedjali. :D
hahahaha nee dat moest er eens bij komen dat wij allemaal in de kamer zitten en mijn vader iets nodig heeft ewa eh zin inoe doe dit ff ofzo... nee dat kan echt niet.. :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.