Bekijk originele versie : Voor allen die vanuit Nederland via ANtwerpen naar Marokko gaan
Hallo iedereen,
Even een medeling voor zij die via Antwerpen naar Marokko gaan.
Er zijn momenteel grote werken op de ring gepland en die zullen zeker 2 jaar duren, met een pauze van 6 maanden er tussen.
Tijdens de spitsuren zijn er files van minstens 15km voor degene die van Breda komen (dat is de E19).
Voor zij die met een brede aanhangwagen rijden (breder dan 2m vermoed ik)is de doorgang via de Kennedytunnel vanaf 1 juli 2004 verboden.
Zij moeten via de Liefkeshoektunnel gaan. Dit is een toltunnel waar je dus moet betalen.
Voor meer inlichtingen kijk naar de website www.werkenantwerpen.be
Tahaloe en veel vakantieplezier.
Ik ga Vrijdagochtend om 05:00. Heb ik dan ook problemen :confused:
DonAgewan
30-06-2004, 14:40
Als ik ga ga ik via Barcelona dus Luxemburg...Het enige nadeel ten opzichte van de andere route is dat hijiets langer is maar dat merk je niet omdat die kant minder vermoeiend is.
Origineel gepost door DonAgewan
Als ik ga ga ik via Barcelona dus Luxemburg...Het enige nadeel ten opzichte van de andere route is dat hijiets langer is maar dat merk je niet omdat die kant minder vermoeiend is.
Wie de route van Luxemburg-Lyon-Barcelona neemt en uit Nederland afkomt kan beter omrijden via de A2 Eindhoven - Maastricht - Luik (Liège). Eenmaal bij het naderen van Luik moet men de borden met Luxemburg volgen en rijdt men via de tunnel de stad uit. Op deze manier ontwijkt men de werken in Antwerpen.
Op de E25 Luik - Luxemburg is er wel een strook van 40-50km dat volledig vernieuwd wordt en waar de maximumsnelheid 70km/u bedraagd, voorzichtigheid is dus geboden. Op dit strook kunnen tijdens de weekends wanneer er een grote uittocht is ook verkeersproblemen ontstaan. Maar zij die via Luxemburg willen hebben er geen andere keuze op na te houden omdat op de E411 Brussel - Namen - Luxemburg ook een strook van 50 km aangepakt wordt. Dus wie via Antwerp - Brussel - Luxemburg rijdt komt twee keer in wegenwerken terecht.
Alvast allemaal een veilige reis toegewenst. Goed slapen en niet te hard rijden. Een geladen auto is geen sportwagen.
Groeten
Gloekig neem andere route :D
Voor zij die de route Parijs - Bordeaux - Madrid nemen en uit Nederland (Randstad) komen is het beste om via A4 Bergen-op-Zoom België binnen te rijden. Voor bij de grens dient men de toltunnel Liefkenshoek te nemen. Daarna volgt men Antwerpen-Linkeroever en eenmaal bij het knooppunt met de E17 volgt men de borden met Gent - Lille (Rijsel).
SCHULDIG
30-06-2004, 18:57
Ik was gisteren nog in brussel en ik had niet echt veel gemerkt van die werkingen ofzo in antwerpen...:)
SCHULDIG
30-06-2004, 18:57
Origineel gepost door TWeeT20
Voor zij die de route Parijs - Bordeaux - Madrid nemen en uit Nederland (Randstad) komen is het beste om via A4 Bergen-op-Zoom België binnen te rijden. Voor bij de grens dient men de toltunnel Liefkenshoek te nemen. Daarna volgt men Antwerpen-Linkeroever en eenmaal bij het knooppunt met de E17 volgt men de borden met Gent - Lille (Rijsel).
Bergen op Zoom :bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.