Bekijk originele versie : Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aan
Uitgegeven: 30 juni 2004 11:57
LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Groene Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.
De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Groene Ster.
asma_201
30-06-2004, 12:45
dat is zeker goed dat ze die homo's aanpakken, loop je in het park kom je een stelletje tegen ik vind dat niet kunnen....
LOL :D
Maar ......... hebben die homo's geen huis of gaan ze allemaal vreemd :confused:
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat gedoe in het openbaar. Ik heb niets tegen homo's maar dit vind ik niet kunnen.
Wat mij opvalt is dat je met zulke nieuwtjes toch denkt dat het homo zijn ook nog steeds niet in NL word geacepteerd... Ik kan het mis hebben, maar ik zal even uit leggen waarom..
Hoe vaak is het zo dat je in zo een park komt, en dat je dan een man en vrouw ziet vrijen, overigens denk ik altijd hebben jullie geen bed thuis ofzo, of kicken jullie er op om gezien te worden door anderen... Walgelijk vind ik dit soort gedrag, maar nu even terug op het onderwerp.
Terwijl daar dus niks over werd gezegd door de jaren heen.
En dan gebeurd het dat homo's openbaar gaan vrijen, dan word er meteen werk van gemaakt... Er zit toch wat in. Al ben ik er zelf ook blij mee dat zei dit soort praktijken niet goed keuren.
Het is een land waar we homo's ''moeten accepeteren'' maar dan moet je wel je vieze spelletjes thuis gaan spelen vind ik... :rolleyes:
Origineel gepost door Hussler
LOL :D
Maar ......... hebben die homo's geen huis of gaan ze allemaal vreemd :confused:
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat gedoe in het openbaar. Ik heb niets tegen homo's maar dit vind ik niet kunnen.
Dit kan nog wel wat nuance gebruiken.
A) Schijnen er steeds meer hetro's in deze wereld rond te lopen die het ook leuk vinden om in de openlucht sex te doen.
B) Is het verschijnsel van anonieme homo sex ontstaan in de periode dat homo zijn niet echt geaccepteerd was, maar er wel behoefte is aan sex.
Hoe beter de acceptatie van homosexualiteit hoe minder noodzaak, het is dan dus ook opvallend dat er op de cruising gebieden steeds minder autochtonen te vinden zijn.
Maar dat zal wel komen dat autochtone nederlanders er thuis gewoon over kunnen praten en niemand het erg vind als de sex thuis in bed gebeurd.
Als je er thuis niet over kan praten, of zelfs voor de goede orde maar met een vrouw getrouwd bent (dan val je tenminste niet buiten de boot) dan moet je toch wat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.