Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontmaagd!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Secret_girl
30-06-2004, 12:36

Wat als je je toekomstige vrouw ontmaagd voor het huwelijksnacht. En ook heb je nog niet om haar had gevraagd maar je had wel een datum geprikt om te gaan. Blijf je dan bij haar of zoek je een andere vrouwtje die zich wel kan inhouden?????

watmoetje
30-06-2004, 12:42
hmmm ik denk dat iedereen er van uit moet gaan dat zijn vrouw ontmaagd is ik bedoel steeds meer mensen laten zich nemen dus als je er al van uit gaat kom je niet voor een terleur stelling te staan :D

lhouceimagirl1
30-06-2004, 13:18
Sebhana allah, veel meiden maken zich druk over wat hun toekomstige man van zal vinden,ewa 99% van de jongens zijn allemaal ontmaag dus ze moeten ook nix van een meid eisen vind ik. Als een meid maagd blijft dan is het tussen haar en allah.

hayar
30-06-2004, 13:27
Je ziet me staan, je kijkt me aan . Je gedachten laat je volledig gaan. Je vraagt: ben je nog maagd? Deze vraag is nogal gewaagd. Ik geef je geen antwoord en jij kijkt zuur. maar ondertussen laat jij geen enkel meisje meer puur. groetjes:zwaai:

Tijn
30-06-2004, 13:30

Zolang ze zich aan de 5 zuilen houdt, geen rente betaald/ontvangt, niet bedriegt en niet over andere oordeeld......mag ze van mij 20 x zijn ontmaagd en mag ze d`er hoofddoek ook thuis laten. ps Neem bovenstaande tekst niet te zereneus, maar probeer wel de maagdelijkheid-en hoofddoekregels iets te relativeren ;)

alhoceimachaima
30-06-2004, 13:32
ach jah allah hfied :jammer:

-xxx-Rachida
30-06-2004, 13:33
Origineel gepost door Tijn Zolang ze zich aan de 5 zuilen houdt, geen rente betaald/ontvangt, niet bedriegt en niet over andere oordeeld......mag ze van mij 20 x zijn ontmaagd en mag ze d`er hoofddoek ook thuis laten. ps Neem bovenstaande tekst niet te zereneus, maar probeer wel de maagdelijkheid-en hoofddoekregels iets te relativeren ;) Hmmmm....

lhouceimagirl1
30-06-2004, 13:38
[QUOTE]Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje tuurlijk is het iets tussen haar en Allah, maar is het niet zo dat zij ook door de jongen er op wordt afgerekend? dat is gewoon oneerlijk!! als een jongen mans genoeg is om haar maagdelijkheid te nemen, dan is hij ook vebrantwoordelijk voor haar en vind ik dat hij met haar moet trouwen. [ Het is wel jammer dat bijna alle jongens ontmaagd zijn :( maar een ding hoop ik bij allah: dat mijn maagdelijkheid aan iemand zal geven die het ook waard is. niet allah ihfed iemand die al besmet is ofzo :kwaad:

watmoetje
30-06-2004, 13:38
Origineel gepost door hayar Je ziet me staan, je kijkt me aan . Je gedachten laat je volledig gaan. Je vraagt: ben je nog maagd? Deze vraag is nogal gewaagd. Ik geef je geen antwoord en jij kijkt zuur. maar ondertussen laat jij geen enkel meisje meer puur. groetjes:zwaai: ahaha die doet :giechel:

samah_kebdania
30-06-2004, 13:40
Origineel gepost door La__Haine EIGEN SCHULD DIKKE BULT!! Ze moest maar haar benen dicht houden. Stel ze werd verkracht layster? zeg je dan ook eigenschuld dikke buld?

lhouceimagirl1
30-06-2004, 13:45
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje inchallah :) het is niet zomaar iets wat je weggeeft... daarom ;) is het belangerijkste wat een meid mee zich draagt en daar bn ik trots op alhamdoelilah en veel meiden natuurlijk:zwaai:

Rayhane_20
30-06-2004, 14:01
Je trouwt toch met een meisje/jongen om haar/zijn persoonlijkheid. Iedereen maakt fouten en het is niet aan ons om daarover te oordelen. Als Allah swt die personen wil vergeven dan doet Hij dat, wil Hij het niet dan staat ze al een straf op de dag des oordeel te wachten. Waarom zouden we ze nog hier op aarde moeten straffen?? Zolang ze berouw getoond hebben, moet er toch geen probleem zijn. We leven in het heden en niet in het verleden. En ten tweede, ik vind het zo HYPOCRIET dat jongens een maagd EISEN, terwijl de meeste zelf alles behalve maagd zijn. Ik zou nooit een jongen afwijzen omdat hij ontmaagd is, absurd is het gewoon, zo moet het ook andersom zijn. Ik praat het natuurlijk niet goed, want het is inderdaad een grote zonden, maar je kan de tijd niet terugdraaien en iedereen verdient een tweede kans. Moge Allah swt ons allen doen vergeven en ons leiden, Ameen. Wa3aleikoem salaam

Tijn
30-06-2004, 14:08
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje Zina(sex voor het huwelijk, relaties etc) is een van de grootste zondes. dus er valt niets te relativeren ;) Waar staat dat sex voor het huwelijk zo`n grote zonde is?....Kan me niet voorstellen dat deze zonde groter is dan je niet houden aan de 5 grondbeginselen (waar sommige Moslims toch ook al een beetje moeite mee hebben ;) ) en als dit zo`n grote zonde is......waarom hoeft in praktijk de man dan geen maagd te zijn?

Bnieja_Noor
30-06-2004, 14:09
Sorrie hoor waar gaat dit heen oprotten Terwijl me nchtej all ontmaagd is aag ja maakt neit uit :D

Rayhane_20
30-06-2004, 14:12

Origineel gepost door Tijn Waar staat dat sex voor het huwelijk zo`n grote zonde is?....Kan me niet voorstellen dat deze zonde groter is dan je niet houden aan de 5 grondbeginselen (waar sommige Moslims toch ook al een beetje moeite mee hebben ;) ) en als dit zo`n grote zonde is......waarom hoeft in praktijk de man dan geen maagd te zijn? Dat de meeste cultuur met islam verwarren wil niet zeggen dat een jongen voor zijn huwelijk gemeenschap mag hebben. Het is voor beiden niet toegestaan. En het is inderdaad een grote zonden. De vijf grondbeginselen staan hoog op het ranglijstje, als je je daar niet aan houdt staat het op het gebied van zonden voor sex voor het huwelijk. Maar het wordt wel tot een grote zonde berekent, het staat zeker in de top 10 3aleikoem

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6