Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke zonnebrandcream kopen jullie.

CharLie_Da
30-06-2004, 12:02

Voor marokko , welke merk een factor. Om mogen jullie niet zonne :D

Zininou
30-06-2004, 12:16
Olijfolie met citroen!!!:D Reken maar dat je zwart terug komt!!

CAMILLIA_3
30-06-2004, 12:45
maar zininou dit is geen bescherming tegen eventuele kanker dat veroorzaakt kan worden door de zon. pas wel op hoor meid, elke keer dat jij je niet beschermd is een keer te veel,en kanker wordt altijd op een latere leeftijd geconstateerd en dan is het te laat hoor. Wil je niet de hele dag alleen maar bezig zijn met smeren dan heb ik een goede tip voor julie: Ik weet niet meer hoe het heet maar je kan het vinden bij de kruidvat of etos of een andere drogisterij, het is een zonnecreme die je maar 1 keer per dag hoeft in te smeren,30 minuten voor dat je de deur uitgaat. En je bent de hele dag beschermd tegen zonnebrand en huidveroudering. je hebt keuze in verschillende factors. De naam van die creme begint met ultra (kwam ik net op) ik kijk thuis wel en dan laat ik het jullie morgen alsnog weten. het is niet duurder dan 20 euro, je kunt er de hele zomer mee doen. Voor de rest neem gewoon een zonnecreme met hele hoge factor (je wordt wel minder snel bruin)maar wel mooi en geleidelijk bruin en het bruin is mooier dan als je heel snel bruin wordt. je hebt er ook veel langer plezier van,want het blijft heel lang zitten. ALs je snel bruin wordt vervel je snel (en word je dus sneller lichter). Maar goed smeer je gewoon in is heel belangrijk,en je kunt altijd nog olijfolie en citroen eroverheen smeren (maar bent nog steeds beschermd,snapie ;) ) groetjes nora

PowerQueen
30-06-2004, 19:13
Origineel gepost door Zininou Olijfolie met citroen!!!:D Reken maar dat je zwart terug komt!! :hihi: Pcies.. :goedzo:

lela_Hanan
30-06-2004, 19:50

Vraagje...! Wesh helpt het echt...olijfolie en citroen??? Zo ja..hoe gaat het in zijn werk? :zwaai:

G-Bella
30-06-2004, 21:10
Origineel gepost door CAMILLIA_3 maar zininou dit is geen bescherming tegen eventuele kanker dat veroorzaakt kan worden door de zon. pas wel op hoor meid, elke keer dat jij je niet beschermd is een keer te veel,en kanker wordt altijd op een latere leeftijd geconstateerd en dan is het te laat hoor. Wil je niet de hele dag alleen maar bezig zijn met smeren dan heb ik een goede tip voor julie: Ik weet niet meer hoe het heet maar je kan het vinden bij de kruidvat of etos of een andere drogisterij, het is een zonnecreme die je maar 1 keer per dag hoeft in te smeren,30 minuten voor dat je de deur uitgaat. En je bent de hele dag beschermd tegen zonnebrand en huidveroudering. je hebt keuze in verschillende factors. De naam van die creme begint met ultra (kwam ik net op) ik kijk thuis wel en dan laat ik het jullie morgen alsnog weten. het is niet duurder dan 20 euro, je kunt er de hele zomer mee doen. Voor de rest neem gewoon een zonnecreme met hele hoge factor (je wordt wel minder snel bruin)maar wel mooi en geleidelijk bruin en het bruin is mooier dan als je heel snel bruin wordt. je hebt er ook veel langer plezier van,want het blijft heel lang zitten. ALs je snel bruin wordt vervel je snel (en word je dus sneller lichter). Maar goed smeer je gewoon in is heel belangrijk,en je kunt altijd nog olijfolie en citroen eroverheen smeren (maar bent nog steeds beschermd,snapie ;) ) groetjes nora Sjow Sjow :goedzo:

Missy_Cheima
30-06-2004, 21:45
In een spuitflacon me super snel bruiner namelijk: Olijfolie met citroen. En ik neem zonnebrandspray mee van Nivea, factor 30. I Love spray's wat een uitvinding! Psccht psccht en bakken maar. :Iluvu:! Ciao.

CAMILLIA_3
02-07-2004, 09:52
het cremetje heet ultrasolar ciau

RealMadridGirl
02-07-2004, 10:46
Heb ik nie nodig ... Verbrand nooit :ego: :D

MissGangsta
02-07-2004, 13:51
Ik wil het echt wel is uit proberen olijfolie en citroen. :D Maar koop ook voor de zekerheid een zonnebrandcreme met factor.

CharLie_Da
04-07-2004, 13:23
Origineel gepost door Zininou Olijfolie met citroen!!!:D Reken maar dat je zwart terug komt!! Hoe doe je dat dan ..

lela_Hanan
04-07-2004, 13:46
Origineel gepost door CharLie_Da Hoe doe je dat dan .. Er staat al een topic over: Olijfolie en citroen. Moet je maar even kijken... http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=311119