Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Het Een Mode ............

Corleone
01-12-2002, 12:39

Is het soms een mode tegenwoordig om een relatie (verkering) te hebben. :love: Veel wat ik hier lees op deze pagina gaat over relaties. En als ik rond om me heen kijk zie ik ook haast overal marokkaanse stelletjes. vooral op HC Zijn er ook mensen zonder Relatie en kan iemand mij vertellen of het echt IN is

Tnawie
01-12-2002, 12:43
als het in is, dan loop ik achter :p

mimi_tangaouia
01-12-2002, 12:51
Origineel gepost door Corleone Is het soms een mode tegenwoordig om een relatie (verkering) te hebben. :love: Veel wat ik hier lees op deze pagina gaat over relaties. En als ik rond om me heen kijk zie ik ook haast overal marokkaanse stelletjes. vooral op HC Zijn er ook mensen zonder Relatie en kan iemand mij vertellen of het echt IN is dat kan je geen mode noemen :nerd:

Corleone
01-12-2002, 12:53
tnawie: ik loop ook achter denk ik mimi: hoe noem je het dan

mimi_tangaouia
01-12-2002, 13:10

Origineel gepost door Corleone tnawie: ik loop ook achter denk ik mimi: hoe noem je het dan dat stelletjes gebeuren bestond alleen al wat langer de reden dat je dat nu veel ziet is dat de jongeren nu meer durven en meer schijt hebben dus dan is het eigenlijk beter om een topic te beginnen over waarom die jongeren zoveel durven en doen!!

emsoem
01-12-2002, 14:13
is toch alleen maar leuk om verliefde stelletje's te zien....:D maar ik hou het nog ff voor gezien :hihi: =emsoem=

Zina17
01-12-2002, 14:13
Origineel gepost door emsoem is toch alleen maar leuk om verliefde stelletje's te zien....:D maar ik hou het nog ff voor gezien :hihi: =emsoem= yeah yeah :D :D

loubna170
01-12-2002, 14:15
hey carleone je bent wel bij de jongeren liefde en relatie afdeling dus ik denk dat je dan veel topics over die onderwerp zult vinden

Dunnia
01-12-2002, 14:36
Dan loop ik ook achter I guess..