Bekijk originele versie : Heren, even een vraagje.
MissMysterious
15-02-2010, 20:15
Ik heb een aantal keer gelezen dat het menselijk is om tijdens de s... te fantaseren over een andere man of vrouw.
Ik heb het idee dat dit meer een mannen ding is, maar in hoeverre klopt dit eigenlijk?
Het baart me zorgen als ik later getrouwd ben, in een mooie lingerie op me mannetje aan het wachten ben, waarbij hij met zijn gedachten bij een andere vrouw zal zijn.
Het schijnt zo gemakkelijk te gaan dat zomaar een meisje wat hij buiten tegenkomt hem bij blijft en erover gaat fantaseren.
Het is ook altijd wat met jullie mannen als het hierom draait. :maf:
MissMysterious
15-02-2010, 20:29
is echte onzin vind ik teminste dat fantaseren is voor mensen die alleen thuis slapen als je met iemand anders s... dan kan k niet over een ander fantaseren
Ik hoop ook dat het onzin is. :D
Anders ben ik bang me later tijdens zoiets af te moeten vragen of hij er nou wel of niet bij is met zijn gedachten.
Maar is het wel iets mannelijks om zelfs na een huwelijk minimaal 1 keer geïnteresseerd te raken in een andere vrouw?
Dit valt me de laatste tijd namelijk erg op. Vooral bij Marokkaanse mannen.
BeautyLaila
15-02-2010, 20:34
Ik hoop ook dat het onzin is. :D
Anders ben ik bang me later tijdens zoiets af te moeten vragen of hij er nou wel of niet bij is met zijn gedachten.
Maar is het wel iets mannelijks om zelfs na een huwelijk minimaal 1 keer geïnteresseerd te raken in een andere vrouw?
Dit valt me de laatste tijd namelijk erg op. Vooral bij Marokkaanse mannen.
ke bila als mijn man op die avond gaat fantaseren over een ander'' Ik eeeeeeeet hem op. Hij krijg een jaar geen sex! STRAF:hihi:
MissMysterious
15-02-2010, 20:41
mijn vrouwtje hoeft zich daar niet druk over te maken :D
Toppie! :goedzo:
MissMysterious
15-02-2010, 20:42
ke bila als mijn man op die avond gaat fantaseren over een ander'' Ik eeeeeeeet hem op. Hij krijg een jaar geen sex! STRAF:hihi:
:hihi:
BeautyLaila
15-02-2010, 20:56
HAAHAHAHAHAHAHAH dat zou een goeie straf voor je man zijn hij gaat ze leven haten :D
Hahah, hij gaat zeker een einde aan zijn leven maken
MissMysterious
15-02-2010, 20:56
HAAHAHAHAHAHAHAH dat zou een goeie straf voor je man zijn hij gaat ze leven haten :D
Of van zijn leven houden door het constant ergens anders te gaan zoeken.
En dan zal zij haar leven gaan haten.
Wij vrouwen zijn altijd degene die uiteindelijk zullen lijden. Zielige wij. :jammer:
Haha..
MissMysterious
15-02-2010, 21:02
Ewa je gaat toch niet trouwen als je niet voor de 100% voor een vrouw gaat :o
In het begin is het 100% inderdaad.
Na een paar jaar is het al gedaald naar 10% en zal hij het overige percentage verdelen tussen andere vrouwen.
Ineens stelt zijn eigen vrouw niets voor en kiest hij voor de spanning.
Meneertje wordt "filieft" op een ander.. (Zit vaak zelfs tussen zijn oren.) :stoned: (KOTS)
MissMysterious
15-02-2010, 21:05
hhahahaha je hebt het wel heel ver gezocht hoor
Alles valt vanuit verschillende oogpunten te bekijken. Dus jah..
Je kunt tegenwoordig beter voorbereid zijn op het ergste, des te minder je zult gaan lijden als die vent zichzelf niet kan inhouden. Bàh Bàh!
marokkiaaq7
15-02-2010, 22:31
Mijn ex heeft het zo vaak tegen mij gezegd dat hij aan mij dacht tijdens het seksen met zijn vriendin. En voor als jullie gaan doordenken, nee wij hebben nooit sex gehad met elkaar. Maar vond het wel zielig voor dat meisje, als hij fantaseerde dat ik onder hem lig:hihi:
S_Tetouan
17-02-2010, 17:53
Ik heb een aantal keer gelezen dat het menselijk is om tijdens de s... te fantaseren over een andere man of vrouw.
Ik heb het idee dat dit meer een mannen ding is, maar in hoeverre klopt dit eigenlijk?
Het baart me zorgen als ik later getrouwd ben, in een mooie lingerie op me mannetje aan het wachten ben, waarbij hij met zijn gedachten bij een andere vrouw zal zijn.
Het schijnt zo gemakkelijk te gaan dat zomaar een meisje wat hij buiten tegenkomt hem bij blijft en erover gaat fantaseren.
Het is ook altijd wat met jullie mannen als het hierom draait. :maf:
Is onzin! En by the way...een moslim(a) mag tijdens het vrijen met zijn/haar man/vrouw sowieso niet aan een ander denken. Dat staat gelijk aan vreemdgaan.
MissMysterious
26-02-2010, 16:58
Is onzin! En by the way...een moslim(a) mag tijdens het vrijen met zijn/haar man/vrouw sowieso niet aan een ander denken. Dat staat gelijk aan vreemdgaan.
Als wij ons geloof allemaal zouden nastreven zoals er van ons gevraagd wordt, waren er vele problemen en obstakels verholpen.
Je hebt namelijk gelijk in wat je aangeeft, maar wanneer vreemdgaan als een normale zaak wordt gezien, omdat de man oh zo zwak is en/of vindt dat hij thuis iets mist, denk ik dat ze fantaseren zien als iets heel normaals.
LostInRotterdam
26-02-2010, 17:06
Dat ligt aan de vrouw en haar kwaliteiten in bed...
ik weet het niet..
ik zou niet aan iemand anders kunnen denken op dat moment..
dus het lijkt me eigenlijk een 'bullshit mannen verhaal'
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.