Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Okee we weten dat er shor bestaan / jnoun maar wat vinden jullie van dit?

samah_kebdania
30-06-2004, 10:20

Salaam Aleikoum allemaal :) Mijn vraad luid...: Wat vinden jullie van dat maagelijkheid behouden wat ze in marokko vaak doen bij meiden je hebt er 2 of meerdere manieren voor Manier1: Z'n zeg maar weefmachine ofzo iets knippen ze door je loopt er door heen iemand slaat op je ass met en mattenklopper en zeggen war terwijl jij er door heen loopt! Manier2: Met een scheermesje je been opensnijnen je bloed drinken of kruiden eropsmeren ofzo iets! Dat doen ze zodat hun dochters maagd blijven en om het weg te halen moet je weer naar de zelfde personen toe gaan die het bij je hebben gedaan! En bij welke meiden hebben ze het gedaan? Nou wat vinden jullie hiervan geloven jullie het of denken jullie van ach man donder op met je onzin?

chouroek
30-06-2004, 10:26
Origineel gepost door samah_kebdania Salaam Aleikoum allemaal :) Mijn vraad luid...: Wat vinden jullie van dat maagelijkheid behouden wat ze in marokko vaak doen bij meiden je hebt er 2 of meerdere manieren voor Manier1: Z'n zeg maar weefmachine ofzo iets knippen ze door je loopt er door heen iemand slaat op je ass met en mattenklopper en zeggen war terwijl jij er door heen loopt! Manier2: Met een scheermesje je been opensnijnen je bloed drinken of kruiden eropsmeren ofzo iets! Dat doen ze zodat hun dochters maagd blijven en om het weg te halen moet je weer naar de zelfde personen toe gaan die het bij je hebben gedaan! En bij welke meiden hebben ze het gedaan? Nou wat vinden jullie hiervan geloven jullie het of denken jullie van ach man donder op met je onzin? Waar doen ze dat??????????? ik heb tien jaar in Marokko gewoond en ik heb hier nooit van :eek: gehoord :eek:

samah_kebdania
30-06-2004, 10:27
Miss_Magrebia ik weet het niet! chouroek nou ik ken veel mensen waarbij ze het hebben gedaan

Azzzizzz
30-06-2004, 10:52
hmmm welke van de twee heb jij ondergaan. of spreek je niet uit ervaring (klinkt wel zo)

samah_kebdania
30-06-2004, 11:04

Azzzizzz zoals ik al zei ik ken mensen waarbij ze het hebben gedaan en ze vertelde me het:) MRC_Girl ja dat is de 2de manier been snijden ofzo iets

Rayhane_20
30-06-2004, 11:05
Origineel gepost door MRC_Girl salaamo 3alykom. :zwaai: ik heb ook vaak gehoord over dat (knie / voet / been) snijden. dat vind ik niet normaal. een meisje kan haar zelf beschermen zonder shoor (aassihr) door het lezen van Qu-ran dan zal niks gebeuren incha allah. Bovendien dat (assihr) is haram, als je dat doet, dan ben je mochrik bi allah........ :belgie: Zeker, en wat ik dan niet begrijp. Ze willen een zonde verkomen door de grootste zonden te plegen :confused:. Weten die mensen dan niet dat dat de eerste grote zonden is. Ach ja, iedereen moet het zelf weten, ik ga me er niet druk om maken. Moge Allah swt ons allen leiden. En op je laatste vraag wat ik ervan vind: Ach donder op met deze onzin :o Wa3aleikoem salaam

achie25
30-06-2004, 11:10
Origineel gepost door samah_kebdania Salaam Aleikoum allemaal :) Mijn vraad luid...: Wat vinden jullie van dat maagelijkheid behouden wat ze in marokko vaak doen bij meiden je hebt er 2 of meerdere manieren voor Manier1: Z'n zeg maar weefmachine ofzo iets knippen ze door je loopt er door heen iemand slaat op je ass met en mattenklopper en zeggen war terwijl jij er door heen loopt! Manier2: Met een scheermesje je been opensnijnen je bloed drinken of kruiden eropsmeren ofzo iets! Dat doen ze zodat hun dochters maagd blijven en om het weg te halen moet je weer naar de zelfde personen toe gaan die het bij je hebben gedaan! En bij welke meiden hebben ze het gedaan? Nou wat vinden jullie hiervan geloven jullie het of denken jullie van ach man donder op met je onzin? Sihr kun je op elke manier uitvoeren als dat je wil, echter het blijft haram. Moge Allah hen, die zich daarmee bezig houden in het diepst van de hel laten branden...

Mysticalia
30-06-2004, 12:31
:schok::schok: Laister!!!!! Allah y 7fedh!! :jammer::jammer: dat is ook s7or! Baaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzz! Geen vrees voor Allah! :jammer:

samah_kebdania
30-06-2004, 12:33
LQwaadsvrouwtje ze knippen die touwen van dat weef geval door en jij moet er door heen lopen ofzo iets :maf: en ze slaan met een matteklopper op je ass en zeggen wat terwijl jij erdoor heen loopt!