Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Menstruatie problemen.

Pagina's : [1] 2

M.alikaa
15-02-2010, 10:59

[Ik vraag me af wie er ook zo'n onregelmatige menstruatie heeft? Ik wil weten wat de oorzaak is en of het ook gevolgen heeft? Ik heb al sinds november niet meer gemenstrueerd, ik ben het inmiddels wel gewend dat ik zo onregelmatig menstrueer maar vaak zitten er dan maar 2 maanden tussen.. Nu zit ik al op de 4 maanden! De huisarts zegt dat ik over moet gaan op de pil en dat wil ik niet. ] :( :(

Sayyidah
15-02-2010, 13:10
Jah dame, ik heb dat ook.. Maar vooral in de wintermaanden.. Ik heb ook net mijn menstruatie gekregen, terwijl de laatste keer begin december was.. En in de zomermaanden ben ik regelmatig :maf:, Mijn huisdokter zei ook dat ikd e pil moest nemen, maar dat het voor de rest niet echt kwaad kon. Dus dan wacht ik liever met die pil! :o,

RasidaIslam
15-02-2010, 13:13
[Ik vraag me af wie er ook zo'n onregelmatige menstruatie heeft? Ik wil weten wat de oorzaak is en of het ook gevolgen heeft? Ik heb al sinds november niet meer gemenstrueerd, ik ben het inmiddels wel gewend dat ik zo onregelmatig menstrueer maar vaak zitten er dan maar 2 maanden tussen.. Nu zit ik al op de 4 maanden! De huisarts zegt dat ik over moet gaan op de pil en dat wil ik niet. ] :( :( Jaa ik had dat ook .. Het kan stress zijn ik wou ook geen pil maar door de pil is het niet meer onregelmatig..

M.alikaa
15-02-2010, 13:15
Jah dame, ik heb dat ook.. Maar vooral in de wintermaanden.. Ik heb ook net mijn menstruatie gekregen, terwijl de laatste keer begin december was.. En in de zomermaanden ben ik regelmatig :maf:, Mijn huisdokter zei ook dat ikd e pil moest nemen, maar dat het voor de rest niet echt kwaad kon. Dus dan wacht ik liever met die pil! :o, Jaa, ik wacht er ook nog liever even mee om die pil te slikken.. In de zomermaanden verschilt het bij mij! Het ene moment ben ik het wel gewoon regelmatig maar het andere moment weer helemaal niet.. Ik kan me alleen nog de enorme menstruatiepijn herinneren de afgelopen zomer :haha: Mijn god, ik heb gewoon letterlijk gehuild! Mijn laatste menstruatie was 2de week van november en ik heb nu nog steeds niks. :(

M.alikaa
15-02-2010, 13:16

Jaa ik had dat ook .. Het kan stress zijn ik wou ook geen pil maar door de pil is het niet meer onregelmatig.. De dokter zegt ook dat het de stress is! Maar ik heb helemaal geen stress..

baby_sunshine
15-02-2010, 13:18
Met de pil is niets mis mee hoor,, als je regelmatig wil dan zou ik het gewoon doen hoor.. xx

RasidaIslam
15-02-2010, 13:19
De dokter zegt ook dat het de stress is! Maar ik heb helemaal geen stress.. Dan weet ik het ook niet .. Maar de pil is niks mis mee :)

rania7
17-02-2010, 09:03
ik had een keer 5 maanden geen menstruatie en ben toen naar de dokter gegaan die zei als je de 6e maand ook nog niet menstrueerd moet je terug komen en na de 6e maand hoefde dat gelukkig niet meer.

M.alikaa
18-02-2010, 20:50
ik had een keer 5 maanden geen menstruatie en ben toen naar de dokter gegaan die zei als je de 6e maand ook nog niet menstrueerd moet je terug komen en na de 6e maand hoefde dat gelukkig niet meer. Maar heb je dat vaker dat je onregelmatig menstrueert of was het alleen die tijd?

rania7
18-02-2010, 21:12
nee ik heb het altijd al gehad maar ook hetzelfde als bij jou meestal zit er maar 2 maanden tussen het is maar 1 keer gebeurd dat het 6 maanden heeft geduurd.

M.alikaa
18-02-2010, 21:47
nee ik heb het altijd al gehad maar ook hetzelfde als bij jou meestal zit er maar 2 maanden tussen het is maar 1 keer gebeurd dat het 6 maanden heeft geduurd. Hmm oke.. Ik ben benieuwd hoelang ze weg zullen blijven! Anders ga ik binnenkort weer eens naar de huisarts.

Miss-hot
22-02-2010, 23:47
Jeetje ! Ik zou Dan gewoon de pil slikken hoor! Is helemaal niks mis mee.

M.alikaa
23-02-2010, 09:38
Ik ben weer ongesteld geworden gelukkig! Ik wil de pil nog niet slikken.. Ik wacht er liever nog even mee..

Prinsesje_van
23-02-2010, 15:30
Ik zou echt een verwijsbrief aanvragen voor de gynacoloog. Dit kan veel oorzaken hebben.

M.alikaa
25-02-2010, 18:08

Ik zou echt een verwijsbrief aanvragen voor de gynacoloog. Dit kan veel oorzaken hebben. Zoals? :eek:

Pagina's : [1] 2