Bekijk originele versie : Nog Geen Slaap!!!
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:11
Ik ben ineens klaar wakker!!!! En Heb Zin om te dansen hahaha damnzzzzz!!!!! :boogie: :boogie: Waar is me dushi hij moet mee dansen :( :zwaai:
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:17
Pfff hou op man heb me de hele avond klem gegeten dus nu tijd om die calorietjes er ff af te halen!!!
Oogappeltje
01-12-2002, 02:20
Origineel gepost door Kadir
Ik ga zo ff eten, en dan pitten, ik heb vet slaap, moet morgevroeg me bed uit:(
En toch ben jer er nog!!
:D
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:21
Aaaaaaaaaah zielig joh voor toerkie ohw jah hahaha zondag beverwijk dag he hahahaha als eerste moet ie binnen zijn hahahah fa2 :D
Itsjustme
01-12-2002, 02:25
haha eeh zina lister p.diddy feat loon met i do
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:25
Nee, moet langs me klanten voor die crack, ik ben rond 11 uur bij jou, hou t geld alvast klaar, want wil niet te lang bij jullie huis zijn, t stinkt te erg daaro bij jullie:(
Hahahahaha ik heb nix nodig heb al een hele voorraad voor het weekend die had je gister nog gebracht damnzzz je bent vergeet achtig!!! Zo je zelf niet eens wat van je sh*t nemen misschien ga je alles dan iets helderde zien!!! En Jah he het stinkt inderdaad bij ons thuis!! ik zij nog zo tegen me moeder: Ga nou niet elke keer die kabab stafen halen bij de turk maar jah hoor ze dee het tog en nu ruikt het hier omin naar bedorven turk :D
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:27
Origineel gepost door Itsjustme
haha eeh zina lister p.diddy feat loon met i do
aight :D
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:28
Jah, tuurlijk :rolleyes: T stinkt gewoon naar Mokro in die huis van jullie, en die shit die ik je gister gaf was schoenzool, ik heb nu gewoon crack bij me.
Damnzz ga je me ook nog flashen!!! Is coolz zoek maar een andere klant ik hoef die troep niet meer :boos:
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 02:31
jah, dat zeg je nu, morgen ochtend zit je alweer te smeken.
hahahahaha nee ik heb die schoenzool nog dussss hmmmm begin moe te worden trouwens :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.