Bekijk volle/desktop versie : -- Mercedes C220 CDI



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2010, 17:01
Vanaf bouwjaar 2001.



Weet iemand waar je dan het meest op moet letten en dergelijke? Gewoon wat tips als jullie die hebben.

En misschien of jullie iemand kennen die zo'n auto wilt verkopen, ik hoor het graag.

14-02-2010, 17:05


Up voor de mooi auto.

Insa' Allah over een jaar.... Moet nog effe doorsparen!

14-02-2010, 17:14
Volgens mij hadden ze last van slechte dieselpompen en roken doen ze heel lekker.

haal het nooit in je hoofd om die dingen te tunen ofzo...

14-02-2010, 17:15
roest bij de wielkasten

14-02-2010, 17:22


Roest roest en nog eens roest. Portieren(zowel boven- als onderkant), wielkasten, achterklep, rondom voorruit, dakranden, subframe(!).

Verder hadden ze ook last van allerlei elektronica problemen, zoals de E klasse uit die tijd.

Ik zou gaan voor een facelift, dus 2004+

14-02-2010, 17:23

Citaat door Kakah07:
roest bij de wielkasten


Alle mercedessen

14-02-2010, 17:28

Citaat door Chocoholic24:
Up voor de mooi auto.

Insa' Allah over een jaar.... Moet nog effe doorsparen!

Insha'Allah! Ameen!

Citaat door MOTHAFAKKER:
Volgens mij hadden ze last van slechte dieselpompen en roken doen ze heel lekker.

haal het nooit in je hoofd om die dingen te tunen ofzo...

Oké, bedankt man. Ik zal er op letten. Je bedoelt uit de uitlaat?

Nee man, ik heb een hekel aan tuning. Behalve van de huistuner.

Citaat door Kakah07:
roest bij de wielkasten

Zo, dat heb ik wel gemerkt zeg. Ik ging een auto bekijken en ik zag bij allebei wielkasten roest.

14-02-2010, 17:30

Citaat door Drifter:
Roest roest en nog eens roest. Portieren(zowel boven- als onderkant), wielkasten, achterklep, rondom voorruit, dakranden, subframe(!).

Verder hadden ze ook last van allerlei elektronica problemen, zoals de E klasse uit die tijd.

Ik zou gaan voor een facelift, dus 2004+

Ja, ik heb dat wel gemerkt met al die roest. Maar buiten dat? Als je motorisch kijkt etc?

Ik ben afgelopen week geweest om eentje te bekijken, het was een automaat. Toen ik 'm steeds in zijn D zette, voelde ik steeds dat de auto wilde gaan en dat terwijl ik de rem had ingedrukt.


Haha, dat is buiten mijn budget.

14-02-2010, 19:12

Citaat door Drifter:
Roest roest en nog eens roest. Portieren(zowel boven- als onderkant), wielkasten, achterklep, rondom voorruit, dakranden, subframe(!).

Verder hadden ze ook last van allerlei elektronica problemen, zoals de E klasse uit die tijd.

Ik zou gaan voor een facelift, dus 2004+

Bj 2007 sportmodel

14-02-2010, 19:28
haal wel een avantgarde uitvoering zou ik zeggen ( eventueel + sport edition )

14-02-2010, 20:02

Citaat door Njt.:
Bj 2007 sportmodel

Die kosten ook wel wat, hahah.

Citaat door m0cr0-karim:
haal wel een avantgarde uitvoering zou ik zeggen ( eventueel + sport edition )

Ik dacht meer aan de Elegance?

14-02-2010, 20:14

Citaat door 07sheva:
Die kosten ook wel wat, hahah.

kost zeker heeel wat,
je weet maar nooit mss winnen we ooit een loterij

14-02-2010, 20:37



Citaat door 07sheva:
Die kosten ook wel wat, hahah.

Ik dacht meer aan de Elegance?


nee man dat avantgarde is mooier en sportiefer, ik heb zelf ook een c klasse maar ouder model w202 en van die heb je helaas geen avantgarde, maar als ik insha allah nieuwere model w203 ga halen wil ik wel avantgarde.

14-02-2010, 21:36

Citaat door 07sheva:
Vanaf bouwjaar 2001.



Weet iemand waar je dan het meest op moet letten en dergelijke? Gewoon wat tips als jullie die hebben.

En misschien of jullie iemand kennen die zo'n auto wilt verkopen, ik hoor het graag.



Had er eentje uit 2002. Niks mis mee. Wolah zeer aan te raden auto.
Verstuivers en roestplekken staan ze bekend om maar bij mij geen last van gehad. Ga voor eentje uit 2004 zou ik zeggen..die hebben minder kinderziektes ...

14-02-2010, 21:47

Citaat door m0cr0-karim:
nee man dat avantgarde is mooier en sportiefer, ik heb zelf ook een c klasse maar ouder model w202 en van die heb je helaas geen avantgarde, maar als ik insha allah nieuwere model w203 ga halen wil ik wel avantgarde.

Ouder model, bedoel je die van 1999 en minder?

Elegance vind ik persoonlijk ook mooi. Ik zou graag eentje willen met zo'n scherm erin.(command, noem je die dingen volgens mij)

Citaat door Njt.:
kost zeker heeel wat,
je weet maar nooit mss winnen we ooit een loterij

Hahah, je kunt niet winnen met een loterij, als je niet meedoet hé. Dus doe je al mee?

Citaat door boca_juniors:
Had er eentje uit 2002. Niks mis mee. Wolah zeer aan te raden auto.
Verstuivers en roestplekken staan ze bekend om maar bij mij geen last van gehad. Ga voor eentje uit 2004 zou ik zeggen..die hebben minder kinderziektes ...

Had je een automaat of handgeschakeld? En welke uitvoering?

Ja klopt, dat is me inmiddels wel opgevallen.

Een C220 uit 2004 is minimaal 10/11 kop, man.

Pagina's : [1] 2 3