Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Al Je Problemen Of Wat Dan Ook Voor Je Pc Just Aske Me

TEMSAMEN28
14-02-2010, 16:10

EN IK ZAL JE HELPEN!:hadj:

Mummy
14-02-2010, 16:28
Ben je echt goed of gair tgarbieqa of safi? :moe: Als ik van provider verander, ben ik dan 1OO% af van de hacker die mij hackt? Dus ook verander van email etc.

real_chelhawia
14-02-2010, 16:29
Ik wacht :kweetnie:

NadorinoCrysis
14-02-2010, 16:51
Ben je echt goed of gair tgarbieqa of safi? :moe: Als ik van provider verander, ben ik dan 1OO% af van de hacker die mij hackt? Dus ook verander van email etc. Kopieert al uw belangrijke emails naar uw nieuwe email en geef m dan ook aan niemand.

Shop_and_Shine
14-02-2010, 18:20

Salaam Au Alykoum, Ik heb zitten rommelen met de beeldschermresolutie, en toen heb ik per ongeluk een programma bij beeldscherminstellingen uitgeschakeld. Als ik m nu opstart kom ik niet verder dan het windows logo met dat balkje eronder daarna is alles zwart. Hoe los ik dit op? Ma3asalaam

Nadordame
14-02-2010, 19:17
Ik krijg steeds dit bericht. you may attackthe password stealing,a trojan- dropper or similar...

methsp
15-02-2010, 16:46
mummy, hangt ervan af hoe je wordt gehackt. shop and shine, vertel es wat meer over je pc/laptop. wat voor een is het, want waarschijnlijk kun je het beste even terug in de tijd zetten vanuit dos, maar dat is voor zo'n beetje iedere pc anders. als jullie al worden geholpen via pm, beschouw dit dan maar als ongelezen.

Shop_and_Shine
15-02-2010, 17:06
mummy, hangt ervan af hoe je wordt gehackt. shop and shine, vertel es wat meer over je pc/laptop. wat voor een is het, want waarschijnlijk kun je het beste even terug in de tijd zetten vanuit dos, maar dat is voor zo'n beetje iedere pc anders. als jullie al worden geholpen via pm, beschouw dit dan maar als ongelezen. Ik hoooop dat je me kunt helpen. Het is een Dell pc (UltraSharp, geen idee of dat belangrijk is.) Je kent het probleem? Ik ging naar resolutie --> geavanceerde instellingen -->toen naar tablad adapter --> eigenschappen -->tablad stuurprogramma --> en toen heb ik op uitschakelen geklikt. Na het opnieuw opstarten van de pc werd alles zwart na het windowslogo en kom niet verder.

_Freedom
15-02-2010, 17:10
iemand verstand van MANAGEMENT?

methsp
15-02-2010, 18:34
shop and shine lees je pm.

A_Sterretje
15-02-2010, 19:36
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Het zit namelijk zo ik wilde gister weer eens een dvd brande , maar bij elke lege schijf die ik erin stopte kreeg ik de melding: Plaats een lege schijf in CD station (E: ). Ik kan ook geen muziek of overige bestanden branden terwijl ik hiervoor gewoon wel kon branden. Weet iemand misschien waar het aan ligt. Alvast heel erg bedankt!

blackdog
15-02-2010, 21:59
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Het zit namelijk zo ik wilde gister weer eens een dvd brande , maar bij elke lege schijf die ik erin stopte kreeg ik de melding: Plaats een lege schijf in CD station (E: ). Ik kan ook geen muziek of overige bestanden branden terwijl ik hiervoor gewoon wel kon branden. Weet iemand misschien waar het aan ligt. Alvast heel erg bedankt! download eens het volgende: Ashampoo Burning Studio Free en installeer het en probeer te branden. Als het nog steeds niet werkt; post hier terug.

A_Sterretje
16-02-2010, 11:18
download eens het volgende: Ashampoo Burning Studio Free en installeer het en probeer te branden. Als het nog steeds niet werkt; post hier terug. Thanks voor je reactie! Helaas heeft het niets opgeleverd. Ik krijg nog steeds dezelfde melding

blackdog
16-02-2010, 11:30
Wanneer was voor het laatst dat je kon branden? Heb je in die tijd iets geinstalleerd, geupdate of verwijderd? Heb je ook een model/merk van je pc/laptop ? Andere CD ook geprobeerd? Ik heb het ook soms dat een cd zodanig niet meer werkt, maar met een ander merk op eens wel.

Mummy
16-02-2010, 12:20

Bewijs dat jullie zo goed zijn want tot nu toe is Tahmid de enige die écht IT oplossingen vindt voor onze problemen :ego: De rechterknop van de muis van mijn laptop werkt niet meer, hoe los ik dit op? Let op, ik heb het niet over de losse muis maar over de duim schuif systeem van mijn laptop, de rechterknop daarvan dus.