Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schulden en voorrang van dienst wonen

Teletubie21
14-02-2010, 15:56

ik heb even een vraag, mischien dat iemand dit ook heeft meegemaakt. heb pas geleden een voorang aangevraagt. en na 2 weken belden de contact persoon mij op om te vragen dat ik al mijn overzicht van schulden en afspraken die ik met ze heb gemaakt van betalingen. alleen heb ik nog niet met iedereen een regeling is wel in behandeling. mijn vraag is dan krijg je gewoon een huis toegewezen als je toch gewoon nog schuld hebt en waarom vragen ze naar me schulden. alvast bedankt;)

Teletubie21
14-02-2010, 22:27
niemand???:verdriet:

oumsaffiya
15-02-2010, 09:46
ik heb even een vraag, mischien dat iemand dit ook heeft meegemaakt. heb pas geleden een voorang aangevraagt. en na 2 weken belden de contact persoon mij op om te vragen dat ik al mijn overzicht van schulden en afspraken die ik met ze heb gemaakt van betalingen. alleen heb ik nog niet met iedereen een regeling is wel in behandeling. mijn vraag is dan krijg je gewoon een huis toegewezen als je toch gewoon nog schuld hebt en waarom vragen ze naar me schulden. alvast bedankt;) salam alaikum, Helaas voor jou, want als je de regels hebt gelezen, dan word de voorang afgewezen de regel is dat je geen schuld mag hebben waar je nog geen regeling voor getroffen hebt, dus je mag wel schulden hebben, maar je moet ze allemaal een regeling voor hebben getroffen. Ze willen namelijk voorkomen dat je straks het huis niet kan betalen. kijk maar op de site van dienst wonen kan je het nog eens uitgebreid lezen. Dus ik raad je aan om maar gewoon een regeling snel te treffen met de schulden die je nog open hebt staan en vraag of ze je een brief sturen er over dat doen ze meestal. en stuur die op naar dienst wonen. ik hoop dat ik je voldoende geholpen heb. wa alaikum salam