Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NAS: God Son

Pagina's : [1] 2

Military_Minded
01-12-2002, 00:37

Album komt de 17 december uit.....en ik hem al.....alleen is wel de edited version....dus zonder scheldwoorden....maar toch....album is echt goed!!!

-xxx-Rachida
01-12-2002, 00:39
Wat leuuuuk:rolleyes:

Military_Minded
01-12-2002, 00:45
Origineel gepost door Kadir IK HEB EM OOK AL, MOEILIJK IS IE GEWOON, check bij Club, daar had ik al topic gemaakt;) Maarre wat vind je ervan, ik vind hem zwaar moeilijk gewoon, Nasty Nas is back. heb je ook de nieuwe van GZA......"The legend of The Liqued Swords"???

Military_Minded
01-12-2002, 00:50
Origineel gepost door Military Minded heb je ook de nieuwe van GZA......"The legend of The Liqued Swords"??? hahhahahhahahahahhahahha....die heb je niet!!!!!!! :D :D :D

NoreJihan
01-12-2002, 00:52

hahaha typisch jijjjjjjjjjjjjjjjjjj weeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

Military_Minded
01-12-2002, 00:54
Origineel gepost door NoreJihan hahaha typisch jijjjjjjjjjjjjjjjjjj weeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D :confused: :confused: :confused:

Military_Minded
01-12-2002, 00:55
Origineel gepost door Kadir :rolleyes: Wat zijn we weer kinderachtig, jongeman, ik heb alles wat je maar wilt, ik heb namelijk mirc, krijg alles de eerste dag, maar je gaat toch niet showen, voor wat Mp3tjes Heb je mirc....dat is niks...je kunt beter op www.tharealness.com gaan......daar kun je ook alles downloaden...heb je wel winzip nodig!!!

NoreJihan
01-12-2002, 00:58
Origineel gepost door Kadir Dat is nix????????, jogneman, daar wordt alles als eerste gereleased, mense downloaden t vandaar en zetten t op hun site, en ja inderdaad, ik heb WINRAR, is beter dan WINZIP:rolleyes: ja ja turkie jij denkt dat je slim benttttttttttttt :rolleyes:

Military_Minded
01-12-2002, 00:59
Origineel gepost door Kadir Dat is nix????????, jogneman, daar wordt alles als eerste gereleased, mense downloaden t vandaar en zetten t op hun site, en ja inderdaad, ik heb WINRAR, is beter dan WINZIP:rolleyes: gaan we stoer doen ofzo????..........ik heb een 19 inch beeldscherm.....shiettt

NoreJihan
01-12-2002, 01:02
Wat heb jij met die schiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt militaryyy minded????????????????

Military_Minded
01-12-2002, 01:02
Origineel gepost door NoreJihan Wat heb jij met die schiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt militaryyy minded???????????????? :confused: :confused: :confused:

Military_Minded
01-12-2002, 01:04
Origineel gepost door Kadir Wie begon nou stoer te doen, zoals jij t noemt, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, mense hebbe geen leve ofzo JIJ hebt gemiddeld....52.92 berichten!!!

Himura
01-12-2002, 01:13
NAS sucks.. al die suckers daar in Amerika - Tupac - Ja Rule (dood) - Nas - Notorious (dood) - Snoop Dogg - Dr Dre Ga zo maar door, zijn eigenlijk best wel triest. Beetje als mensen BOVEN de 20 als gangster rapper door het leven gaan. Komop hoe zielig kan je dan bezig zijn ? Vroeger waren donkere mensen vaak slaven van blanke mensen. Daardoor zijn de meeste steenrijke zakenmannen ook blank. Je kunt zeggen dat blanken vroeger alles hebben afgepakt maar dat heeft niets te maken met het gedrag wat die kneusjes nu produceren. Moet je je voorstellen dat je als JaRule ofzo gewoon zit te rappen over pistolen en chickz en nog meer van die kinderachtige bullshit. En dat dat dan al gewoon aanslaat. Dat is toch te simpel voor woorden ? Die mannen vertegewoordigen het donkere ras als 1 of ander crimineel zooitje gangster (wannabe's) de ECHTE gangsters waren namelijk nooit van negroide afkomst.. Mafia = Italia Jakuza = China/ Japan (weet niet of ik het goed schrijf) en dan heb je nog de Russische Mafia weet de naam niet. En dan staan er daar een paar niet eens zuivere amerikaanse negers te rappen over hoe gangster ze wel niet zijn. Komop haha ze stellen niets voor ze zijn nog dom ook. En het is gewoon echt een zielige sitiuatie dat zulke muziek met die ongelooflijke achterlijke teksten ook nog verkoopt. Als ik in rotterdam loop zie ik ook altijd van die Marokkanen en turken dat ze rapper zijn. KIJK dan willen ze ineens niet marokkaan zijn want rappers die hun aanbidden zijn NOOIT van marokkaanse afkomst. Tis een beetje triest ik vind dat als je altijd in de zomer zo'n grote bek hebt over hoe klote Nederland wel niet is en hoe trots je wel niet op me Marokkaanse afkomst bent je ook niet naar die zielgie rap moet luisteren maar naar eigen muziek. Nog vager is het idee dat alle moslims toch echt het USA verafschuwen. Ze proberen geen cola te drinken om zo de USA te boycotten maar AL DIE HALVE GARE KOPEN WEL allemaal CD's van AMERIKAANSE bodem. Niet vergeten dat al die rappers zich toch echt amerikaan voelen en dat ze net zo zijn als alle andere amerikanen. Dus waarom wel tegen usa zijn maar niet tegen die zogenaamde nichten rappers.. ?? Denk daar maar is over na

Military_Minded
01-12-2002, 01:16
Origineel gepost door Himura NAS sucks.. al die suckers daar in Amerika - Tupac - Ja Rule (dood) - Nas - Notorious (dood) - Snoop Dogg - Dr Dre Ga zo maar door, zijn eigenlijk best wel triest. Beetje als mensen BOVEN de 20 als gangster rapper door het leven gaan. Komop hoe zielig kan je dan bezig zijn ? Vroeger waren donkere mensen vaak slaven van blanke mensen. Daardoor zijn de meeste steenrijke zakenmannen ook blank. Je kunt zeggen dat blanken vroeger alles hebben afgepakt maar dat heeft niets te maken met het gedrag wat die kneusjes nu produceren. Moet je je voorstellen dat je als JaRule ofzo gewoon zit te rappen over pistolen en chickz en nog meer van die kinderachtige bullshit. En dat dat dan al gewoon aanslaat. Dat is toch te simpel voor woorden ? Die mannen vertegewoordigen het donkere ras als 1 of ander crimineel zooitje gangster (wannabe's) de ECHTE gangsters waren namelijk nooit van negroide afkomst.. Mafia = Italia Jakuza = China/ Japan (weet niet of ik het goed schrijf) en dan heb je nog de Russische Mafia weet de naam niet. En dan staan er daar een paar niet eens zuivere amerikaanse negers te rappen over hoe gangster ze wel niet zijn. Komop haha ze stellen niets voor ze zijn nog dom ook. En het is gewoon echt een zielige sitiuatie dat zulke muziek met die ongelooflijke achterlijke teksten ook nog verkoopt. Als ik in rotterdam loop zie ik ook altijd van die Marokkanen en turken dat ze rapper zijn. KIJK dan willen ze ineens niet marokkaan zijn want rappers die hun aanbidden zijn NOOIT van marokkaanse afkomst. Tis een beetje triest ik vind dat als je altijd in de zomer zo'n grote bek hebt over hoe klote Nederland wel niet is en hoe trots je wel niet op me Marokkaanse afkomst bent je ook niet naar die zielgie rap moet luisteren maar naar eigen muziek. Nog vager is het idee dat alle moslims toch echt het USA verafschuwen. Ze proberen geen cola te drinken om zo de USA te boycotten maar AL DIE HALVE GARE KOPEN WEL allemaal CD's van AMERIKAANSE bodem. Niet vergeten dat al die rappers zich toch echt amerikaan voelen en dat ze net zo zijn als alle andere amerikanen. Dus waarom wel tegen usa zijn maar niet tegen die zogenaamde nichten rappers.. ?? Denk daar maar is over na Je hebt een paar goede punten......maar NAS is 1 van de weinige rappers.....die echt goede teksten heeft!!!!! Ga jij maar NAS met "Doo Rags" downloaden....die gozer praat geen onzin!!!

RaZer
01-12-2002, 01:17

Origineel gepost door NoreJihan Wat heb jij met die schiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt militaryyy minded???????????????? Volgens mij is dat van South park the movie... zo;n france gast van verzet die zeg shit maar met zijn franse accent word het shieeeeeeeeet... Moest daar ook om Lachen :D maar weet niet of het klopt..

Pagina's : [1] 2