Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : El houb e louwel

Pagina's : [1] 2

Mouny
29-06-2004, 21:35

3lih n houwel... Kom je ooit over je eerste en echte liefde heen....? Ben er na negen maanden nog steeds kapot van! En voor slimmerikken die meteen gaan zeggen dat ik me bezig moet gaan houden met me geloof ipv haramvriedjes.... we waren verloofd en alhamdoelilah ben ik praktiserend

CatherinaZjones
29-06-2004, 21:39
hey mouny... :verdriet: ik ben nu 8 maanden verder 1 maand minder als jij ... en ook nog steeds kapoet... :verdriet: chick I know I'm busy lately but that aint means that I aint thinking of you... Incha'Allah komt alles weer op zn pootjes terecht.. sbar wordt beloont en we hebben gewoon een paar duwtjes nodig om verder te kunnen zelfs als alles oneindig lijkt.. Als Allah swt het wil.... zal hij morgen gewoon voor je deur staan als het ware.. alleen als Allah swt het wil ;) :blauwkus: miss you mounia... :verdriet:

Mouny
29-06-2004, 21:42
Origineel gepost door CatherinaZjones hey mouny... :verdriet: ik ben nu 8 maanden verder 1 maand minder als jij ... en ook nog steeds kapoet... :verdriet: chick I know I'm busy lately but that aint means that I aint thinking of you... Incha'Allah komt alles weer op zn pootjes terecht.. sbar wordt beloont en we hebben gewoon een paar duwtjes nodig om verder te kunnen zelfs als alles oneindig lijkt.. Als Allah swt het wil.... zal hij morgen gewoon voor je deur staan als het ware.. alleen als Allah swt het wil ;) :blauwkus: miss you mounia... :verdriet: He hbiba... maakt niet uit joh... ik ben de laatste tijd niet meer zovaak online... en zoals je kan lezen.. Allah je hfad nog steeds... doet me denken aan wat hij ooit tegen me zei: Eenmaal in je systeem kom ik er nooitmeer uit... ik ben als een virus da geen medicijn kent... jij en ik weten wat het medicijn is... Ghair Hbiba Allechhhh komt goed

larrissa
29-06-2004, 21:56
Mag ik misschien weten hoe het uit is geraakt, vooral omdat het je verloofde was, is het toch wel heel serieus geweest.

lhouceimagirl1
29-06-2004, 21:56

Origineel gepost door Mouny 3lih n houwel... Kom je ooit over je eerste en echte liefde heen....? anderhalf jaar maar waloe Ben er na negen maanden nog steeds kapot van! En voor slimmerikken die meteen gaan zeggen dat ik me bezig moet gaan houden met me geloof ipv haramvriedjes.... we waren verloofd en alhamdoelilah ben ik praktiserend

Mouny
29-06-2004, 22:00
Origineel gepost door larrissa Mag ik misschien weten hoe het uit is geraakt, vooral omdat het je verloofde was, is het toch wel heel serieus geweest. Lang verhaal meiske.. maar een van de redenen waren dat hij teveel na andere mensen luisterde!

Romeisa18
29-06-2004, 22:03
Hij is er niet meer,maar in mijn gedachten is hij er wel 24 uur.

Mouny
29-06-2004, 22:10
Juistem... soms denk ik dat ik hem vergeten ben... maar je hebt van die tijden dat je er 24/7 aan denkt

VirtualAngel
Na 4 jaar was ik nog steeds niet over mijn eerste liefde heen.... Maar ik ging gewoon door met mijn leven.. ik had spijt van die haramrelatie en had besloten om nooit meer dezelfde fout te begaan.... En nu zijn mijn eerste liefde en ik getrouwd alhamdolilah.. Als het elmektab is, zal jij als nog zn vrouwtje worden.. heb sbar.. :) :zwaai:

Mocro4eva
Ik weet niet hoe het is, maar wens je veel sterkte. Lah yjeblek weld le7lal li yestahlek.

Mouny
29-06-2004, 22:30
Origineel gepost door VirtualAngel Na 4 jaar was ik nog steeds niet over mijn eerste liefde heen.... Maar ik ging gewoon door met mijn leven.. ik had spijt van die haramrelatie en had besloten om nooit meer dezelfde fout te begaan.... En nu zijn mijn eerste liefde en ik getrouwd alhamdolilah.. Als het elmektab is, zal jij als nog zn vrouwtje worden.. heb sbar.. :) :zwaai: Masha Allah wat leuk om te horen.. en idd sbar is het enige wat je kunt hebben het ligt nu eenmaal allemaal in Zijn Handen Ghair Insha Allah

larrissa
29-06-2004, 22:32
Origineel gepost door Mouny Lang verhaal meiske.. maar een van de redenen waren dat hij teveel na andere mensen luisterde! hmm, okey. Maar dat is inderdaad nooit goed nee, als andere zich ermee gaan bemoeien. Succes ermee :zwaai:

Mouny
29-06-2004, 22:34
Soukran meissie ... Komt Insha Allah wel goed

chouroek
29-06-2004, 22:48
Je zult zeker nog van iemand anders gaan houden! Alles op z'n tijd! Maar ikmoet je wel gelijk geven de eerste liefde is onvergeetelijk en je zult altijd een genegenheid voor degene in je hart dargen maakt niets uit waarom jullie uit elkaar zijn gegaan!

cj_tetuani
29-06-2004, 23:06

Origineel gepost door Mouny 3lih n houwel... Kom je ooit over je eerste en echte liefde heen....? Ben er na negen maanden nog steeds kapot van! En voor slimmerikken die meteen gaan zeggen dat ik me bezig moet gaan houden met me geloof ipv haramvriedjes.... we waren verloofd en alhamdoelilah ben ik praktiserend elhoub el louwel 3lieh t3aouwel Allah y rezqek sabr geer inshallah el moktaab

Pagina's : [1] 2