Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zaterdagavond

RaZer
01-12-2002, 00:31

alle mensen die nu Online zijn gaan die niet uit op een zaterdag en zijn jullie wel eens uitgeweest en wat vonden jullie ervan.. Waarom ga je niet meer?? etc etc..

miss_mariam17
01-12-2002, 00:34
naar een disco ga ik nooit ben ik nooit in geweest maar ik ga wel af en toe naar de bios of ergens wat eten :zwaai:

al_hamka
01-12-2002, 00:35
Ben nog nooit uitgeweest..... Ennuhhh, gaan mensen uit in de Ramadan :confused: ** SouSou **

SweetRose
01-12-2002, 00:37
ik ga niet uit..niet echt mijn ding...en ook omdat het niet mag natuurlijk :D

RaZer
01-12-2002, 00:39

Origineel gepost door Kadir Ik ben gegaan, meestal Vrijdag, maar ook wel Zaterdag, maarre, ik weet niet, ik ben al bijna hele maand thuisgebleven, en als ik ging, ging ik alleen ff naar de stad, ff met me vriende, maar ik ging gewoon weer voor 12 uur naar huis, ik weet niet waarom, denk door Ramadan enzo. de wonderen zijn de wereld niet uit.. ik ben ook wel eens uitgeweest maar vind het niks aan. is echt omgekeerde wereld hoe crimineler hoe verotter en ga zo maar door je ben hoe meer aanzien je heb op die plaatsen echt VERROT vind ik het.. Ga nu ook niet meer uit... ben nooit echt vaak gegaan maar nu helemaal niet meer. Ga wel eens met vrienden naar doner tent bij ons in de stad, een lekere doner schotel halen :D :goedzo: echt lekker.. Zijn jullie turken nog ergens goed voor :D

RaZer
01-12-2002, 00:40
Origineel gepost door zin 'n midar ik ga niet uit..niet echt mijn ding...en ook omdat het niet mag natuurlijk :D je mist niets hoor meid. :D

nehedar
01-12-2002, 00:41
ik ga altijd op stap zaterdag maar ja het is nu ramadan-tijd. volgende week kenne we weer!

RaZer
01-12-2002, 00:42
Origineel gepost door miss_mariam17 naar een disco ga ik nooit ben ik nooit in geweest maar ik ga wel af en toe naar de bios of ergens wat eten :zwaai: vind ik ook beter :zwaai:

MissyR
01-12-2002, 00:42
K ga ook niet uit, It ain't my thing ya know Rond zuipende mensen rondhangen, en aangezien mn pa me dan ook zal achtervolgen met sien bijl of zo liever nie

SweetRose
01-12-2002, 00:43
Origineel gepost door RaZer je mist niets hoor meid. :D I know..:melig:

RaZer
01-12-2002, 00:43
Origineel gepost door al_hamka Ben nog nooit uitgeweest..... Ennuhhh, gaan mensen uit in de Ramadan :confused: ** SouSou ** je behoort nooit uit tegaan... niet naar plaatsen waar alcohol word geconsumeerd.. Ofterwijl nergens

RaZer
01-12-2002, 00:50
Origineel gepost door Kadir Jah, inderdaad NERGENS, dus kunne we ook niet meer naar de bios, of we kunne ook niet meer naar de snackbars en restauranten, volgens mij mogen we niet eens meer buiten lopen:( haha.. Ok bios is wel wat anders. Maar ik weet het ook niet precies dus ik kan niks hierover zeggen. :(