Bekijk originele versie : sexueel misbruik
dat is pas erggggggggggggggggggworden misbruikt worden :(
Misslai_d
29-06-2004, 21:41
Het is zeker erg:( en als je in zo'n situatie zit moet je t gelijk aan iemand vertellen die je vertrouwd! niet wachten.
zit jij in zo'n situatie dan?
PobriSita
29-06-2004, 21:51
Het is het ergste wat je denk ik kan overkomen. Neem iemand in vertrouwen en praat er over.
Casaouia_Style
30-06-2004, 17:14
schrijf het van je af dan :( lijkt me echt ****ed up!
salam meiden,
dit moet i echt gewoon kwijt ,
het is zo dat ik een neef in maroc heb (familie weeR!!!!)
en die zit al een tijdje achter mij aan en doet ook van die dingen (jullie weten wat ik bedoel ) ,
ik ben het zo zat ik wil dat hij mij met rust laat maar hoe ??????????????????
ik heb vanalles geprobeerd hij laat me niet met rust
Casaouia_Style
30-06-2004, 19:29
:confused: ik snap het niet...wesh ben je misbruikt....of wordt je ongewenst benaderd door je neef??? hij woont toch in maghreb dus...je hebt er niet veel last van ofwel?
alhoceimachaima
30-06-2004, 19:35
jah be nje:confused:
oke meiden het is best een lang verhaal dus zeg ik het maar in het kort,een neef van mij in maroc zat weleens aan mij lijf (2 jaar geleden)
maar afgelopen jaar ging het gewoon te ver hij d8 dat ik net als een van de nl meisjes was, jullie weten wat ik bedoel (het doen) hij pakte me vast gooit me op het bed ik heb echt tegen zitten stribellen, ben blij dat hij mij kleren niet uitkreeg. maar waar ik bang voor ben is dat hij dit jaar gewoon hetzelfde gaat doen. mensem ik ben hem ZAT !!!!!!!!
OujDa_LaDy
30-06-2004, 21:35
:eek:..Soo Erg Meid Gelijk In Actie Komen Tegen Iemand Vertellen Ofzo....En NOOIT Allleen Bij Hem Blijven Ofzo...
alhoceimachaima
30-06-2004, 21:52
Origineel gepost door OujDa_LaDy
:eek:..Soo Erg Meid Gelijk In Actie Komen Tegen Iemand Vertellen Ofzo....En NOOIT Allleen Bij Hem Blijven Ofzo...
altijd met iemand zijn nooit alleen:jammer: subhanallah wat mensen bij elkaar doen:jammer:
OujDa_LaDy
30-06-2004, 21:55
Origineel gepost door alhoceimachaima
altijd met iemand zijn nooit alleen:jammer: subhanallah wat mensen bij elkaar doen:jammer:
Ja Toch Waar Gaat Deze Wereld Naar Toe..:jammer: Alatief Alatief....
dat is het probleem nou ik kan het niemand vertellen,
ik wil echt weten hoe ik van hem af kan komen
oujdia
miss_rif21
01-07-2004, 12:34
inderdaad vertel het onmiddelijk aan je moeder die kan er wat aan doen. want straks als je in marokko bent gaat hij je echt verkrachten.
het is altijd die neven of jonge ooms die hun nichtjes verkrachten of aanranden. en wie komt er dan in de problemen het meisje die word ontmaagt voor het huwelijk. waar ze heel lang voor opgepast en beschermt heeft.
ik hoop dat je het aan je moeder gaat vertellen.
en dat je het gaat voorkomen voor het te laat is.
insallah komt het goed met je!
groetjes karima
Salaam,
La hoewa wala koewatie ila bilah. Wat erg! Waar gaat het heen met de moslims! Insallah behoed Allah (s.w.t) ons voor het slechte.
Meid je moet er echt met je moeder over praten! Voor het te laat is. Want zoals je weet moet je je maagdelijkheid goed beschermen. En die jongens van Marokko zijn niet te vertrouwen...ze zijn echt schijnheilig....tegen je moeder met hadja praten maar intussen.....
Daarom! Je moet het nu zeggen tegen je moeder of iemande anders die je hierbij kan helpen! Want die jongen moet gewoon zijn handen thuishouden... Ze moeten hem een lesje leren! Klappen zal die krijgen.
Hij denkt zeker ooooooo dat is toch maar zo'n dom Maroc/nederlands meisje waar ik alles bij kan doen! Maar je moet sterk in je schoenen staan en Insallah zal Allah je de kracht geven!
Ik hoop dat je er spoedig wat aan zult doen! En ik hoop dat je het resultaat van het gesprek met je zusters deelt.
Beslama.
Subhanallah wat moslims bij elkaar doen:jammer:
je moet gewoon je grenzen duidelijk maken bij hem!
dat kan hij toch niet doen!
je moest al vanaf 1x al wat van zeggen en niet zomaar toelaten!!
:jammer:
Ma3asalama
Omaima
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.