Bekijk volle/desktop versie : Chamakh definitief naar Arsenal, hij zal 50.000 pond per week verdienen



Pagina's : [1] 2

13-02-2010, 17:08
http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=4572

13-02-2010, 17:11


ewa mlih....kan hij samen met van persie de voorhoede vormen

13-02-2010, 17:18

Citaat door henry14:
http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=4572



Het is nog niet officieel en dus ook nog niet definitief henry.

The Sun schrijft elke dag wat. Al denk/weet ik vrijwel zeker dat hij naar Arsenal gaat.

13-02-2010, 17:19

Citaat door KASTRO:
Het is nog niet officieel en dus ook nog niet definitief henry.

The Sun schrijft elke dag wat. Al denk/weet ik vrijwel zeker dat hij naar Arsenal gaat.


typisch zo'n "zig-zag" opmerking...dan weer wel, dan weer niet

13-02-2010, 17:20


ik denk hij komt met officiele site van arsenal, komt ie aankakken met atlaszwimpies punt nl

13-02-2010, 17:21

Citaat door KASTRO:
Het is nog niet officieel en dus ook nog niet definitief henry.

The Sun schrijft elke dag wat. Al denk/weet ik vrijwel zeker dat hij naar Arsenal gaat.


Sensatie net als The Sun he .

Ja ik denk ook dat hij zeker naar Arsenal toe komt. In het begin dacht ik waarom hij, aangezien hij een type speler is die we al in huis hebben namelijk Bendtner. Maar goed hij heeft zich goed ontwikkeld bij Bordeaux en kan het wel proberen, gelukkig is hij transfervrij

13-02-2010, 17:22

Citaat door _Mister_Riffi:
ik denk hij komt met officiele site van arsenal, komt ie aankakken met atlaszwimpies punt nl


http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2852098/Marouane-Chamakh-agrees-to-join-Arsenal-in-the-summer.html#ixzz0fQsAX9MQ

Bedenk is voor deze site een bijnaam

13-02-2010, 17:22
zolang het op een voorschutte website als atlaslions staat, zal k het nooit officieel noemen ..

13-02-2010, 17:42

Citaat door henry14:
Sensatie net als The Sun he .

Ja ik denk ook dat hij zeker naar Arsenal toe komt. In het begin dacht ik waarom hij, aangezien hij een type speler is die we al in huis hebben namelijk Bendtner. Maar goed hij heeft zich goed ontwikkeld bij Bordeaux en kan het wel proberen, gelukkig is hij transfervrij



Bendtner is een speler die het spelletje niet echt ziet. naast het feit dat ie gewoon kwalitatief tekort komt.

Als Bendtner al een doelpuntje maakt dan is het één die een speler van Willem II ook zou kunnen maken.

Hij maakt ook vaak de verkeerde beslissingen en kan de bal niet goed passen. Hij heeft alleen zijn fysiek mee en kan aardig koppen.
Hij zal nooit een topper worden, al scoort ie wel redelijk vaak voor Denemarken. (gevalletje Charisteas? :hihi

13-02-2010, 17:46

Citaat door KASTRO:
Bendtner is een speler die het spelletje niet echt ziet. naast het feit dat ie gewoon kwalitatief tekort komt.

Als Bendtner al een doelpuntje maakt dan is het één die een speler van Willem II ook zou kunnen maken.

Hij maakt ook vaak de verkeerde beslissingen en kan de bal niet goed passen. Hij heeft alleen zijn fysiek mee en kan aardig koppen.
Hij zal nooit een topper worden, al scoort ie wel redelijk vaak voor Denemarken. (gevalletje Charisteas? :hihi


Haha, zoals je hem nu omschrijft zo was ie wel in zijn eerste jaren. Grote voordeel aan deze jongen is dat hij nog jong is en kan groeien. Hij speelde deze week tegen Liverpool niet slecht. Had alleen wat beter moeten om gaan met de kansen die hij kreeg. Maar als we gaan kijken naar zijn eigenschappen is het een type spits als Chamakh. In de lucht goed, fysiek sterk en een goede aanspeelpunt.

13-02-2010, 17:55
tis een schande dat Bendter bij zo'n grote club als Arsenal speelt

13-02-2010, 18:00

Citaat door Cllash:
tis een schande dat Bendter bij zo'n grote club als Arsenal speelt


het is een schande dat een club als AC Milan nog in de Serie A speelt en neit in de Serie Z

13-02-2010, 18:06



Citaat door henry14:
Haha, zoals je hem nu omschrijft zo was ie wel in zijn eerste jaren. Grote voordeel aan deze jongen is dat hij nog jong is en kan groeien. Hij speelde deze week tegen Liverpool niet slecht. Had alleen wat beter moeten om gaan met de kansen die hij kreeg. Maar als we gaan kijken naar zijn eigenschappen is het een type spits als Chamakh. In de lucht goed, fysiek sterk en een goede aanspeelpunt.



Grappig is juist, dat ik 'm in zijn eerste jaren nog het voordeel v/d twijfel gaf. hij maakte als invaller goede indruk.

maar hij is ook niet snel en kweet niet of je het hebt gemerkt maar hij loopt vaak 'vast'. hij weet niet wat hij met de bal moet doen (voetbalintelligentie) en in dat opzicht voorspel ik weinig vooruitgang omdat dat meestal een gegeven is, of het moet vanaf jongs af aan gebeuren.

Ik verwacht ook niet dat een Wright-Philips, Walcott, Quaresma opeens slimmer gaan voetballen.


Wie ik wel echt goed zie worden komende jaren is die Aaron Ramsey. in zijn eerste wedstrijd zag ik meteen al deze jongen heeft wat. die gaat als ik het zo zie nog echt goed worden.

Of een Traore bijv.

Wenger is een trainer die spelers beter maakt zelfs de slechten. maar hij is geen wonderdokter.

Voetballers als Bendtner, Walcott, Denilson zijn degelijk op hun best.

13-02-2010, 18:07

Citaat door Anti-Turk:
het is een schande dat een club als AC Milan nog in de Serie A speelt en neit in de Serie Z


quote mij voortaan niet meer, okay thanx

13-02-2010, 18:10

Citaat door Riffie_denboch:
kijk naar dit, je moet nks van aantrekken, kijk waar milan staat het blijft de 2 beste club in de wereld

http://goalzz.com/main.aspx?g=561&winners=true


dat milan de mooiste club van de wereld is met de meeste internationale prijzen wist k al

k wil gewoon niet dat debielen mij quoten

Pagina's : [1] 2