Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toch Vreemd????

IkBenSaliha
29-06-2004, 18:20

Op de dag van vandaag zie ik nog steeds mensen moeilijk doen. Over huwelijk partners... Ik bedoel als je gaat trouwen en diegene met waar je gaat trouwen dat is een goed persoon. Dan ga je er toch voor. En toch zie ik nog steeds dat ouders heel erg moeilijk doen om het feit dat diegene niet uit hun streek komt... Of omdat het een Berber is... Of Arabier. Kijk... Twee geliefden gaan samen met elkaar wonen en samen hun leven delen... Je gaat toch niet met je schoonfamilie trouwen. Het is natuurlijk heel erg belangerijk dat je, je respect behoud bij je ouders en dat je het liefst wil dat je ouders diegene ook gaan accepteren. Maar ik zie het nog steeds gebeuren dat de ouders diegene niet goed keuren voor hun zoon of dochter... En vaak alleen omdat hij uit die of die streek komt. Zelfs in de Islam is het zo dat diegene die gaat trouwen er voor gaat of niet en niet de ouders er van. De keus ligt bij diegene die gaat trouwen dus. Ik vind het maar heel vreemd...

ruziezoeker
29-06-2004, 18:21
a maintie :( :moe:

IkBenSaliha
29-06-2004, 18:23
Origineel gepost door ruziezoeker a maintie :( :moe: Wat betekend dat... :ego: ???? :moe:

ruziezoeker
29-06-2004, 19:18
o moedertje :( :moe: ik kies wie ik zelf wil . zou iedereen moeten doen ! ouders kwetsen of niet . jij moet leven met die gene en kinderen opvoeden en leuke dagjes maken . picknicken enz. :kwaad:

MocrowGirlBella
29-06-2004, 19:24

Je heb gelijk dat komt inderdaad vaak voor maaryah :zwaai: Kies je eigen partner uit klaar punt uit...

Shahinez
29-06-2004, 19:35
Origineel gepost door MocrowGirlBella Je heb gelijk dat komt inderdaad vaak voor maaryah :zwaai: Kies je eigen partner uit klaar punt uit... Ten eerste ik vind dat jou ondertekening grappig is :D Ten tweede om op deze topic te antwoorden ... In deze tijd en eigenlijk niet enkel in deze tijd is altijd al zo geweest ... het is een feit .. je trouwt niet enkel met die persoon maar met zijn/haar familie.Je gaat op familiebezoek...Zij komen over de vloer.Je komt zoiezo in aanraking met hen.En als je niet kunt opschietn met je schoonfamilie kun jij je huwelijk met je man vergeten.En andersom ook.Bij mgarba is dat nu eenmaal zo. Als je nu bij nsara gaat kijken die hebben schijt aan alles en aan iedereen.Zolang ze van hun partner houden maakt voor hen niets meer uit.Bij ons niet ... Als we met iemand willen trouwen kijken ze eerst hoe de familie is EN DAN PAS zou je kunnen trouwen ... Bull ma toch de waarheid lieve meid ;)

amira_roosje
29-06-2004, 19:42
Origineel gepost door Shahinez Ten eerste ik vind dat jou ondertekening grappig is :D Ten tweede om op deze topic te antwoorden ... In deze tijd en eigenlijk niet enkel in deze tijd is altijd al zo geweest ... het is een feit .. je trouwt niet enkel met die persoon maar met zijn/haar familie.Je gaat op familiebezoek...Zij komen over de vloer.Je komt zoiezo in aanraking met hen.En als je niet kunt opschietn met je schoonfamilie kun jij je huwelijk met je man vergeten.En andersom ook.Bij mgarba is dat nu eenmaal zo. Als je nu bij nsara gaat kijken die hebben schijt aan alles en aan iedereen.Zolang ze van hun partner houden maakt voor hen niets meer uit.Bij ons niet ... Als we met iemand willen trouwen kijken ze eerst hoe de familie is EN DAN PAS zou je kunnen trouwen ... Bull ma toch de waarheid lieve meid ;) je hebt gelijk schat ik sluit bij jou menging

MocrowGirlBella
29-06-2004, 19:48
Origineel gepost door Shahinez Ten eerste ik vind dat jou ondertekening grappig is :D Ten tweede om op deze topic te antwoorden ... In deze tijd en eigenlijk niet enkel in deze tijd is altijd al zo geweest ... het is een feit .. je trouwt niet enkel met die persoon maar met zijn/haar familie.Je gaat op familiebezoek...Zij komen over de vloer.Je komt zoiezo in aanraking met hen.En als je niet kunt opschietn met je schoonfamilie kun jij je huwelijk met je man vergeten.En andersom ook.Bij mgarba is dat nu eenmaal zo. Als je nu bij nsara gaat kijken die hebben schijt aan alles en aan iedereen.Zolang ze van hun partner houden maakt voor hen niets meer uit.Bij ons niet ... Als we met iemand willen trouwen kijken ze eerst hoe de familie is EN DAN PAS zou je kunnen trouwen ... Bull ma toch de waarheid lieve meid ;) Mijn 0ndertekening:hihi: Wallah ila helemaal met je eens meid...s0ms vraag ik me echt af waar0m gaat dat z0 bij 0ns, maaryah helaas hebben wij als d0chter van 0uders die z0 m0eilijk doen geen/niet gen0eg macht 0m daar0ver te beslissen.....en inderdaad je kunt je huwelijk wel vergeten als je je schoonfamilie niet mag 0f anders0m, want dat zal nooit g0ed gaan tussen j0uw en je partner:zwaai:

Shahinez
29-06-2004, 22:43
Dank je wel dames ;) En MocrowGirlBella wallah ik vind je ondertekening ECHT LAUK ... mag ik hem overnemen :D moet ik er auteursrechten op betalen ofzow :D

MocrowGirlBella
29-06-2004, 22:49
Origineel gepost door Shahinez Dank je wel dames ;) En MocrowGirlBella wallah ik vind je ondertekening ECHT LAUK ... mag ik hem overnemen :D moet ik er auteursrechten op betalen ofzow :D :hihi:...........wil je m 0ver nemen yek, wagha ik heb broek gezien bij de h&m, truitje dat erbij past bij Esprit, schoenen bij de Tango....:D Dat wordt dus auteursrechten betalen meid :stout: Just kidding neem 0ver gratis en voor niks :zwaai:

celine_4ever
29-06-2004, 23:20
Origineel gepost door MocrowGirlBella :hihi:...........wil je m 0ver nemen yek, wagha ik heb broek gezien bij de h&m, truitje dat erbij past bij Esprit, schoenen bij de Tango....:D Dat wordt dus auteursrechten betalen meid :stout: Just kidding neem 0ver gratis en voor niks :zwaai: Ik snap hem niet jou ondertekening...