Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MOTIVATIEBRIEF; solliciteren bij de ZARA HELP

MissW
13-02-2010, 14:20

Ladiesss, ik heb een vraagje! Bij de zara zoeken ze nog mensen. Ik heb daar gister de manager gesproken en ik mocht solliciteren. MAAR ik moest wel een motivatie erbij doen. Maar ik ben super slecht in een motivatiebrief schrijven. Zou een van jullie mij erbij willen helpen aub zou jullie erg dankbaar zijn. Groetjes, MissW

MohamedMaroc
13-02-2010, 15:42
ik ben geen vrouw maar ik wil toch je een beetje helpen jij kan zeggen dat de spaanse cultuur hoog hebben, dat jij uit het noorden van marokko komt waar sommige gewoontes van spanje zijn overgebleven. jij kan ook zeggen dat het feit dat jij donker haar hebt een goede bijdage kan leveren aan het gezicht van zara

Nerdette
13-02-2010, 15:58
Ladiesss, ik heb een vraagje! Bij de zara zoeken ze nog mensen. Ik heb daar gister de manager gesproken en ik mocht solliciteren. MAAR ik moest wel een motivatie erbij doen. Maar ik ben super slecht in een motivatiebrief schrijven. Zou een van jullie mij erbij willen helpen aub zou jullie erg dankbaar zijn. Groetjes, MissW Heb je eerder in een winkel gewerkt? Behalve supermarkt.

buurman_nr22
13-02-2010, 18:36
zie je OT Gooi je zelf weg

MissW
13-02-2010, 18:36

ik ben geen vrouw maar ik wil toch je een beetje helpen jij kan zeggen dat de spaanse cultuur hoog hebben, dat jij uit het noorden van marokko komt waar sommige gewoontes van spanje zijn overgebleven. jij kan ook zeggen dat het feit dat jij donker haar hebt een goede bijdage kan leveren aan het gezicht van zara Salaam wa3alikom, Ach dank je wel voor je genomen moeite MohamedMaroc. Ik heb inmiddels een goede motivatiebrief van een meisje gekregen hier op marokko.nl.

Zahiraatoen
13-02-2010, 20:54
Wat je er zker in moet betrekken is dat je zegt dat je sociaal bent, graag mensen wilt helpen, een vriendelijke uitstraling hebt, een pro-actieve houding hebt enz enz

MissW
13-02-2010, 20:57
Wat je er zker in moet betrekken is dat je zegt dat je sociaal bent, graag mensen wilt helpen, een vriendelijke uitstraling hebt, een pro-actieve houding hebt enz enz Sokran meid! Ik heb net al een brief opgesteld. Iemand die b3da iets nuttigs zegt hier. Sobhana'allah mgarba misgunnende volk! Sokran hbiba!