Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb geen...

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
29-06-2004, 18:12

ZUS En of zusje En dat is echt heeel jammer... :traan1:

HalveWaarheid
29-06-2004, 18:14
Kdacht je wou zeggen kheb geen k.ut...

LaLa_SoFiA
29-06-2004, 18:15
ik ook niet...Maar k ga er eentje krijgen inchalllah!!!:D:D:D:D (kan ook een broertje zijn)

HalveWaarheid
29-06-2004, 18:15
Origineel gepost door LaLa_SoFiA ik ook niet...Maar k ga er eentje krijgen inchalllah!!!:D:D:D:D (kan ook een broertje zijn) Ga je ook een k.ut krijgen? :confused:

ruziezoeker
29-06-2004, 18:16

wat de ne-uk ? ! hoe oud ben je ? :kwaad:

LaLa_SoFiA
29-06-2004, 18:18
Origineel gepost door HalveWaarheid Ga je ook een k.ut krijgen? :confused: :rolleyes:

IkBenSaliha
29-06-2004, 18:22
Origineel gepost door ruziezoeker wat de ne-uk ? ! hoe oud ben je ? :kwaad: HAHAHAHA... ik ben bijna negentien... Maar het is niet leuk dat ik geen zus heb...:ego: En nee ik ben echt niet kinderachtig. :ego: En let een beetje op je woorden wil je :o

Jasmina
29-06-2004, 18:25
Origineel gepost door IkBenSaliha ZUS En of zusje En dat is echt heeel jammer... :traan1: Ik heb ook geen zus of zusje :( , ik heb alleen broers en daar kreeg ik alleen maar klappen van als ik mee wilde spelen (voetballen ofzo) of ik mocht meedoen als doelpaal! En dat vond ik dan nog hartstikke leuk ook he! Hebben jullie ook broers die scheten gingen laten op jullie hoofd :confused: Jasmina :zwaai:

IkBenSaliha
29-06-2004, 18:28
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Ik heb ook geen zus of zusje :( , ik heb alleen broers en daar kreeg ik alleen maar klappen van als ik mee wilde spelen (voetballen ofzo) of ik mocht meedoen als doelpaal! En dat vond ik dan nog hartstikke leuk ook he! Hebben jullie ook broers die scheten gingen laten op jullie hoofd :confused: Jasmina :zwaai: Over dat puff gedoe kunnen we maar beter niet over hebben... :hihi: Ik heb een hele leuke tijd met mijn broers.... Maar weetje Jongens zijn anders om als broer te hebben... Zijn denk ik anders dan zussen.... En ik heb genoeg klappen gevangen zoveeeeeeeeeeelll... Dat ik bijna geen blauwe plekken meer krijg van kei harde klappen... Ergens ook goed want ik ben er heel erg hard van geworden:stoute:

Jasmina
29-06-2004, 18:31
Origineel gepost door IkBenSaliha Over dat puff gedoe kunnen we maar beter niet over hebben... :hihi: Ja ik vroeg me af of alleen mijn broers dat nou deden :confused: :D En nu kan ik er wel om lachen hoor, heb echt toffe broers! jasmina :zwaai:

Shahinez
29-06-2004, 18:42
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Ja ik vroeg me af of alleen mijn broers dat nou deden :confused: :D En nu kan ik er wel om lachen hoor, heb echt toffe broers! jasmina :zwaai: :lol::lol::lo: wilie die scheten komen mij bekend voor ... en ook soms sokken in mijn neus en in mijn mond dat was ook een van hun specialiteiten :giechel: damn heb er een trauma van overgekregen :(

Jasmina
29-06-2004, 18:44
Origineel gepost door Shahinez :lol::lol::lo: wilie die scheten komen mij bekend voor ... en ook soms sokken in mijn neus en in mijn mond dat was ook een van hun specialiteiten :giechel: damn heb er een trauma van overgekregen :( Jaaaa van die stinkzweetsokken, waar ze de hele dag legertje mee hadden lopen spelen, gatver!! :giechel: :giechel: :giechel: jasmina :zwaai:

alhoceimachaima
29-06-2004, 19:04
heb 2 broertje en 1zusje :D hamdoellilah

ruziezoeker
29-06-2004, 19:16
Origineel gepost door IkBenSaliha HAHAHAHA... ik ben bijna negentien... Maar het is niet leuk dat ik geen zus heb...:ego: En nee ik ben echt niet kinderachtig. :ego: En let een beetje op je woorden wil je :o :kwaad: ikbenruziezoeker :kwaad:

_SiMa_FoR_LiFe_
29-06-2004, 19:23

Origineel gepost door Simo_en_jasmina Ik heb ook geen zus of zusje :( , ik heb alleen broers en daar kreeg ik alleen maar klappen van als ik mee wilde spelen (voetballen ofzo) of ik mocht meedoen als doelpaal! En dat vond ik dan nog hartstikke leuk ook he! Hebben jullie ook broers die scheten gingen laten op jullie hoofd :confused: Jasmina :zwaai: Ik leef met jullie mee..........Ben ook enige meid..:traan1:

Pagina's : [1] 2