Bekijk originele versie : Amsterdam Centrum!!
yourangel
29-06-2004, 17:59
Hee Dames!
Kan iemand mij vertellen wat er in de winkels hangt in amsterdam centrum en of er wat kortingen zijn en hoeveel I Love Kortingen :Iluvu:
en mischien dan ook welke winkel centrum en welke winkenl
wat zouden jullie mij aanraden??
Het liefst praat ik dus over merkkleding zoals replay, diesel guru, levi's
maar ook gewone merkloze kleding h00r dus alles is welkom
en is er ook een mark in amsterdam op een zaterdag waar ook klding en tasjes enz.. verkocht word en waar
alvast bedankt
liefs,
loubna
PobriSita
29-06-2004, 18:31
Vind je markt kleding mooi? Ik vind soms wel eens truitje leuk, maar voor de rest niet echt iets bijzonders?! Maar goed smaken verschillen...
lela_Hanan
29-06-2004, 18:37
Hmmmzzz....
Föks heeft leuke kleding in de aanbieding...Cool Cat...Vera Moda..en niet te vergeten Only!!!
Dusse meid aanbiedingen zat in de stad...
En wat betreft tasjes etc...moet je bij de dappermarkt zijn..Nice things :D
Succes.. :zwaai:
yourangel
29-06-2004, 19:14
Origineel gepost door PobriSita
Vind je markt kleding mooi? Ik vind soms wel eens truitje leuk, maar voor de rest niet echt iets bijzonders?! Maar goed smaken verschillen...
Ik vind ook af en toe een truitje leuk ofsoo of een horloge of ketting maya ik heb nichies in marokko daar wil ik leuke kleding voor kopen en die dragen et heus wel van de ,markt
dus heb je leuke tips voor my?? :D
yourangel
29-06-2004, 19:16
Origineel gepost door lela_Hanan
Hmmmzzz....
Föks heeft leuke kleding in de aanbieding...Cool Cat...Vera Moda..en niet te vergeten Only!!!
Dusse meid aanbiedingen zat in de stad...
En wat betreft tasjes etc...moet je bij de dappermarkt zijn..Nice things :D
Succes.. :zwaai:
eeey meid dank je wel voor de tips
en weet je wel waar de dappermarkt is en is die markt wel op een zaterdag
liefs,
lounba :zwaai:
PobriSita
29-06-2004, 19:18
Nee sorry meid ben niet van Amsterdam, ik zelf ben al helemaal uit geshopt voor marokko..Heb al veel te veel gehaald voor schoenen :maf: Overal verkopen ze van die leuke teen slippers heb er zelf een stuk of 5 en dan nog al die andere schoenen :maf3: Me pa vermoord me als die het ziet :hihi:
Maar ik zelf heb me zomer kleding bij H&M, SPS, Vero Moda, Vila, Zara, en Only gehaald....
Goodluck :zwaai:
bella_samira
29-06-2004, 19:20
Leve rotterdam :banana:
PobriSita
29-06-2004, 19:21
Rotterdam is ook wel leuk...
laconfiance
30-06-2004, 00:02
Hoi zag je topic staan, het is al volop uitverkoop dus je kan je slag slaan.
Mocht je naar de dappermarkt willen gaan kom je daar het best met de trein naar muiderpoort en eenmaal aangekomen is het snel te vinden, het is vlakbij het station.
Je hebt ook de albertcuypmartk dat is vanaf centraal te bereiken met tram 25 en 16.
Heb je nog vragen dan hoor ik het wel.
p.s bij die markten heb je achter die kramen ook leuke winkeltjes die leuke kleding verkopen.
Beslema en veel su6
laconfiance
30-06-2004, 00:31
p.s van maandag tot zaterdag te bezoeken
yourangel
30-06-2004, 12:09
Origineel gepost door laconfiance
Hoi zag je topic staan, het is al volop uitverkoop dus je kan je slag slaan.
Mocht je naar de dappermarkt willen gaan kom je daar het best met de trein naar muiderpoort en eenmaal aangekomen is het snel te vinden, het is vlakbij het station.
Je hebt ook de albertcuypmartk dat is vanaf centraal te bereiken met tram 25 en 16.
Heb je nog vragen dan hoor ik het wel.
p.s bij die markten heb je achter die kramen ook leuke winkeltjes die leuke kleding verkopen.
Beslema en veel su6
Eeey Kyk eens aan daar heb veel aan dank je wel maid!!
nog 1 klein vraagje weet je hoelaat die markten dicht gaan op zaterdag??
liefs loubna
laconfiance
30-06-2004, 14:21
Salaam,
ze zijn van 09:00 tot 17:00 open maar de meesten ruimen iets eerder op rond 16:00 zo ongeveer.
Ik zag staan dat je op zaterdag wilt gaan, een goede aanrader is doordeweeks omdat het dan niet zo druk is. Je kan dan beter je slag gaan slaan.
Mocht je met de auto willen gaan dan heb ik nog wel een route beschrijving voor je.
Nou mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het wel.
beslema
PobriSita
30-06-2004, 14:40
Je kan beter met de tram/bus gaan autois beetje onhandig
lela_Hanan
30-06-2004, 15:26
Origineel gepost door yourangel
eeey meid dank je wel voor de tips
en weet je wel waar de dappermarkt is en is die markt wel op een zaterdag
liefs,
lounba :zwaai:
Geen dank zina..
De dappermarkt..is in Oost lijn 22/32/37 gaan daar allemaal langs...! En hij is zeker op zaterdag open.. ;)
Succes..
sweety_sarah
30-06-2004, 16:54
the factory heeft ook korting 2 halen 1 betalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.