Bekijk originele versie : Hoe word je weer wit?
Bachelorette
29-06-2004, 13:29
:(
alleen me handen en gezicht (halve voorhoofd :kwaad: ) zijn bruiner dan de rest en ik vind het afschuwelijk :(
ik was me handen en gezicht echt vaaaaaaaaaaaaaak maar tevergeefs...ik zit een uurtje in de zon en hoppaa ben alweer tintje donkerder :(
ja ik weet ik moet zon vermijden, maar is lekker weer :o
iemand ideetjes :(
CAMILLIA_3
29-06-2004, 13:48
he bachelorette,
Ja dat is vervelend.
Wat je kan doen is het volgende:
ga je dit jaar naar maroc?zo ja dan kan je de creme van fair &lovely kopen,ken je dat?komt ook altijd op de maroc of andere arab zenders op tv.
Waarschijnlijk gebruik jij nooit een zonnecreme als je naar buiten gaat, doe dat wel.Gebruik een zonnecreme met hoge factor 50 ofzo,smeer dat op je handen en gezicht.Hierdoor wordt je minder snel bruin, en is tevens een bescherming*****ub ook wat vaker.
Ik hoop dat je voldoende hebt aan mijn advies,wat betreft de creme van fair & lovely,het helpt echt.Je kan het trouwens ook op de zwartemarkt kopen(beverwijk) of in winkeltjes in de randstad.
Groetjes meid :zwaai:
ClassyCasaouia
29-06-2004, 17:41
Ja Fair&Lovely is een lekker crèmetje.. gebruik het ook welles. Je kan ook proberen vaker te scrubben met scrub speciaal voor gezicht. Dan haal je min of meer bovenste laag 'gebruinde' huid weg.
Je kan er toch ook voor zorgen dat de rest egaal bruin wordt, bruin zijn is toch mooi! Ik wou dat ik dat was.. :Iluvu:
maghrebgirl20
29-06-2004, 20:52
of onder de zonnebank dat je overal bruin wordt
maghrebgirl20
29-06-2004, 20:53
oh.... dat zei ClassyCasaouia ook al :D
Bachelorette
29-06-2004, 21:36
Origineel gepost door CAMILLIA_3
he bachelorette,
Ja dat is vervelend.
Wat je kan doen is het volgende:
ga je dit jaar naar maroc?zo ja dan kan je de creme van fair &lovely kopen,ken je dat?komt ook altijd op de maroc of andere arab zenders op tv.
Waarschijnlijk gebruik jij nooit een zonnecreme als je naar buiten gaat, doe dat wel.Gebruik een zonnecreme met hoge factor 50 ofzo,smeer dat op je handen en gezicht.Hierdoor wordt je minder snel bruin, en is tevens een bescherming*****ub ook wat vaker.
Ik hoop dat je voldoende hebt aan mijn advies,wat betreft de creme van fair & lovely,het helpt echt.Je kan het trouwens ook op de zwartemarkt kopen(beverwijk) of in winkeltjes in de randstad.
Groetjes meid :zwaai:
oh dat kende ik niet, maar ik ga niet naar maroc :D maar ikvraag me moeder het anders mee te nemen ;)
ik smeer inderdaad nooit wat op me gezicht..:o
shokran zinaa !!
classycasaouia, ik ga denk ik maar gewoon naar de zonnebank...bruin zijn is toch mooier.. :Iluvu: maar t kost zoveeeeel geld :( na 1 keer zonnebanken zie je nog niks...
maghrebgirl20 :D thnx meid ;)
is dat jou buik :D
marocgirl3253
29-06-2004, 21:52
Heey meid wat je ook kan gebruiken is en sunblock, met een hoge factor in nedrland zijn z ete verkrijgen tot factor 60, maar in frankrijk heb je zelfs factor 100. Je smeert het een half uurtje van tevoren.
Wat je ook kan doen is s'avonds je gezicht met shirley en fair&lovely mengen en mee insmeren en dat elke avond doen, dan volgende dag douchen goed uitwassen
En vooral geen cremes gebruiken zoals zwitsal vooral niet in d ezon hier wordt je donker van.
PobriSita
29-06-2004, 21:55
Ben blij als ik weer lekker bruin ben, marokko here i come :boogie:
Origineel gepost door marocgirl3253
Heey meid wat je ook kan gebruiken is en sunblock, met een hoge factor in nedrland zijn z ete verkrijgen tot factor 60, maar in frankrijk heb je zelfs factor 100. Je smeert het een half uurtje van tevoren.
Wat je ook kan doen is s'avonds je gezicht met shirley en fair&lovely mengen en mee insmeren en dat elke avond doen, dan volgende dag douchen goed uitwassen
En vooral geen cremes gebruiken zoals zwitsal vooral niet in d ezon hier wordt je donker van.
Meid shirley is slecht het mag zelf niet meer verkocht worden in nl er zitten chemische stoffen in die gezicht huid beschadigen er was een keer een documanteren over op tv koop gewoon nivea visage gezicht creme dat beschermd je gezicht tegen de zon :zwaai:
Bachelorette
30-06-2004, 23:02
dank jullie wel dames, maar ik heb maar besloten weer te gaan zonnebanken :o
ik mis het bruin zijn wel....en ik heb nog een gezichtsbruiner thuis die gebruik dan voor mijn voorhoofd :D
echt lelijk :(
tnx dames :blauwkus:
Sjemmelia
01-07-2004, 12:10
Origineel gepost door salwa23
Meid shirley is slecht het mag zelf niet meer verkocht worden in nl er zitten chemische stoffen in die gezicht huid beschadigen er was een keer een documanteren over op tv koop gewoon nivea visage gezicht creme dat beschermd je gezicht tegen de zon :zwaai:
klopt salwa, ik had het ook in marokko gehoord van verschillende mensen. Zolang je de crème gebruikt is er niets aan de hand maar lah fed als je 'm niet meer op doet dan gaat heel je huid eraan. Een kennis van mij in marokko had het echt erg, ze is naar verschillende dermatoloog geweest om haar huid te herstellen, 't heeft lang geduurd en 't zag er in tussentijd echt lelijk uit. Dus a.u.b. mensen die crème niet gebruiken :zwaai:
Meryem_m
03-07-2004, 23:35
Hoi meiden,
Ik had al vaker gehoord dat Fair en Lovely helpt....is het niet schadelijk voor je huid? En na welke termijn zie je resultaat??
Alvast bedankt!
Is shirley echt zo slecht voor je gezicht? Ik heb het vroeger heel vaak gebruikt maar ik heb er niks aan overgehouden.
ja is schadelijk andere cream wie kent het???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.