Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Straie

ClassyCasaouia
29-06-2004, 01:11

Wie van de meiden heeft er ervaring met crèmetjes/ zalfjes tegen of lasering van straie- strepen? En welke verzekering vergoedt het laseren? Ik heb gehoord dat het wel kan maar wil graag meer info!

ClassyCasaouia
29-06-2004, 17:37
Origineel gepost door La__Haine Nee sorry geen ervaring mee want k'heb da ook nie. O.. Nou bedankt voor het reageren :rolleyes:

SaraZena
05-07-2004, 17:11
Je moet even cacaoboter van Palmer proberen. Schijnt wel iets te helpen en al die andere dure cremetjes helpen niet. heb ik ergens gelezen. Ik ga die cacaoboter ook maar proberen. :zwaai:

DUNYA25
05-07-2004, 20:41
he sara, En waar is die creme te verkrijgen....

ClassyCasaouia
05-07-2004, 21:56

Origineel gepost door SaraZena Je moet even cacaoboter van Palmer proberen. Schijnt wel iets te helpen en al die andere dure cremetjes helpen niet. heb ik ergens gelezen. Ik ga die cacaoboter ook maar proberen. :zwaai: Thnx voor de tip. En waar is dat dan te krijgen?

SaraZena
06-07-2004, 12:08
Bij drogisterijen ! :)

_SiMa_FoR_LiFe_
06-07-2004, 14:13
Hey ClassCasaouia....ik heb ook straie...en ik heb een goed middel ervoor...Het heet L'Oréal Anti-Straie....het is een verstevigende verzorging tegen huidstriemen... Het vermindert de grootte en intensiteit van Striemen......Ik gebruik hem al 1 maand en de striemen verminderen en licht van kleur....Hij is echt GOED!!!! Hij is wel....€15,80 ofzz....:rolleyes: Dus deze raad ik je wel aan!!!! Andere producten heb ik geprobeert en schijnt niet zo goed te helpen als deze!!! Beslama Schatje en Veel succes verder!!!! :zwaai: Sima.

_SiMa_FoR_LiFe_
06-07-2004, 14:15
Ooh jah....het is een créme....vergeten te zeggen :p

lady_khadija
06-07-2004, 14:19
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Hey ClassCasaouia....ik heb ook straie...en ik heb een goed middel ervoor...Het heet L'Oréal Anti-Straie....het is een verstevigende verzorging tegen huidstriemen... Het vermindert de grootte en intensiteit van Striemen......Ik gebruik hem al 1 maand en de striemen verminderen en licht van kleur....Hij is echt GOED!!!! Hij is wel....€15,80 ofzz....:rolleyes: Dus deze raad ik je wel aan!!!! Andere producten heb ik geprobeert en schijnt niet zo goed te helpen als deze!!! Beslama Schatje en Veel succes verder!!!! :zwaai: Sima. ik ga hem ook halen.....

mocrolayd
06-07-2004, 16:40
hoezo kan je ook laseren!! ik ga dat maar eens navragen want bij mij word toch nog vergoed

ClassyCasaouia
06-07-2004, 17:35
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Hey ClassCasaouia....ik heb ook straie...en ik heb een goed middel ervoor...Het heet L'Oréal Anti-Straie....het is een verstevigende verzorging tegen huidstriemen... Het vermindert de grootte en intensiteit van Striemen......Ik gebruik hem al 1 maand en de striemen verminderen en licht van kleur....Hij is echt GOED!!!! Hij is wel....€15,80 ofzz....:rolleyes: Dus deze raad ik je wel aan!!!! Andere producten heb ik geprobeert en schijnt niet zo goed te helpen als deze!!! Beslama Schatje en Veel succes verder!!!! :zwaai: Sima. Dank je wel popje!! Ik zal gelijk gaan kijken. :blauwkus:

_SiMa_FoR_LiFe_
06-07-2004, 20:39
Geen dank Schat...ik help graag...!!!! :zwaai: Sima.

nuriye
07-07-2004, 01:45
Dames, je kan ook gewoon Belly Cream bij de Hema halen. Kost iets van 4,50. Het is eigenlijk bedoeld voor zwangere vrouwen, maar het heeft dezelfde werking als die creme van L'oreal.Ik gebruik hem voor mijn billen, worden lekker zacht en stevig ;).En de straie wordt ook veel minder bij mij.Echt goed spul hoor.........

LallaCasaouia
08-07-2004, 13:48
Iedere avond insmeren met baby olie en je ziet het resultaat binnen 3 weken!