Bekijk originele versie : Voor de vrouwen die aan orale seks doen.
so_broken
11-02-2010, 20:14
Bij seksuele opwinding wordt voorvocht gemaakt. De belangrijkste functie van dit voorvocht is het neutraliseren van urine dat mogelijk nog in de plasbuis is achtergebleven. Urine is schadelijk voor zaadcellen. Vanuit de ballen stroomt dit via het plasgaatje van de penis naar buiten. Dit gebeurt vóór een orgasme en een jongen merkt het niet. Er kunnen zaadcellen in het voorvocht zitten!
Voorvocht bestaat o.a. uit urine die in de plasbuis is achtergebleven en eruit moet, omdat het funest is voor de zaadcellen.
Nou voor de vrouwen die aan orale seks doen zonder condoom, die hebben dan gewoon urine in hun mond :(
so_broken
11-02-2010, 20:15
http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/voorvocht/wat-is-voorvocht.aspx
so_broken
11-02-2010, 20:20
Vrouwen hebben dit ook:
Madhy is de voorvocht dat zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomt in de vorm van een plakkerige witte vloeistof. Het kan opgewekt worden door te verlangen naar seksueel gemeenschap. De afscheiding ervan gaat niet gepaard met genot en het stroomt er niet in een vloed uit. (Sharh Muslim van al-Nawawi
so_broken
11-02-2010, 20:20
Ik begrijp vrouwen niet die orale seks geven aan hun man zonder condoom, terwijl ze gewoon voorvocht in hun mond nemen bestaande uit o.a. urine. Daarnaast is het haram om voorvocht in je mond te krijgen.
HighHeelsLady
11-02-2010, 20:23
Als je geil bent dan denk je niet aan dit soort nutteloze dingen. je wil je partner verwennen en hij jou. Orale sex hoort er gewoon bij vind ik.
Ik ben niet vies van mijn partner.
Verdacht
11-02-2010, 20:48
Voorvocht bestaat o.a. uit urine die in de plasbuis is achtergebleven en eruit moet, omdat het funest is voor de zaadcellen.
Nou voor de vrouwen die aan orale seks doen zonder condoom, die hebben dan gewoon urine in hun mond :(
Ja klopt, zonder condoom is gewoon een risico. Zelfs als je na orale sex zonder condoom de vagina ingaat dan kan dat ook ziektes veroorzaken!!!
meisjes die op het begin er tegen zijn, die doen het uiteindelijk wel...
:maf2: :maf2: Alleee daarom smaakt et zoo vreemd :maf2: :maf2:
antimocros
11-02-2010, 21:20
en dan
so_broken
11-02-2010, 21:22
Als je geil bent dan denk je niet aan dit soort nutteloze dingen. je wil je partner verwennen en hij jou. Orale sex hoort er gewoon bij vind ik.
Ik ben niet vies van mijn partner.
Nutteloos? Jij vindt iets wat verboden in de islam is nutteloos?:maf:
Het gaat er niet om of je vies bent van je partner of niet, maar om het feit dat het verboden is in de islam. En als je dan toch doorgaat (spreek in het algemeen), dan heb je gewoon schijt aan het geloof.
so_broken
11-02-2010, 21:24
en dan
Gaat erom dat je geen voorvocht mag nemen in je mond en door orale seks gebeurt dat wel. En dit is zoals ik al zei verboden in de islam.
antimocros
11-02-2010, 21:42
Gaat erom dat je geen voorvocht mag nemen in je mond en door orale seks gebeurt dat wel. En dit is zoals ik al zei verboden in de islam.
jah duuuh, zoeizo mag je niet eens pijpen enal...
dus of je nou sperma of voorvocht inneemt...
keltoum20
11-02-2010, 21:46
ik doe niet aan orale seks alleen als ik enorm veel van hem hou.
keltoum20
11-02-2010, 21:48
ken je de golden shower dat is dus gewoon over elkaar plassen.
Sinds wanneer is pijpen haram?:rolleyes: anaal oke i know,
je kunt em tog gewoon effe melken tot al die voorvocht beetje deruit is gesijpelt? hmmmzz ik d8 dat in de islam zelfs hele kamasoetra mocht doen
behalve anaal.:rolleyes: maar jaa leer elke dag iets bij :likje:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.