Bekijk originele versie : Alleenstaande ouder uitkering
DramaQueentje
11-02-2010, 19:44
Wie kan mij hier iets over vertellen. Wat de voorwaarden zijn waar en hoe je het precies moet aanvragen.. Vanaf welke leeftijd je hiervoor in aanmerking kan komen etc. Alle info is welkom het liefst mensen met eigen ervaring. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. (niet voor mij)
is bij de belastingdienst aan te vragen.
ik weet niet hoeveel het per maand is,want ik laat het altijd per jaar uitkeren samen met mijn inkomstenbelasting.
je hebt ook alleenstaande ouderkorting plus.kijk ff op de site van de belastingdienst voor meer info.
is trouwens geen leeftijd gebonden,als alleenstaande ouder heb je er gewoon recht op. hoop dat je hier wat aan hebt.
x
DramaQueentje
11-02-2010, 20:47
is bij de belastingdienst aan te vragen.
ik weet niet hoeveel het per maand is,want ik laat het altijd per jaar uitkeren samen met mijn inkomstenbelasting.
je hebt ook alleenstaande ouderkorting plus.kijk ff op de site van de belastingdienst voor meer info.
is trouwens geen leeftijd gebonden,als alleenstaande ouder heb je er gewoon recht op. hoop dat je hier wat aan hebt.
x
weet je zeker dat het bij de belastingdienst aan te vragen is en dat het niet leeftijd gebonden is, heb het een en ander opgezocht op internet en daar staat dat het vanaf 2009 wel leeftijdsgebonden is, onder de 27 jaar ben je verplicht naar school te gaan of te werken en openstaan voor werk
Opzoek-meid
11-02-2010, 21:52
weet je zeker dat het bij de belastingdienst aan te vragen is en dat het niet leeftijd gebonden is, heb het een en ander opgezocht op internet en daar staat dat het vanaf 2009 wel leeftijdsgebonden is, onder de 27 jaar ben je verplicht naar school te gaan of te werken en openstaan voor werk
volgens bedoel je jij een andere uitkering dan die van de belastingdienst. wat jij bedoelt is een uitkering via de bijstand, die is namelijk wel leeftijdsgebonden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.