Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I want.........................!!!!!!!!!!!!!!!!

LadyMarrakech
30-11-2002, 22:19

I want to be in LOVE :Iluvu: Can anybody help me? Misschien wat tips ofzo.... Ik hoor het graag:D xXx LM

Hindaatje
30-11-2002, 22:22
moet je iedere zaterdagochtend heeeeeeel vroeg naar de 'mannenmarkt' gaan;)

LadyMarrakech
30-11-2002, 22:23
Origineel gepost door Hindaatje moet je iedere zaterdagochtend heeeeeeel vroeg naar de 'mannenmarkt' gaan;) Is er ook een zondagse mannenmarkt? Zaterdag wil ik altijd uitslapen.

Toufik19
30-11-2002, 22:24
Origineel gepost door LadyMarrakech I want to be in LOVE :Iluvu: Can anybody help me? Misschien wat tips ofzo.... Ik hoor het graag:D xXx LM *Neem een blad papier *Neem een pen *Schrijf met de pen op het blad volgende zin:"Ben van nederland" *Neem de eerste vlucht naar marokko *Ga op straat en plak het blad op je rug of desnoods op je buik *Kies je gewenste echtgenoot uit de rij *Wees verliefd

Hindaatje

zal ik ff voor je navragen;)

LadyMarrakech
Origineel gepost door Onslaught hoi:D LOL Hai :rolleyes:

stylishgirl
30-11-2002, 22:25
je moet niet op zoek gaan meid, maar tegen komen dat is het beste manier om de ware liefde tegen te komen, je kan hem overal tegen komen al is het bij een bus halte of in de supermarkt, u never know toch? succes girl.

LadyMarrakech
30-11-2002, 22:26
Origineel gepost door Toufik19 *Neem een blad papier *Neem een pen *Schrijf met de pen op het blad volgende zin:"Ben van nederland" *Neem de eerste vlucht naar marokko *Ga op straat en plak het blad op je rug of desnoods op je buik *Kies je gewenste echtgenoot uit de rij *Wees verliefd Whahahhaha nice suggestion!

Hanaetje
30-11-2002, 22:26
jaaa ga op straat met een extra grote reklame bord staan en daar moet opstaan...... "....I'm lookin' for 1 who can rock me from the night to the daylight and isn't afraid to gonna see what it taste like keepin' in the groove make it stay night.... IS THAT U??? IS THAT U??? :D :D " Thalaaaa

Toufik19
30-11-2002, 22:27
Origineel gepost door stylishgirl je moet niet op zoek gaan meid, maar tegen komen dat is het beste manier om de ware liefde tegen te komen, je kan hem overal tegen komen al is het bij een bus halte of in de supermarkt, u never know toch? succes girl. toevallig bushalte 78?

LadyMarrakech
30-11-2002, 22:27
Origineel gepost door stylishgirl je moet niet op zoek gaan meid, maar tegen komen dat is het beste manier om de ware liefde tegen te komen, je kan hem overal tegen komen al is het bij een bus halte of in de supermarkt, u never know toch? succes girl. Hahahha aaaaah honney, wat een lieverd toch! I know, I was just kidding. Ik verveel me een beetje, vandaar. :blauwkus:LM

LadyMarrakech
30-11-2002, 22:29
Origineel gepost door Hanaetje jaaa ga op straat met een extra grote reklame bord staan en daar moet opstaan...... "....I'm lookin' for 1 who can rock me from the night to the daylight and isn't afraid to gonna see what it taste like keepin' in the groove make it stay night.... IS THAT U??? IS THAT U??? :D :D " Thalaaaa LOL!!!!!!! :giechel: