Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom

Pagina's : [1] 2

RaZer
30-11-2002, 22:06

Waarom willen mensen graag weten hoe iemand eruit ziet of zijn of haar foto of link daarvan op deze site zetten?

RaZer
30-11-2002, 22:07
Origineel gepost door helleau omdat ze benieuwd zijn naar wie er achter al die rare, leuke, interessante arrogante enz; berichten zitten Maar is het niet beter als je niet weet hoe hij of zij eruit ziet.

zakia_1984
30-11-2002, 22:08
nou bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla bla dat was het eigenlijk :D sorry als dit een serieuze topic is :D je weet hou nu rekening met je, anders ga je weer huilen :D

RaZer
30-11-2002, 22:09
Origineel gepost door zakia_1984 nou bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla bla dat was het eigenlijk :D sorry als dit een serieuze topic is :D je weet hou nu rekening met je, anders ga je weer huilen :D Nou sorry hoor maar dit vind ik wel zielig van je. Had je wat hoger ingeschat echt zielig laag triest van je... Wallah DIEP triest

Toufik19
30-11-2002, 22:10

Origineel gepost door zakia_1984 nou bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla blabla bla bla bla dat was het eigenlijk :D sorry als dit een serieuze topic is :D je weet hou nu rekening met je, anders ga je weer huilen :D voor een keer geef ik je gelijk met deze gewoonweg sublieme opmerking.

RaZer
30-11-2002, 22:10
En ohja Zakia ik vin het niet erg om gehaat te worden. Als ik maar in spiegel kan kijken en trots op mezelf ben. Jij en niemand hier kan mij neerhalen ok dus doe geen moeite.

RaZer
30-11-2002, 22:11
Origineel gepost door helleau nee ik wil jullie sjien,waarom denk je dat ik een topic had geopend voor een meeting ahhaha, maar jullie krijgen de mijne lekker niet te zien, ik wil jullie geen minderwaardigheidscomplex geven:stout: Kijk meeting vind ik wel ok snap je.... Ik zou wel komen. daarom geen foto tot je iemand bij meeting zie... dat is toch veel leuker..

zakia_1984
30-11-2002, 22:12
Origineel gepost door RaZer En ohja Zakia ik vin het niet erg om gehaat te worden. Als ik maar in spiegel kan kijken en trots op mezelf ben. Jij en niemand hier kan mij neerhalen ok dus doe geen moeite. :tranen: zo was het helemaal niet bedoelt

RaZer
30-11-2002, 22:13
Origineel gepost door Toufik19 voor een keer geef ik je gelijk met deze gewoonweg sublieme opmerking. Kijk wat een k o n t e likkers omdat zij op je gestemt heeft en een cpmpliment geeft steun je haar en let je niet eens op wat ze zegt haha jullie passen bijelkaar!! :zwaai:

zakia_1984
30-11-2002, 22:13
Origineel gepost door RaZer Kijk wat een k o n t e likkers omdat zij op je gestemt heeft en een cpmpliment geeft steun je haar en let je niet eens op wat ze zegt haha jullie passen bijelkaar!! :zwaai: :tranen: zei toch dat het niet zo bedoelt was

RaZer
30-11-2002, 22:14
Origineel gepost door zakia_1984 :tranen: zo was het helemaal niet bedoelt :zwaai: ik zie je niet eens

RaZer
30-11-2002, 22:15
Maar nu weer serieus mensen waarom.... ik zeg niet dat het niet goed is maar wil gewoon weten.. Ik zou leuker vinden als je iemand in het echt pas lan zien.

zakia_1984
30-11-2002, 22:15
:tranen: :tranen: :tranen: :tranen: :tranen: :tranen:

NoreJihan
30-11-2002, 22:23
Eeej Razer mijn nichtje bedoelt het niet zooooooooo :D

Pagina's : [1] 2