Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AgeLOC Business (Schoonheidsproducten)! Werk aangeboden.

magrabiaanse
11-02-2010, 15:51

Door de stress van het moderne leven zijn schoonheidsbehandelingen meer geworden dan alleen verwennerij; ze zijn gewoon onmisbaar als u er goed wilt uitzien en u goed wilt voelen. Het Nu Skin Galvanic Spa™ System II brengt de spa bij u thuis. Dankzij de geavanceerde, gepatenteerde technologie van de Galvanic Spa™, hoeft u geen afspraak meer te maken om lijntjes en rimpels te verzachten, uw huid te verjongeren, uw hoofdhuid te revitaliseren en uw lichaam te perfectioneren. Ook zijn we opzoek naar mensen die zich willen verdiepen in de schoonheidsproducten, je wordt in je vrije tijd ingewerkt (die tijd kan je zelf bepalen). Geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Je kan na de inwerktijd zelfstandig aan de slag. We hebben een 24/7 (gratis) lijn voor vragen als starter, of je kan contact opnemen met je eigen contactpersoon.Voor zeer leuke bijverdiensten of meer informatie kan je me een PM sturen. Eisen: Minimaal 18 jaar

magrabiaanse
11-02-2010, 22:21
Ik begrijp dat er veel vragen zijn... En om elke keer dat heen en weer ge-pm bij te houden daar heb ik even geen tijd voor en het kan lang duren voordat je een reactie terug krijgt.. Voor interesse? Wij geven op deze dagen informatie. Indien je uit Amsterdam komt ben je in de buurt. Ook kun je ervoor kiezen om in Alphen aan de rijn op gesprek te komen. Mocht je op een van deze dagen kunnen? En graag bij ons langs willen komen? Stuur me dan een PM. Tijden voor gesprek & Informatie: 12-2 om 16:00 uur 15-2 tussen 17:00 uur en 19:00 uur 16-2 tussen 15:30 en 22:00 uur 18-2 tussen 19:00 en 22:00 uur 19-2 tussen 12:00 en 14:30

magrabiaanse
12-02-2010, 14:41
- Indien je niet op bovenstaande tijden kan, maar wel naar onze informatieavond wilt komen? Dan houd ik je op de hoogte, mogelijk ook een late reactie.

_______
12-02-2010, 16:01
Wat baan gaat t nou om, want ik kan dat niet echt opmaken hieruit :haha:.

Roffadam
12-02-2010, 16:03

Dit is een baan waar als jij word aangenomen.Je zeker moet inleggen en je begint met letterlijk 0euro!En als jij word aangenomen krijgt zij ook een lekker bedrag ervoor!Zulke baantjes nooit aannemen!!

_______
12-02-2010, 16:07
Dit is een baan waar als jij word aangenomen.Je zeker moet inleggen en je begint met letterlijk 0euro!En als jij word aangenomen krijgt zij ook een lekker bedrag ervoor!Zulke baantjes nooit aannemen!! Bedankt voor de info, :hihi:.

magrabiaanse
12-02-2010, 16:16
Wat baan gaat t nou om, want ik kan dat niet echt opmaken hieruit :haha:. Werken in de schoonheidsproducten van Nuskin. Je werkt vanuit huis en je hebt je eigen betaalsysteem en je eigen klanten. Hoe betaalsyteem werkt, kan ik je een document van sturen over de mail als je wilt. Verder hebben wij informatieavonden. 10 februari was de laatste, de volgende is weer over een paar weekjes. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan nodig ik je uit voor een intake. Gr,

magrabiaanse
12-02-2010, 16:17
Dit is een baan waar als jij word aangenomen.Je zeker moet inleggen en je begint met letterlijk 0euro!En als jij word aangenomen krijgt zij ook een lekker bedrag ervoor!Zulke baantjes nooit aannemen!! Leef in je eigen wereldje en trek vooral je eigen conslusies.:o

Lavendel_
12-02-2010, 17:41
Hoeveel verdien je?