Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Piercings

Pagina's : [1] 2

soheel
30-11-2002, 22:02

Zeg mensen de laatste tijd zie ik heel veel marokkaanse meisjes met een navelpiercing.......Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het wel mooi om voor mezelf te hebben maar ik zou er nooit te koop mee lopen........en dat veel marokkaanse meisje zo'n piercing hebben..ach ja..moeten ze zelf weten. :zwaai:

zakia_1984
30-11-2002, 22:06
ik zag er een met een hoofddoek en een giga piercing door haar tong. Ik was shocked en ze ging daarna in de rokerruimte een sigarteje roken. ik was echt verbaaaaaaaaaaaaaaasd

soheel
30-11-2002, 22:09
Maar vindt je dat kunnen of niet.....je was verbaasd...maar had je later zo iets van.....ieggg.......ofeuh.........tja moet ze zelf weten

Imane4life
30-11-2002, 22:09
hey ik vind die meiden maar dom die een piercing nemen het saat nergens op man dat is me menig beslemma kusjes imane

soheel
30-11-2002, 22:17

En waarom vindt jij dat dom als ik vragen mag?........Is dat omdat ze hun lichaam verminken of omdat het ze niet staat of omdat het volgens het geloof niet mag of zijn er andere redenen......... :confused: :zwaai:

soheel
30-11-2002, 22:24
Origineel gepost door sweetdroopy peircings zijn verboden in de islam.voor al degen die het niet wisten.moge Allah ons vergeven. ow....dat wist ik niet....althans.....Ik wist het niet zeker

dangerousbeauty
30-11-2002, 22:27
sweetdroopy ik wil je niet aanvallen ofzo maar als jij alles goed wil doen volgens de islam hoor je nu niet op het internet te zitten surfen dus laat voortaan de islam er buiten iedereen doet lekker war die zin in heeft, want voor iedereen hangt er een eigenstraf boven het hoofd. Jij draait niet op voor mij fouten. PS een tong piercing vind ik prachtig denk dat ik er 1 ga nemen.

Moonshine
30-11-2002, 22:32
huh wat heeft internet met islam te maken mis ik iets hierzo......dus als ik een moslima ben dan mag ik niet internetten en als ik nou iets over de islam via internet wil zoeken...is dat dan ook verkeerd?????????en tjah begrijp niet wat er zo prachtig is aan een tongpiercing of een navel piercing......ik heb een nederlandse vriendin die een tongpiercing heeft genomen..en het liep helemaal verkeerd af..haar tong spleet..ze heeft nu een slangentong

MAROCGIRRLLY
30-11-2002, 22:47
ik heb wel twee piercings een door mijn navel en een door mijn tong. maar ik loop er niet mee te koop,en ik draag geen te korte kleren. maar ik vond het heel leuk,dus uk had er maar twee gezet. me ouders weten het nog niet,anders ga ik eraan. ennne niet raar denken dat ik een **** ben zo,dat ben ik dus NIET!!! voor de mensen die zo denken... maar ja dat was het. groetjes marocgirrlly

jenny
30-11-2002, 23:00
ik vind een navel piercind wel mooi, maar niet bijzonder (half NL loopt er mee) maar goed ik heb er wel 1 en loop er niet mee te koop

Moonshine
30-11-2002, 23:02
huh hoe kunnen je ouders niet weten dat je een tongpiercing hebt..dat zien ze toch...ik bedoel je praat tegen ze dan zien ze toch je tong?????? (ben alleen maar nieuwsgierig)

Itsjustme
30-11-2002, 23:50
ik vind het zooo walgelijk bij een marokkaanse hoort gewoon niet of het nou een navel,tong of weet ik veel piercing is net zoals een gouden tand ejeeg nopezz just dont dat is mijn persoonlijke mening so respect it like i respect yours ciaooo!!!

DieselGirly
30-11-2002, 23:53
IK WIL EENTJE IN ME TONG!!!!......maar ik weet dat ik dan niet thuis hoef te komen!!! :auw: ..........me ouders maken me af!! :(

NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 00:13
Ik wilde vroeger altijd een navel piercing nou dan moest ik wel eerst dat buikje wat platter krijgen maar nu hoef ik dat niet meer heb enge verhalen gehoord van vrouwend met een navel piercing die zwanger zijn dat het dan uitschreurd enzo iegg nee dus dat hoef ik niet meer!!! Heb wel een neus piercing maar die is zo klein dat het niet een opvalt!!! Gewoon een iniemienie diamndje is het dus ik loop er cker niet mee te koop!!! Mijn nichtje heeft wel zon dikke bal in haar tong!! Gatver egt viez man en op elke foto moet ze nu haar tong uit dr mond doen egt schandalig maar jah iedere ze eigen mening :zwaai:

DieselGirly
01-12-2002, 00:15

Origineel gepost door Arabischedushi Ik vind piercings zelf heel erg mooi .........als het niet zo een pijn zou doen , dan had ik al lang wat piercings gezet. Ikvraag ik me af waarom sommige vinden dat die piercings niet bij Marokkanen horen .........zehma bij Nederlanders wel . Kom op mensen ...... een beetje boers vinden jullie niet ??? Als iemand een piercing wel mooi vindt dan mag hij of zij zelf weten of die piercing dan daadwerkelijk wordt gezet! :zwaai: Groetjes Dushi YOUR DAMN RIGHT GIRL!!!! maar veeeeeeeeeeeel begrijpen dat helaas niet!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2