BLOEMPIEJ
11-02-2010, 12:32
Hoi dames,
Ik had een vraagje:
Ik heb me vorige maand ingeschreven bij een sportschool via internet..
MAARRR.. ik hoorde van me zus dat het daar eechtttttttt niet zo goed is.. dus ik wilde gelijk weer opzeggen. 1 dag nadat ik me had aangemeld.. Ze namen de telefoon niet op dus stuurde ik een email.. kreeg ik te horen dat ik 1 JAARR gewoon moet betalen en dan pas kan opzeggen!!:S:( echt zo raar.. ik had niet eens me pas opgehaald zeg maar.. voor wat doen ze moeilijk! niksgunner maar oke ik wil daar dus echt niet sporten.. en ik wil me abonement daar echt opzegen ik ga niet voor saus betalen:jammer::kwaad:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.. ???
Shkoendahafiek.
11-02-2010, 15:44
Kleine lettertjes van de contract terug lezen.
Je zou bedenktijd moeten hebben. ;)
Cha3koekaa
11-02-2010, 18:38
Kleine lettertjes van de contract terug lezen.
Je zou bedenktijd moeten hebben. ;) Bedenktijd vóór dat je tekent ja. Op het moment dat je hebt getekend zit je er toch een jaar aan vast!!
Behalve in hele uitzonderlijke gevallen, als de huisarts het bijvoorbeeld afkeurt. Maar dat gebeurd zelden aangezien zij sporten juist aanmoedigen. Zeggen dat je verhuisd bent naar een andere regio kan ook niet, aangezien ze bewijs van verhuizing willen zien (gemeente papieren). En zelfs met bewijs van de gemeente doen ze heel moeilijk. Opzoeken of er een filiaal is in die regio, reistijd bekijken blabla.. Been there, done that!! Er zit niets anders op dan gewoon gaan meid;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.