Bekijk originele versie : Jongen Uit Marokko!!!
Nawalita
28-06-2004, 23:40
De meeste meiden willen een jongen uit Nederland, ten minste dat hoor ik van hen. Laatst zei een meid, ik vind het een taak van een meisje om een jongen uit Nederland te vinden, ik weet niet waaruit zij dat bazeert maar goed.
Maar ik heb zoiets van als het een goede jongen is mag hij van mij zelfs van de Himalaya gebergte komen (bij wijze van dan....Het moet wel een Marokkaan zijn). En het is toch al moktab met wie iedereen trouwt.
Hoe denken jullie erover?
Ben het met je eens, lekker boeien waar hij vandaan komt zolang het maar een goede jongen is.
Vind trouwens wel dat je jezelf tegenspreekt, want je zegt: zolang het maar een marokkaan is en daarna zeg je het is toch el mektab.
Wat mij betreft maakt het me niks uit wat hij is, als hij maar MOSLIM is!
jasmina :zwaai:
Queen_Latifah
28-06-2004, 23:46
Ze kiezen voor een jongen uit nederland omdat dat soms makkelijker is
hij kent de taal
hij werkt (hoop ik voor ze)
hij hoeft niet te wennen aan andere omgeving
je hoeft niet mee als hij naar dokter of tandarts gaat
bla bla bla
ik heb zoiets van :moe: t zal allemaal wel goed zijn
Nawalita
28-06-2004, 23:49
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ben het met je eens, lekker boeien waar hij vandaan komt zolang het maar een goede jongen is.
Vind trouwens wel dat je jezelf tegenspreekt, want je zegt: zolang het maar een marokkaan is en daarna zeg je het is toch el mektab.
Wat mij betreft maakt het me niks uit wat hij is, als hij maar MOSLIM is!
Jah heb je wel gelijk in, maar op een of andere manier zie ik me eigen later met een Marokkaan maar meid je hebt helemaal gelijk. Zolang hij een moslim is dat is het belangerijkste.
Origineel gepost door N@wel
Jah heb je wel gelijk in, maar op een of andere manier zie ik me eigen later met een Marokkaan maar meid je hebt helemaal gelijk. Zolang hij een moslim is dat is het belangerijkste.
ja ik begrijp ook wel wat je bedoeld ;) , de een valt op een marokkaan, de ander op een turk enz., maar ja....you never know.....zoals je al zei: het is el mektab! :D
Nawalita
28-06-2004, 23:51
Origineel gepost door Queen_Latifah
Ze kiezen voor een jongen uit nederland omdat dat soms makkelijker is
hij kent de taal
hij werkt (hoop ik voor ze)
hij hoeft niet te wennen aan andere omgeving
je hoeft niet mee als hij naar dokter of tandarts gaat
bla bla bla
ik heb zoiets van :moe: t zal allemaal wel goed zijn
Jah maar 5 jaar later zul je dat probleem niet meer hebben dan kan hij de dingen zelf doen, gewoon een kwestie van geduld. Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die er zo over denkt. Het lijkt tegenwoordig wel dat het voorschut is als je voor iemand papieren maakt.
Queen_Latifah
28-06-2004, 23:52
Origineel gepost door N@wel
Jah maar 5 jaar later zul je dat probleem niet meer hebben dan kan hij de dingen zelf doen, gewoon een kwestie van geduld. Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die er zo over denkt. Het lijkt tegenwoordig wel dat het voorschut is als je voor iemand papieren maakt.
Klopt maar had ff paar redens neergezet wat ik in mijn omgeving over hoor ;)
mij maakt t niets uit :)
Nawalita
28-06-2004, 23:53
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
ja ik begrijp ook wel wat je bedoeld ;) , de een valt op een marokkaan, de ander op een turk enz., maar ja....you never know.....zoals je al zei: het is el mektab! :D
:goedzo:
Alle meisjes zouden met een man uit marokko moeten trouwen zodat die jongens ook naar europa kunnen komen.
Nawalita
29-06-2004, 00:03
Origineel gepost door AbdelMO
Alle meisjes zouden met een man uit marokko moeten trouwen zodat die jongens ook naar europa kunnen komen.
Hoezo? Daar heb ik het niet over hoor. Je gaat met iemand trouwen om je leven mee te delen en omdat je van elkaar houdt. Niet om Europa. Misschien zullen er wel zulke tussen zitten, alleen om Europa... maar ik heb het niet over de "rotte appels" !!!
lella_ouafae
29-06-2004, 10:23
de enige reden dat ik liever een jongen uit nederland wil, dan uit marokko, is dat als iemand je neemt uit nederland dat je dan zeker weet dat hij jou wilt, en uit marokko weet je dat nooit zeker, nederlands paspoort komt toch op nummer 1 bij de meeste
maar ja je weet maar nooit... ELMEKTAB!!
:banana: :banana: :banana:
Ik denk dat `t voor de kids beter is om een vader (en moeder) uit Nederland te hebben.....minder kans op o.a. taalachterstand en grotere kans dat vader en kind elkaar een beetje begrijpen ;)
lella_ouafae
29-06-2004, 10:39
Origineel gepost door Miss_Magrebia
wie zegt dat een jongen van hier niet na 3 jaar op je uit is gekeken....?? El mektab.... ej hebt Wlad a Ness en niet....... het is maar net bij wie je het treft.......
Ik ben gelukkig getrouwd met een jongen uit Marokko.... en 1 ding weet ik zeker.. het ging hem niet om de Paspoort...........
ja meid dat zeg ik toch ook niet, ik zeg dat voor de MEESTE dat het geval is en niet voor iedereen, en misschien trouw ik wel met iemand uit marokko, als ik van iemand ga houden uit marokko dan kan ik er ook niks aan doen, alleen nu, als iemand om mijn hand zou vragen of zo, hou ik in mijn achterhoofd dat het alleen is omdat ik uit nederland kom... ;)
ben ik het niet hellemaal mee eens, mijn kinderen zullen later 2 talig opgevoed worden (nl en Arabisch) ze spreken met mij NL en met de vader Arabisch....
Taalacherstand...... Heb ik ook niet .......En mijn ouders spreken beide niet perfect NL....
Waar een wil is een weg!
Das mooi :) .....maar `t loopt helaas vaak anders...en eenmaal een taalachterstand dan is deze erg moeilijk in te lopen.....zo kom ik veeeel te weinig leuke MArokkaanse meiden tegen op de universiteit :D
Waar een wil is is een weg....
....dan is er waarschijnlijk iets te weinig wil :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.