Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Computer - probleem!

Lavendel_
11-02-2010, 10:16

Hallo, zodra ik mijn computer opstart krijg ik alleen het begin scherm en dan word het beeld zwart en zie je alleen dat witte streepje links boven knipperen. Wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen? Toen hij het eerst nog deed (opstarten) krijg ik scherm van veilige modes Maar hij reageerde daar niet op. En als ik windows normaal starten koos krijg ik heel even windows xp logo en daarna een blauwe scherm die ik niet kon lezen want hij ging te snel weg. Wa aleikoum salaam. :vrede:

MevrouwBerkania
11-02-2010, 11:53
Hallo, zodra ik mijn computer opstart krijg ik alleen het begin scherm en dan word het beeld zwart en zie je alleen dat witte streepje links boven knipperen. Wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen? Toen hij het eerst nog deed (opstarten) krijg ik scherm van veilige modes Maar hij reageerde daar niet op. En als ik windows normaal starten koos krijg ik heel even windows xp logo en daarna een blauwe scherm die ik niet kon lezen want hij ging te snel weg. Wa aleikoum salaam. :vrede: Bedankt voor het plaatsen schatje

Tahmid
11-02-2010, 14:25
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Bent u nog in het bezit van een Windows xp cd? Mocht de computer niet in veilige modus kunnen starten (Tijdens het opstarten op F8 blijven drukken tot u de keuzelijst veilige modus krijgt. Vervolgens hiervoor kiezen en kijken wat ie doet)) mocht de computer niet in veilige modus kunnen starten dan is zo`n cd echt nodig. Zou anders niet weten hoe dit op te lossen. Blijft lastig deze "zwarte beeld/blue screens". Wa Salaam.

topgoosz
11-02-2010, 15:46
Hallo, zodra ik mijn computer opstart krijg ik alleen het begin scherm en dan word het beeld zwart en zie je alleen dat witte streepje links boven knipperen. Wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen? Toen hij het eerst nog deed (opstarten) krijg ik scherm van veilige modes Maar hij reageerde daar niet op. En als ik windows normaal starten koos krijg ik heel even windows xp logo en daarna een blauwe scherm die ik niet kon lezen want hij ging te snel weg. Wa aleikoum salaam. :vrede: Hiren's boot CD zou je kunnen proberen. Moet ik het eerst even uploaden.

Lavendel_
11-02-2010, 19:51

Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Bent u nog in het bezit van een Windows xp cd? Mocht de computer niet in veilige modus kunnen starten (Tijdens het opstarten op F8 blijven drukken tot u de keuzelijst veilige modus krijgt. Vervolgens hiervoor kiezen en kijken wat ie doet)) mocht de computer niet in veilige modus kunnen starten dan is zo`n cd echt nodig. Zou anders niet weten hoe dit op te lossen. Blijft lastig deze "zwarte beeld/blue screens". Wa Salaam. Wa aleikoum salaam wara7matoellah wabarakatoe, Ik ben niet in het bezit van een Windows XP CD - Rom. Kan ik dat niet ergens downloaden? Want ik kan echt niks met de computer. Wa aleikoum salaam. Hiren's boot CD zou je kunnen proberen. Moet ik het eerst even uploaden. Wat is het precies? Graag!

MevrouwBerkania
12-02-2010, 10:24
Zoals jullie zien heeft lavendel al antwoord gegeven. Meer tips zijn welkom En helaas heb ik geen XP Cd iedereen doet er een beetje moeilijk over. Is het niet mogelijk dat hij hier word geplaatst En dat ik hem dan zo kan downloaden en branden op cd?

Lavendel_
12-02-2010, 13:09
Up!:sjans: Trouwens, kreeg een mailtje van die ene callcenter. Ik ben het niet geworden want mijn profiel past er niet bij, en ze hebben veel reacties binnengekregen etc.:moe:

MevrouwBerkania
14-02-2010, 14:27
Oewp kan niemand die windows xp software of hoe ik het kan noemen uploaden zodat ik hem op cd kan zetten en met welke gedeelte van nero kan ik hem op cd zetten

Tahmid
14-02-2010, 18:31
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte zuster, Download u het Insja`Allah hier: http://www.megaupload.com/?d=L477A185 Brand het dan op cd of zet het op USB en installeert vanaf deze uw computer. Wa Salaam.