Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens...
KARIM_FADIL
28-06-2004, 23:24
Marokkaanse jongens worden vaak door Marokkaanse dames bestempeld als players, casanova's flashers enz. Is dit terecht?
Dan krijg je verhalen te horen van dames die verdrietig zijn omdat het weer eens uit is met hun zoveelste vriend. En dan zegggen ze dat ze ongelukkig zijn in de liefde. De tranen vloeien dan rijkelijk. Dan komen de agressieve woorden :boos: "Die vuile klootzak, zomaar laat ie me in de steek tfoe elmasgot" De dame in kwestie is dan teleurgesteld en verdrietig omdat ze spijt heeft dat ze iets met de jongen is begonnen. :(
tarifisht
28-06-2004, 23:28
ja maar helaas zijn de meeste marokkaanse jongens ook zo
ze maken misbruik van meisje alleen voor de lol
en later willen ze tuurlijk een onschuldige meid hebben die helemaal niks te maken heeft gehad met boys :ego:
CharLie_Da
28-06-2004, 23:32
De meeste dames hebben gelijk , marokkaanse jongens zijn uitschot niet allemaal hoor ik niet :) maar de meeste wel ze kunnen het nooit bij een dame laten . altijd maar aan het versieren
tarifisht
28-06-2004, 23:34
Origineel gepost door CharLie_Da
De meeste dames hebben gelijk , marokkaanse jongens zijn uitschot niet allemaal hoor ik niet :) maar de meeste wel ze kunnen het nooit bij een dame laten . altijd maar aan het versieren
waaaaaaaaaauuuwwww eindelijk een man met begrip :D
OujDa_LaDy
28-06-2004, 23:34
Hmmm Versieren Zit In Hun Bloed Echt Jagers..:)
KARIM_FADIL
28-06-2004, 23:35
Waar ik me echt aan erger en soms medelijden mee heb zijn die goedgelovige dames. Dat zijn van die verlegen dames die een jongen ontmoeten die mooie praatjes heeft en zo ver mogelijk wilt gaan met haar. Ik heb iets voor jullie. HARDE WOORDEN!!!!!!Een jongen die echt INTIEM met je wilt zijn, dus best ver wilt gaan, DIE NEEMT JE NIET SERIEUS!!!!!!!! DIE WIL MAAR 1 DING. Ook al zegt ie als ik bij je ben kan ik me niet inhouden , ik wordt echt gek en al die bla bla. Een jongen die echt verliefd op je is , die respecteert je en die wil dat niet eens.
habibtiemina
28-06-2004, 23:36
Jongens beschouwen meisjes niet meer als vrouwen ze beschouwen ze als speelgoed alsof ze ff een potje gaan voetballen maar ze begrijpen niet dat meisjes serieus zijn als ze een vriend hebben en dat ze al hun energie in die relatie stoppen ....Maar als je dat doet dan ben je weer een plakwijf of een **** ......Tja tuurlijk gaan meisjes negetief denken over jongensss
touriya2
28-06-2004, 23:36
weet je door hoeveel ik er ben geplayed...........tfoe........................... .................................................. .................................................. .................................................. .....................................mn hart ligt in net zoveel stukjes als het aantal puntjes dat ik heb getyped........................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................................plus dat ik daarnaast NOG een heleboel medogenloze maroc-players ken! .................................................. ......................ik zou je hele verhalen kunnen vertellen......................................maa r ik ben zooooo moe.....van alles
Origineel gepost door KARIM_FADIL
Waar ik me echt aan erger en soms medelijden mee heb zijn die goedgelovige dames. Dat zijn van die verlegen dames die een jongen ontmoeten die mooie praatjes heeft en zo ver mogelijk wilt gaan met haar. Ik heb iets voor jullie. HARDE WOORDEN!!!!!!Een jongen die echt INTIEM met je wilt zijn, dus best ver wilt gaan, DIE NEEMT JE NIET SERIEUS!!!!!!!! DIE WIL MAAR 1 DING. Ook al zegt ie als ik bij je ben kan ik me niet inhouden , ik wordt echt gek en al die bla bla. Een jongen die echt verliefd op je is , die respecteert je en die wil dat niet eens.
zo is dat en niet anders!!
:goedzo:
touriya2
28-06-2004, 23:40
habibtiemina je neemt de woorden uit mn mond, dus praat maar voor mij want ik kan vandaag niks zinnigs meer zeggen..........ik voel me verrot
CharLie_Da
28-06-2004, 23:45
Origineel gepost door KARIM_FADIL
Ja klopt bro vooral die verlegen naive dames zijn de klos van die bezems ze3ma hij ziet er leuk uit een die dames denken klaar hij gaat met me trouwen , maar komen uiteidelijk bedrogen uit . Als een jongen echt om je geeft dan zal hij wel langs je pa gaan , van dat ooh je hebt mooie ogen leuke lach kom je echt niet ver hoor. ;)
KARIM_FADIL
28-06-2004, 23:53
Ja klopt bro vooral die verlegen naive dames zijn de klos van die bezems ze3ma hij ziet er leuk uit een die dames denken klaar hij gaat met me trouwen , maar komen uiteidelijk bedrogen uit . Als een jongen echt om je geeft dan zal hij wel langs je pa gaan , van dat ooh je hebt mooie ogen leuke lach kom je echt niet ver hoor. ;)
ALS een jongen echt om een dame geeft dan houdt ie zich in, en wil ie niet INTIEM met d'r zijn voordat ie een ring om haar vinger heeft geschoven.!
habibtiemina
29-06-2004, 00:00
Verlovingsring of een trouwring????....Verlovingsring verzekerd je ook niet alles ...Jongens zijn niet tevetrouwen ze zeggen maar al tevaak en al tesnel ik wil met je trouwen ;) maarjah life is a bitch ihih
konden jullie dit advies niet eerder geven :jammer:
Nissrine_1983
29-06-2004, 00:32
Iwa ja.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.