Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van een model dochter naar een ****!

Pagina's : [1] 2

Secret_girl
28-06-2004, 22:44

Ik heb een vraagje en ik denk dat vooral de jongens me een beetje op pad kunnen helpen. Mijn probleem is namelijk dat ik geen vertrouwen heb in jongens. Ik heb nog nooit een vriend genomen omdat ik graag clean en maagd wil blijven. En als ik dat wil vind ik dat ik geen vriend moet nemen. want jongens willen in mijn ogen alleen sex en strelen en zoenen etc. Mijn vriendinnen zeggen dat ik een extremist ben en van het leven moet genieten, door juist wel een vriend te nemen. Volgens hen is het zo dat als jongens plezier mogen hebben dan mogen de meiden dat ook hebben. Duss wat denken jullie moet ik mezelf blijven of de raad van me vriendinnen op volgen. of hebben jullie betere tips a.u.b. help me. :confused: :(

Jasmina
28-06-2004, 23:23
Gewoon lekker jezelf blijven meid. Je volgt het goede pad van de Islam, dat zij dwalen op het slechte pad moeten ze zelf weten, maar ik vind het schandalig dat ze jou daarin mee willen sleuren. jasmina

touriya2
28-06-2004, 23:26
tja door een vriend te nemen kan je hart gebroken worden.....................doordat je geplayed word................maar ook als je als maagd het huwelijk in zou gaan kun je geplayed worden........(lees mijn bericht hier op t forum)........eh tja, moeilijk. Vooral als je gelovig bent is t moeilijk. Doe wat je zelf wil zou ik zeggen. Iedereen volgt zijn/haar eigen pad........ En tuurlijk moet je van het leven genieten. Als maagd blijven een kwelling voor je is..........dan weet je wat je te doen staat

touriya2
28-06-2004, 23:27
ik zou alleen niet je maagdelijk heid op gaan geven aan de eerste de beste kwal.........zoek dan wel ee n nette aardige jongen

KARIM_FADIL
28-06-2004, 23:28

Een dame heeft meer of meer zelf in de hand heeft of ze serieus wordt genomen door een jongen. Een jongen past zich aan , aan zijn gezelschap. Als ie ziet dat het meisje losjes is dan is de jongen ook losjes. Als een jongen krijgt wat ie wilt (geen uitleg voor nodig he) Dan raakt ie snel uitgekeken!!!!. Dan moet je niet denken dat hij sie toekomstplannen met je heeft ofzo.Want ik ken geen 1 jongen die zijn leven later wilt delen met een meisje die "makkelijk" was. Om het maar zo te noemen.

touriya2
28-06-2004, 23:29
tja ik ben zelf persoonlijk niet tegen relaties..........dus ik zie niet in waarom je geen relatie zou kunnen hebben..........maar nogmaals doe wat je ZELF wilt

habibtiemina
28-06-2004, 23:31
Lieveschat je moet naar niemand luisteren !!!..Volg je hart zolang jij denkt dat je goed leeft en dat je niks mist ....Blijf zo lekker leven hoe je nu leeft!!!! Door een vriend tenemen kan je hele leven totaal veranderen zonder dat je het door hebt ...Als jij eraan toe bent om een vriend tenemen dan neem je een vriend !!!' Oke beslamma ik hoop dat je naar je hart luisterd en niet naar andere heel veel liefs mina

marocboy112
29-06-2004, 00:56
je zelf blijven en geen vriend nemen veel beter hier genieten en daar voelen ? ik denk niet dat jij dat wil :) ga zo door en kijk niet naar de mensen om je heen en wees anders wees uniek en dat kan alleen als je zo blijft zoals je nu bent

Vogeltje
29-06-2004, 01:11
geen vriend niet luisteren naar je vrienden je volgt nu het goede pad meid zo houden ;)

Kais
29-06-2004, 01:57
Origineel gepost door Secret_girl Ik heb een vraagje en ik denk dat vooral de jongens me een beetje op pad kunnen helpen. Mijn probleem is namelijk dat ik geen vertrouwen heb in jongens. Ik heb nog nooit een vriend genomen omdat ik graag clean en maagd wil blijven. En als ik dat wil vind ik dat ik geen vriend moet nemen. want jongens willen in mijn ogen alleen sex en strelen en zoenen etc. Mijn vriendinnen zeggen dat ik een extremist ben en van het leven moet genieten, door juist wel een vriend te nemen. Volgens hen is het zo dat als jongens plezier mogen hebben dan mogen de meiden dat ook hebben. Duss wat denken jullie moet ik mezelf blijven of de raad van me vriendinnen op volgen. of hebben jullie betere tips a.u.b. help me. :confused: :( Ik vind dat je gewoon moet doen wat juist is in jouw ogen. Ik zou zeggen......luister niet naar je vriendinnen. Niet alle jongens zijn slecht. Het zijn altijd slechte mensen die opvallen, jongens en meisjes. En als zij ook "plezier" willen hebben, besa7a. Als zij als een kudde blijven doen wat anderen doen omdat ze vinden dat ze daar ook recht op hebben dan is dat gewoon triest. Wat zij zeggen over jongens is gewoon een smoesje om hun daden te rechtvaardigen. Succes met je keuze.

miss_sugar
29-06-2004, 05:46
je leeft hoe je leeft ... en inderdaad doe wat je hart zegt... grapppig dus als je vriendinnen zeggen je bent extremist, je moet wat ongeloviger worden ga je dan ook losser worden??? neppe vriendinnen uit de buurt houden, ik heb 1 vriend gehad en heb er veel spijt van... ik geef je 1 tip behoud alleen vriendschap met jongens, zo leer je ze het beste kennen, geen relatie... en mocht 1je je bevallen, yallah hadart(=huis) met andere woorden kom maar aan mij deur meid succes... en ik geef je 1 tip, vriendinnen kunnen soms zo jaloers zijn, ze zien bijv. dat jij je niet bezig houdt met jongens en prate jou dat in... oppleuren met hun!! meid waarom genieten van een relatie terwijl je van meer andere dingen kunt genieten... je toekomstige is almakthab en ga geen relaties aan... niet dat ik dat niet doe.. maar ik zeg het voor jou, ik weet niet kijk je moet zelf weten, geef je alleen maar een tip..

tazaghiniagirl
29-06-2004, 08:51
Vergeet je Dien niet...:zwaai:...

Sjemmelia
29-06-2004, 09:04
Origineel gepost door Secret_girl Ik heb een vraagje en ik denk dat vooral de jongens me een beetje op pad kunnen helpen. Mijn probleem is namelijk dat ik geen vertrouwen heb in jongens. Ik heb nog nooit een vriend genomen omdat ik graag clean en maagd wil blijven. En als ik dat wil vind ik dat ik geen vriend moet nemen. want jongens willen in mijn ogen alleen sex en strelen en zoenen etc. Mijn vriendinnen zeggen dat ik een extremist ben en van het leven moet genieten, door juist wel een vriend te nemen. Volgens hen is het zo dat als jongens plezier mogen hebben dan mogen de meiden dat ook hebben. Duss wat denken jullie moet ik mezelf blijven of de raad van me vriendinnen op volgen. of hebben jullie betere tips a.u.b. help me. :confused: :( Salaam Secret_girl, Zo te lezen ben je nog jong en ietwat naïef, wat niet altijd iets slechts is maar wel veel mensen misbruik van kunnen maken. Jij hebt een bepaalde principe en zoals ik het lees wil je je daar aanhouden en wil je helemaal geen vriend. Nou top van je hoor, als je niet trouw bent aan jezelf dan heb je niets in deze wereld, dus doe niets wat je niet wilt. Je vriendinnen moeten je respecteren zoals je bent en als ze je op deze manier proberen te beïnvloeden dan bedoelen ze het echt niet goed, want vriendinnen laten elkaar in waarden en accepteren je zoals je bent. Zij willen waarschijnlijk het goed praten dat zij wel relaties nemen door de jongens de schuld te geven. Maar dat is onzin iedere meid is verantwoordelijk voor haar daden en dat is ook in het hiernamaals zo en dat geldt voor ieder mens. Houd vast aan waarin je gelooft en geef het niet op voor anderen. Lah 3awnek. Sjemmelia

Secret_girl
29-06-2004, 09:49
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik dacht echt dat ik overdreef. Want ze zeggen hoe wil je trouwen als je geen vriend neemt een jongen gaat echt niet zomaar aan je deur kloppen!!!

Sjemmelia
29-06-2004, 10:16

Origineel gepost door Secret_girl Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik dacht echt dat ik overdreef. Want ze zeggen hoe wil je trouwen als je geen vriend neemt een jongen gaat echt niet zomaar aan je deur kloppen!!! Oww zo, nit meer overdrijven dan hè :D En dat is waar jongens kloppen echt niet aan de deur, ze bellen meestal aan :hihi: Nee maar meid vergeet niet Allah is groot en jouw mektab komt wel terecht op jouw pad daar hoef je geen relatie voor te hebben dat zorgt voor 80% van de tijd alleen voor fitna en zondes. Maar doe wat je intuïtie je zegt, want die werkt wel goed bij jou als je er maar naar luisterd:zwaai:

Pagina's : [1] 2