Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom gunnen mensen mij dat niet, ik ben bang dat er iets gaat gebeuren !

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
28-06-2004, 21:56

ik ben getrouwd met iemand uit marokko nog niet helemaal getrouwd ik moet nog een feest geven maar officieel wel maar goed ik ben heel blij met hem ik hou als een gek van maar mensen gunnen ons dat niet mensen willen ons steeds uit elkaar halen met allemaal trukjes en mijn eigen nicht nog wel in marokko ze bedenkt steeds trukjes elke keer belt er zo n grietje van dit en dat en krijg raare emails ik word er gek van en vorige zomer kreeg ik ruzie met me nicht omdat zij ons van elkaar wou halen om met haar broer te trouwen dus gingen ze allemaal dingen verzinnen over mijn man en haar ouders deden ook mee en nu hoor ik steeds raare dingen maar ik word er gek van ze proberen ons uit elkaar te halen ze zijn allemaal jaloers ze gunnen mij niks me eigen familie nog wel dus ik ben bang dat ik hem kwijt raak door dat gerot zooi ik hou van hem ik wil hem niet kwijt wie weet wat ik kan doen iedereen zit maar achter ons aan iedereen wil ons maar uit elkaar krijgen helppppppppppppppppppppppppp :rolleyes:

Queen_Latifah
28-06-2004, 22:00
Jij hebt altijd wel wat met je man :jammer:

DaNGeRouZLy
28-06-2004, 22:05
geef ze geen kans meer mailen bellen roddelen schijt laat ze maar lekker hun gang gaan doe net als het je niks uitmaakt en op een gegeven moment houden ze vanzelf op Insha`allah xXx Amina

Mandalay
28-06-2004, 22:06
Belangrijk is communicatie tussen jou en je man! Als je met je man praat en uitlegt dat bepaalde mensen jullie uit elkaar wil halen en vraagt dat als hij ooit iets over jou hoort dat hij eerst naar jou toe komt en vertelt wat er wordt gezegd. Hetzelfde geldt voor jou. Als jullie samen sterk blijven dan kan er niks gebeuren, laat de rest dan maar gewoon praten.

marocgirl18
28-06-2004, 22:08

maar ik ben bang dat ze shour gaan doen of zo marokaanen zijn heel gevaarlijk

DaNGeRouZLy
28-06-2004, 22:15
Origineel gepost door marocgirl18 maar ik ben bang dat ze shour gaan doen of zo marokaanen zijn heel gevaarlijk shour zal jou niet pakken tenzij Allah het wil dus wees daar niet bang voor

UndercoverAngel
29-06-2004, 09:16
Origineel gepost door Queen_Latifah Jij hebt altijd wel wat met je man :jammer: Idd. :rolleyes: Je bent nu eenmaal met hem getrouwd.. Als hij in Nederland is zul je Insha Allah geen last meer hebben van je "familie" in Marokko.. .:UcA:.

doc25
29-06-2004, 09:23
was jij dat die met haar "mannetje" ging cammen in marokko en hij ging de hele tijd alleen zijn spieren laten zien en erover praten ?

Schatjee
29-06-2004, 10:13
Origineel gepost door doc25 was jij dat die met haar "mannetje" ging cammen in marokko en hij ging de hele tijd alleen zijn spieren laten zien en erover praten ? :hihi:

doc25
29-06-2004, 10:17
Origineel gepost door Schatjee :hihi: of was jij het ? :D

xDINAx
29-06-2004, 10:21
als ik jou was meid, verander je nummer, e- mail, zorg dat die mensen niks van jou hebben b.v kledingstuk of een foto. AL zijn jullie al officieel getrouwt die mensen zullen niet stoppen tot ze hun zin hebben. Ik spreek echt uit ervaring en geloof me zodra het kapot is dan blijft het gewoon kapot al houden jullie van elkaar, ga met je ouders en je man naar een imaam misschien dat het wel iets tegen houdt. moge allah jullie beschermen tegen het kwaad, veel succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schatjee
29-06-2004, 10:26
Origineel gepost door doc25 of was jij het ? :D Was ik ja :o !

doc25
29-06-2004, 10:32
Origineel gepost door Schatjee Was ik ja :o ! hou je van spiertjes ?

Schatjee
29-06-2004, 10:34
Origineel gepost door doc25 hou je van spiertjes ? :D nee!

doc25
29-06-2004, 10:47

Origineel gepost door Schatjee :D nee! alleen pure zwellichaampjes :stout:

Pagina's : [1] 2