Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trek, geen voldoening?

Woe7wer
10-02-2010, 20:34

Asalaamoe Alaikum Ik heb nu al paar dagen dat ik aan een stuk door eet en eet en eet. Wat kan ik daar tegen doen? Ik ben net afgevallen, wil niet aankomen. En al helemaal niet als ik geen honger heb. Maar dehele tijd moet eten, om niks.. :confused: Dus dacht vandaag maar weer te beginnen met dieet. Maar om 10 uur had ik alweer een gevulde koek erop zitten.

puissancee
10-02-2010, 21:42
Wat ik doe dan grijp ik gelijk naar kauwgom, heb een hele vooraad altijd thuis, en het helpt.

Woe7wer
10-02-2010, 21:43
Wat ik doe dan grijp ik gelijk naar kauwgom, heb een hele vooraad altijd thuis, en het helpt. Soekrna, ik heb ook voorraad. maar pak het nooit. maar goed plan. Ik zal er aan denken.

TwoFaced.
17-02-2010, 21:23
Door kauwgom krijg je juist honger, als ik het goed had :goedzo:

Experience
17-02-2010, 23:43

Ik ken het meid. Laatste paar dagen eet ik ook als een gek maar ben er net achter gekomen hoe dat komt. Ben net ongesteld geworden :hihi: Ik krijg tot 4/5 dagen voordat ik ongesteld word zo'n trek, haast onverzadigbaar.

Woe7wer
18-02-2010, 12:16
Ik ken het meid. Laatste paar dagen eet ik ook als een gek maar ben er net achter gekomen hoe dat komt. Ben net ongesteld geworden :hihi: Ik krijg tot 4/5 dagen voordat ik ongesteld word zo'n trek, haast onverzadigbaar. ik precies het zelfde. had dit vorige week echt ernstig, ben hele kilo aangekomen. maar nu helemaal niet meer. gelukkig. Maar was echt erg, ik schrok me rot, weet je hoeveel ik at :maf2: