Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Lingerie reclames van Hennis en Maurits...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
30-11-2002, 21:24

Ik vind die setjes zo Mooi... als je die reclame herkend vertel dan ff wat je ervan vind Bent Dagilia :zwaai:

cheetah
30-11-2002, 21:26
ja.. is heel erg mooi ja, en niet duur ook bij H&M

BentDagilia
30-11-2002, 21:28
ja he... IK zat echt zo naar die billboard te kijke van dit zijn echt leuke setjes.. kan helaas geen plaatje ervan vinden anders had ik het neergezet:D Bent Dagilia

Angel
30-11-2002, 21:30
zijn zeker mooi :)

BentDagilia
30-11-2002, 21:33

Dacht ik ook aan samen met me vriendinnen.. Ik vroeg nog welke kleur lingerie en we vonden BORDEAUX EN CREME DE meest geschikte kleuren voor ons Huwelijksnacht :D Maar ik vind deze ook Heel tof http://www.italianmoda.com/storefronts/csp/fashion-lingerie.jpg Bent Dagilia

Chaimaa
30-11-2002, 21:35
heel mooi allemaal :D ik heb ook veel van H&M thuisliggen maar bezorg de mannen geen hormonenaanval als je snapt wat ik bedoel :) ps: echt die tatta's weer ipv dat ze alleen de lingerie showen doen ze er nog een gratis vrouw bij ook :jammer:

BentDagilia
30-11-2002, 21:37
hahaha... Mannen moeten gewoon niet op zo een topic klikken maar vind het weer onzin om bij de titel neer te zetten.. VERBODEN VOOR MANNEN :D maar ja hormoon aanvallen.. mischien is dat wel de bedoeling als je je man bijvoorbeeld wil verleiden ;) Bent Dagilia

Chaimaa
30-11-2002, 21:38
Origineel gepost door Bent Dagilia hahaha... Mannen moeten gewoon niet op zo een topic klikken maar vind het weer onzin om bij de titel neer te zetten.. VERBODEN VOOR MANNEN :D maar ja hormoon aanvallen.. mischien is dat wel de bedoeling als je je man bijvoorbeeld wil verleiden ;) Bent Dagilia :hihi: ze staat er ook zo bij van: COME AND GET ME GUYSSSS :stout: :D je hebt wel gelijk ja volgens mij doen ze die reclame zo zodat de vrouwen weten waar ze aan toe zijn ;)

BentDagilia
30-11-2002, 21:43
Iwa ja... Het zijn kofar die het plaatsen ... dan moet je niet verwachte dat ze het niet plaatsten vanwege de ramadan ;) Maar ja Je kan ook je handen voor je oogjes houden ;) Bent dagilia

TwinkleEye_19
30-11-2002, 21:46
Ik vind de lingerie van Hunkemoller het mooist. Vooral tegen kerst aan hebben ze écht hele mooie en van beter kwaliteit dan die van H&M.

BentDagilia
30-11-2002, 21:49
Hunkemoller heeft ook leuke.. maar het is DUUUUURRRRR 40 Euro voor een setje :D Kifesch ben ik rijk of zo :D Bent Dagilia

nadia81
30-11-2002, 21:49
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik vind de lingerie van Hunkemoller het mooist. Vooral tegen kerst aan hebben ze écht hele mooie en van beter kwaliteit dan die van H&M. Ik ben helemaal met je mij eens....

Chaimaa
30-11-2002, 21:50
Origineel gepost door Bent Dagilia Hunkemoller heeft ook leuke.. maar het is DUUUUURRRRR 40 Euro voor een setje :D Kifesch ben ik rijk of zo :D Bent Dagilia :hihi: ofniet.....rwiena ik werk niet eens ik krijg geen studiefinanciering en me zakgeld zit op een heeeeeeeeel laag niveau....kortom floesloos :(

Pagina's : [1] 2