Bekijk originele versie : De Lingerie reclames van Hennis en Maurits...
BentDagilia
30-11-2002, 21:24
Ik vind die setjes zo Mooi... als je die reclame herkend vertel dan ff wat je ervan vind
Bent Dagilia :zwaai:
ja.. is heel erg mooi ja, en niet duur ook bij H&M
BentDagilia
30-11-2002, 21:28
ja he... IK zat echt zo naar die billboard te kijke van dit zijn echt leuke setjes.. kan helaas geen plaatje ervan vinden anders had ik het neergezet:D
Bent Dagilia
BentDagilia
30-11-2002, 21:33
Dacht ik ook aan samen met me vriendinnen.. Ik vroeg nog welke kleur lingerie en we vonden BORDEAUX EN CREME DE meest geschikte kleuren voor ons Huwelijksnacht :D
Maar ik vind deze ook Heel tof
http://www.italianmoda.com/storefronts/csp/fashion-lingerie.jpg
Bent Dagilia
heel mooi allemaal :D ik heb ook veel van H&M thuisliggen maar bezorg de mannen geen hormonenaanval als je snapt wat ik bedoel :)
ps: echt die tatta's weer ipv dat ze alleen de lingerie showen doen ze er nog een gratis vrouw bij ook :jammer:
BentDagilia
30-11-2002, 21:37
hahaha... Mannen moeten gewoon niet op zo een topic klikken maar vind het weer onzin om bij de titel neer te zetten.. VERBODEN VOOR MANNEN :D
maar ja hormoon aanvallen.. mischien is dat wel de bedoeling als je je man bijvoorbeeld wil verleiden ;)
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
hahaha... Mannen moeten gewoon niet op zo een topic klikken maar vind het weer onzin om bij de titel neer te zetten.. VERBODEN VOOR MANNEN :D
maar ja hormoon aanvallen.. mischien is dat wel de bedoeling als je je man bijvoorbeeld wil verleiden ;)
Bent Dagilia
:hihi: ze staat er ook zo bij van: COME AND GET ME GUYSSSS :stout:
:D je hebt wel gelijk ja volgens mij doen ze die reclame zo zodat de vrouwen weten waar ze aan toe zijn ;)
BentDagilia
30-11-2002, 21:43
Iwa ja... Het zijn kofar die het plaatsen ... dan moet je niet verwachte dat ze het niet plaatsten vanwege de ramadan ;)
Maar ja Je kan ook je handen voor je oogjes houden ;)
Bent dagilia
TwinkleEye_19
30-11-2002, 21:46
Ik vind de lingerie van Hunkemoller het mooist. Vooral tegen kerst aan hebben ze écht hele mooie en van beter kwaliteit dan die van H&M.
BentDagilia
30-11-2002, 21:49
Hunkemoller heeft ook leuke.. maar het is DUUUUURRRRR 40 Euro voor een setje :D Kifesch ben ik rijk of zo :D
Bent Dagilia
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Ik vind de lingerie van Hunkemoller het mooist. Vooral tegen kerst aan hebben ze écht hele mooie en van beter kwaliteit dan die van H&M.
Ik ben helemaal met je mij eens....
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hunkemoller heeft ook leuke.. maar het is DUUUUURRRRR 40 Euro voor een setje :D Kifesch ben ik rijk of zo :D
Bent Dagilia
:hihi: ofniet.....rwiena ik werk niet eens ik krijg geen studiefinanciering en me zakgeld zit op een heeeeeeeeel laag niveau....kortom floesloos :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.