Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunnen de jongens eerlijk zijn.

Secret_girl
28-06-2004, 20:23

Ik voel me de laatste tijd niet zo goed. Iedereen die me vraagt of ik ooit een vriend heb gehad krijgt nee te horen. En dan kijken ze me aan alsof ikvan een andere planeet kom. Ik weet dat de meeste jongens alleen maar sex willen en daar doe ik niet aan of ze willen zoenen en strelen. dat wil ik allemaal niet dus waarom zou ik dan een vriend moeten nemen. Zo verspil ik toch me tijd??? Heel veel meiden zeggen tegen me je bent pas 17 geniet beter van je leven. Wat is dit voor leven etc etc. Ik vind dat ik al gelukkig ben alleen heb ik nooit een vriend gehad. ik wil graag eerlijk van jullie weten of ik daar aan moet beginnen of beter niet. Ik zelf denk zo van als ik ooit een vriend neem krijg ik een slechte naam en dan zal ik door iedereen raar worden bekeken etc etc En ik wil ook gelukkig worden in de toekomst en trouwen en kinderen krijgen. Wat moet ik doen kunnnen jullie me helpen???? :confused:

lai7la
28-06-2004, 20:45
..? slechte naam ook al ziet niemand je Allah (swt) heeft je gezien

Mandalay
28-06-2004, 20:48
Origineel gepost door Secret_girl Ik voel me de laatste tijd niet zo goed. Iedereen die me vraagt of ik ooit een vriend heb gehad krijgt nee te horen. En dan kijken ze me aan alsof ikvan een andere planeet kom. Ik weet dat de meeste jongens alleen maar sex willen en daar doe ik niet aan of ze willen zoenen en strelen. dat wil ik allemaal niet dus waarom zou ik dan een vriend moeten nemen. Zo verspil ik toch me tijd??? Heel veel meiden zeggen tegen me je bent pas 17 geniet beter van je leven. Wat is dit voor leven etc etc. Ik vind dat ik al gelukkig ben alleen heb ik nooit een vriend gehad. ik wil graag eerlijk van jullie weten of ik daar aan moet beginnen of beter niet. Ik zelf denk zo van als ik ooit een vriend neem krijg ik een slechte naam en dan zal ik door iedereen raar worden bekeken etc etc En ik wil ook gelukkig worden in de toekomst en trouwen en kinderen krijgen. Wat moet ik doen kunnnen jullie me helpen???? :confused: Je geeft toch zelf aan dat je het niet wilt! Waarom zou je je dan iets aantrekken van wat andere mensen er van vinden? Ook al zijn het zogenaamd je vriendinnen. Doe gewoon wat je zelf wilt. :goedzo:

lady_khadija
28-06-2004, 20:49
w8 gewoon tot je getrouwd bent... dat is het beste... en je hoeft je geen zorgen te maken als je denkt dat je onervaren bent ofzo... en zoals al eerder werd gezegd: Allah (swt) ziet alles... je moet je er niks van aantrekken wat anderen zeggen of vinden....

SecretSanaa
28-06-2004, 21:13

:confused: bismillah irahmen irrahim

habibtiemina
28-06-2004, 23:51
Wacht tot je echt verliefd word en als je denkt dat je de ware hebt gevonden ga dr voor maar je bent 17 lieveschat dus geniet nog van je leven!!!! relatie kan altijd nog later liefs mina

Vogeltje
29-06-2004, 01:57
No boyfriend ;)

Kais
29-06-2004, 02:03
Origineel gepost door Secret_girl Ik voel me de laatste tijd niet zo goed. Iedereen die me vraagt of ik ooit een vriend heb gehad krijgt nee te horen. En dan kijken ze me aan alsof ikvan een andere planeet kom. Ik weet dat de meeste jongens alleen maar sex willen en daar doe ik niet aan of ze willen zoenen en strelen. dat wil ik allemaal niet dus waarom zou ik dan een vriend moeten nemen. Zo verspil ik toch me tijd??? Heel veel meiden zeggen tegen me je bent pas 17 geniet beter van je leven. Wat is dit voor leven etc etc. Ik vind dat ik al gelukkig ben alleen heb ik nooit een vriend gehad. ik wil graag eerlijk van jullie weten of ik daar aan moet beginnen of beter niet. Ik zelf denk zo van als ik ooit een vriend neem krijg ik een slechte naam en dan zal ik door iedereen raar worden bekeken etc etc En ik wil ook gelukkig worden in de toekomst en trouwen en kinderen krijgen. Wat moet ik doen kunnnen jullie me helpen???? :confused: Nogmaals..... Extreem ??? wat versta je onder extreem. Als jij je gewoon aan de regels houdt dan heb ik daar in ieder geval respect voor. Als ik dat over een meisje hoor dan ben ik al voor 90% verliefd :D . De meisjes die jouw willen overtuigen dat het anders kan... "leuker" die zijn gewoon zwak............een kudde............meelopers........... geen mening...............geen karakter.....................geen respect............ geen geloof. Dus doe gewoon je ding en denk nooit dat je alleen bent. Je hebt altijd degene waar we het allemaal voor doen...................en je hebt genoeg mensen die precies zo denken als jij.

PostMaster
29-06-2004, 02:08
als je er goed uitziet moet je mijn vriendin worden voor een tijdje en als je lelijk bent maakt het mij niet uit wat je doet

Secret_girl
29-06-2004, 10:11
Ewa safi wat jij zegt slaat nergens op ik vraag om hulp en niet wie wil me vriendje worden!!!! :zwaai: ;)