Bekijk originele versie : Forest Gump
Wat vinden jullie van Film.. Ik VIND het TOP film.. Ik weet ik ben vaag.
Ps is bezig op Yorin
zakia_1984
30-11-2002, 21:21
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :D jij en forrest gump :D
grapje niet meteen over reageren ofzo, keep your head cool, remember het si maar chat, alles is onzin
Origineel gepost door zakia_1984
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :D jij en forrest gump :D
grapje niet meteen over reageren ofzo, keep your head cool, remember het si maar chat, alles is onzin
Ok dat weet ik ook weer :D :zwaai:
zakia_1984
30-11-2002, 21:24
Origineel gepost door RaZer
Ok dat weet ik ook weer :D :zwaai: :zwaai: wat goed van je, heb je tot tien geteld wella, of was het mijn avatar waardoor je kalm bleef :D :zwaai:
yasmine85
30-11-2002, 21:25
Ik vind t echt een goeie film!!!!! maar heb geen zin om naar de tv te lopen.... :O :D
maar ik heb m dan ook al n paar keer gezien...
kiss
:zwaai: wat goed van je, heb je tot tien geteld wella, of was het mijn avatar waardoor je kalm bleef :D :zwaai:
niet overdrijven. Ik zeg wat ik denk.
OK als ik iemand zijn reactie mijn niet aanstaat dan zeg ik dat als iemand mijn reactie niet aanstaat dan mag tie daar wat van zeggen maar moet tie wel met argumenten komen.
zakia_1984
30-11-2002, 21:29
niet overdrijven. Ik zeg wat ik denk.
OK als ik iemand zijn reactie mijn niet aanstaat dan zeg ik dat als iemand mijn reactie niet aanstaat dan mag tie daar wat van zeggen maar moet tie wel met argumenten komen. HET WAS DE AVATER DUS
Ik vind raar. Film is gewoon heel anders als andere films die meestal alleen maar over liefde gaan of geweld. Hier zit iets achter!!
Maar goed liefde en geweld blijven het goed doen kijk maar naar nummers die de meeste mensen leuk vinden.
Toufik19
30-11-2002, 21:38
Ik vind raar. Film is gewoon heel anders als andere films die meestal alleen maar over liefde gaan of geweld. Hier zit iets achter!!
Maar goed liefde en geweld blijven het goed doen kijk maar naar nummers die de meeste mensen leuk vinden.
ik denk dat er in jou een toekomst als film-recensent zit,met je prachtige samenvattingen en mening.
Origineel gepost door Toufik19
ik denk dat er in jou een toekomst als film-recensent zit,met je prachtige samenvattingen en mening.
Ik vat het op als een compliment is dat niet zo zeg dat dan :D
Anders strijk ik voor niks met deze eer.
HET WAS DE AVATER DUS
Jij win.. dat wil jij graag nu je zin je heb helemaal gelijk!!
:zwaai:
zakia_1984
30-11-2002, 21:56
Jij win.. dat wil jij graag nu je zin je heb helemaal gelijk!!
:zwaai: :D , TNX
al_hamka
01-12-2002, 00:32
Wollah Forrest Gump is een van mijn Favoriete films :goedzo:
Ik heb die film al ZEKER 16x gezien de laatste jaren!!! En elke keer moet ik weer janken (:huil:) op het eind :(
TOPPERTJE
** SouSou **
Origineel gepost door al_hamka
Wollah Forrest Gump is een van mijn Favoriete films :goedzo:
Ik heb die film al ZEKER 16x gezien de laatste jaren!!! En elke keer moet ik weer janken (:huil:) op het eind :(
TOPPERTJE
** SouSou **
Kijk.. zie je wel zo VAAG ben ik niet :D
en zowel dan ben ik niet de enige :p
Origineel gepost door Kadir
Klassieker gewoon, en TOm Hanks is echt een van de beste acteurs ooooooooooooooooit, hij en Denzel Washington
:schok: meen je dat??????
:D
zie je mensen Kadir heeft ook een zachte kant :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.