Bekijk originele versie : **Iphone 3Gs**/
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Chaootje
10-02-2010, 10:09
Wie heeft m?
Welke app zijn aanraders?
BosseBol
10-02-2010, 10:10
Ik heb m al vier maanden, bel en sms alleen maar. Me zoontje speelt er spellen op maar verder weet ik echt niet wat je ermee kunt.
Chaootje
10-02-2010, 10:25
Oh hij kan in ieder geval veel meer dan dat :hihi:
Alleen wil ik er niet van alles op installeren wat ik uiteindelijk niet ga gebruiken..
BosseBol
10-02-2010, 10:46
Ga vaak op de applestore kijken wat er allemaal is. Maar meeste gebruik ik niet. Wat ik vaak gebruik is uitzendinggemist.nl
belmin checker
weeronline
duaa leren
gebedstijden\
inetbankieren
teletekst
appie en thuisbezorg.nl
Chaootje
10-02-2010, 12:39
Ga vaak op de applestore kijken wat er allemaal is. Maar meeste gebruik ik niet. Wat ik vaak gebruik is uitzendinggemist.nl
belmin checker
weeronline
duaa leren
gebedstijden\
inetbankieren
teletekst
appie en thuisbezorg.nl
Appie en internetbankieren heb ik..ook qoraan en adhkaar...de andere die je noemt kun je toch makkelijk t internet op om die te bekijken? Ja ben zuinig met mn ruimte :hihi: wil het overzichtelijk houden :o
Heb je ook betaald voor een app?
BosseBol
10-02-2010, 12:42
app
??
facebook
ebuddy
zara
pathe
telegraaf
thuisbezorgd
shazam
scanner
qmusic
tvgids.nl
Chaootje
10-02-2010, 12:45
app
??
een applicatie..die in de store staan
BosseBol
10-02-2010, 12:46
Zara heb ik ook, ik wil heel graag pingen met de iphone. Hoor dat het kan maar nieman ddie het me kan uitleggen.
BosseBol
10-02-2010, 12:48
een applicatie..die in de store staan :D
als spelletjes heb ik nu
Pacman
racing
traffic rush
layrinth
bouncedown
pinballoons
Maar af en toe gaan de beelden bewegen en kun je verwijderen en wijzigen. Maar hoe doe je dit???? Meestal is me zoontje aan het spelen, en gebeurd het. Waarodoor hij nu alles door elkaar gehaald heeft.
whatsapp gebruik ik dagelijks ook!
Kan ik mee smsen, fotos sturen audio sturen naar iedereen die iphone heeft GRATISSSSSSSSSSSSSS..
Chaootje
10-02-2010, 19:04
facebook
ebuddy
zara
pathe
telegraaf
thuisbezorgd
shazam
scanner
qmusic
tvgids.nl
Wat is ebuddy..en wat kan je met zara en scanner?
Chaootje
10-02-2010, 19:11
:D
als spelletjes heb ik nu
Pacman
racing
traffic rush
layrinth
bouncedown
pinballoons
Maar af en toe gaan de beelden bewegen en kun je verwijderen en wijzigen. Maar hoe doe je dit???? Meestal is me zoontje aan het spelen, en gebeurd het. Waarodoor hij nu alles door elkaar gehaald heeft.
Erop blijven drukken met je vinger dacht ik..of was dat alleen om te verplaatsen? probeer t uit zou ik zeggen :p
Chaootje
10-02-2010, 19:12
whatsapp gebruik ik dagelijks ook!
Kan ik mee smsen, fotos sturen audio sturen naar iedereen die iphone heeft GRATISSSSSSSSSSSSSS..
Hebben veel mensen m in jouw omgeving?
Ik heb niet zo heel erg veel appl op mijn Iphone, de enige appl die ik gekocht heb is de ping en die gebruik ik nauwelijks, vindt smsen makkelijker en weet dan ook zeker dat het berichtje aan is gekomen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.