Bekijk originele versie : Hey Jij.......ja Jij!!! Klik Hierop En Help Mij!!
koezinagirl
28-06-2004, 18:37
mensen ik heb een vraagje......... en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
ik heb nu ongeveer een jaar internet en als je internet hebt heb je ook msn ;) maar goed ik msnen nu ongeveer zo een jaar met een hele leuke lieve jongen waar ik helemaal verliefd op ben ik weet dat het ook gewoon een oude vieze mannetje kan zijn maar mijn gevoelens................ ik ben gewoon verliefd op deze jongen en ook niet een klein beetje ook nu mijn vraag wat moet ik doen?????? hij woont 30 min van me vandaan dus dat is geen probleem maar mijn vriendin verklaart mij voor gek en vindt dat ik beter iemand moeten nemen die ik niet via internet (ken)
mensen help mij!!!!!!!!!!!!! en reageer aub serieus want aan die bullshit heb ik niks aan
__WoMaNpOwEr__
28-06-2004, 19:33
Meid, wat la haine zegt daear ben ik het helemaal mee eens!
Echt kijk uit meid, je weet niet watvoor persoon het is!
_monsterje_
28-06-2004, 19:51
ben het ook eens met La__Haine.......... hoewel ik ook zoiets heb meegemaakt.... verliefd worden op iemand die ik alleen ken via een pcschermpje....
misstomatisch
28-06-2004, 20:03
Ik zou het niet doen.................
oke dames.
en wat als deze zo genaamde leuke lieve jongen nu wel echt is!
kouzinagirl: luister naar je instinct als die jou, tenminste altijd goed geholpen heeft.
denk je dat hij nep is, dan blijf je thuis.
denk je dat hij het is, dan kun je het volgende doen.
vraag je vriendin of iemand anders mee te gaan.
spreek met hem af op een plek waar veel mensen zijn.
zorg dat je gsm op tril staat. en als je daar eenmaal bent, kun je
op afstand even piepen zeggen dat je wat vertraging hebt.
kun je ook gelijk zien wie het is. is het oke, dan kun je kiezen ja of nee.
is het niet oke, kun je gelijk met je vriendin of vriendinnen lekker doorlopen of weer naar huis.
zo zou ik dat doen.
zinamaroc_nr1
29-06-2004, 01:35
waddie heet goed advies gegeven dat zou k ook doen
Nadia_Antwerpen
29-06-2004, 14:07
assalaam wa aleikum
allemaal zo wantrouwig? kan toch heel goed zijn dat deze jongen wel zo leuk is als ze denkt?
het laatst gegeven advies zou ter harte nemen.
ikzelf ben ook verliefd geworden op een jongen via chat en ik ben er zelfs mee getrouwd en we hebben samen een zoontje hamdoellilah. dus een klein beetje vertrouwen kan heus geen kwaad!
alhoewel, ik heb nooit met die jongen in kwestie afgesproken, en heb hem pas gezien de dag dat ie kwam aanvragen :haha:
naar het schijnt zou niemand dat risico nemen, dus ik kan je natuurlijk wel het advies geven te doen wat ik heb gedaan, gewoon contact verder zetten via internet, telefoon, sms.. en klikt het echt, dan is het tijd voor de grote stap!
good luck!!
mha salama
koezinagirl
29-06-2004, 15:55
al eerst mensen bedankt voor jullie adviezen!!!!!!!! ik heb een foto gezien van hem en hij is echt een mooie leuke jongen (als hij het teminsten is) wajooooooooooow waarom is dit zo moeilijk?????
he koezinagirl!
wat ik eerder heb geschreven is wat IK zou doen als ik een MEID was.
als jongen, pfff maakt mij niet uit. niemand heeft last van mij en ik hopelijk ook van niemand. :rolleyes:
koezinagirl
29-06-2004, 16:34
hey waddie!!!!!!!!!!!!!!!!
koezinagirl
29-06-2004, 16:35
jij bent gekker!!!!!!! hihihihi
koezinagirl
29-06-2004, 16:41
huh trutje???????? gaan we zo beginnen? wat is er jochie wil je ruzie????
Origineel gepost door koezinagirl
huh trutje???????? gaan we zo beginnen? wat is er jochie wil je ruzie????
:o is positief bedoelt hoor!!
omdat je zei: dat ik nog gekker ben!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.