Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan iemand het Goed Maken bij jouw....

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
30-11-2002, 20:36

nadat jullie ruzie hebben gemaakt??? Bent Dagilia :giechel:

zakia_1984
30-11-2002, 20:39
zijn ongelijk toegevenm wat ik heb ALTIJD gelijk :D

SAMMYGIRL
30-11-2002, 20:41
hangt er vanaf wat voor ruzie maar ik zou zeggen excuus aanbieden .

BentDagilia
30-11-2002, 20:41
Hahahahaha ... lekker makkelijk ;) Bent Dagilia

Liefste
30-11-2002, 20:42

Origineel gepost door zakia_1984 zijn ongelijk toegevenm wat ik heb ALTIJD gelijk :D Ja dat moet ook bij mij zo, want ik heb altijd maar dan ook altijd gelijk :D :D :D

Imane4life
30-11-2002, 20:42
heeeyy alles goed? dit is een aparte vraag want er kunnen allemaal redenen zijn om ruzie te hebben.als het een ernsitge reden is bijvoorbeeld: dat een vriendin over me geroddeld zou hebben, dan zal ze het nooooooit meer goed met me kunnen maken en ik zal haar echt een lesje leren en ervoor zorgen dat ze kapot gaat. maar bijvoorbeeld dat een vriendin een dagje kattig is tegen me en ik vond dat niet zo leuk dan zou ze gewoon naar me toe kunnen komen en vertellen dat ze gewoon kattig was tegen iedereen dan zal ik het weer goed vinden.=xxxxxxxxx= imane

Imane4life
30-11-2002, 20:45
hey nog iets, wees nooit te vriendelijk als die gene bijvoorbeeld zijn excuses heeft aangeboden, wees dan niet gelijk zijn beste vriend maar wacht gewoon af en kijk of die gene echt spijt heeft zodat je weet dat die gene te vertrouwen is en dat die gene het niet nog een keer zal doen. laterss kus imane

emsoem
30-11-2002, 20:50
Origineel gepost door Bent Dagilia nadat jullie ruzie hebben gemaakt??? Bent Dagilia :giechel: ik maakt het altijd goed.... =emsoem=

SAMMYGIRL
30-11-2002, 20:52
Origineel gepost door Imane4life hey nog iets, wees nooit te vriendelijk als die gene bijvoorbeeld zijn excuses heeft aangeboden, wees dan niet gelijk zijn beste vriend maar wacht gewoon af en kijk of die gene echt spijt heeft zodat je weet dat die gene te vertrouwen is en dat die gene het niet nog een keer zal doen. laterss kus imane vertrouwen doe ik zoiezo niet 100% bij iemand zelf al zou ze mijn beste vriendin je moet dingen gewoon echt voor jezelf houden maar zoals je al zei:'wees dan niet gelijk zijn beste vriend maar wacht gewoon af en kijk of die gene echt spijt heeft zodat je weet dat die gene te vertrouwen is en dat die gene het niet nog een keer zal doen.' ik neem na een ruzie altijd wel een beetje afstand maar het is beter om een keer ruzie te krijgen want ze krijg je ook te weten hoe die persoon in elkaar zit.

BentDagilia
30-11-2002, 20:52
OOh lekker makkelijk :D Hoeft het nooit van MIJ kant te komen ;) Bent Dagilia

Imane4life
30-11-2002, 20:59
ja dat klopt nooit iemand 100% vertrouwen ik doe dat ook sowieso ook niet ik vertrouw mij familie en vooral mij moeder wollah nooit zomaar gaan vertrouwen dat is het ergste wat je kan doen zelfs je beste vriendin met wie je al jaren bevriend bent moet je niet 100% vertrouwen want zelf zij kan je verraden en over je roddelen. beslemma =xxxx= imane

yasmijn
30-11-2002, 21:03
ik hou niet zo van ruzie's en als ik ruzie heb, en ik weet dat het mijn schuld is dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en als het aan die gene ligt: dan zou IK naar die gene toe gaan en zeggen van laten gewoon weer normaal tegen elkaar doen, maar dan zeg ik niet van: 'jij moet voortaan niet zo doen ofzo. maar ik zou mijn zin dan beginnnen met: IK want dan voelt die gene zich niet aangevallen!!!! groetjes yasmijn -xxxxxxxxxxx-

SAMMYGIRL
30-11-2002, 21:05
Origineel gepost door yasmijn ik hou niet zo van ruzie's en als ik ruzie heb, en ik weet dat het mijn schuld is dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en als het aan die gene ligt: dan zou IK naar die gene toe gaan en zeggen van laten gewoon weer normaal tegen elkaar doen, maar dan zeg ik niet van: 'jij moet voortaan niet zo doen ofzo. maar ik zou mijn zin dan beginnnen met: IK want dan voelt die gene zich niet aangevallen!!!! groetjes yasmijn -xxxxxxxxxxx- ik kan absoluut niet naar diegene toegaan als ik weet dat het aan die gene ligt waarom? ja dat weet ik ook niet :confused:

SAMMYGIRL
30-11-2002, 21:09
Origineel gepost door Imane4life ja dat klopt nooit iemand 100% vertrouwen ik doe dat ook sowieso ook niet ik vertrouw mij familie en vooral mij moeder wollah nooit zomaar gaan vertrouwen dat is het ergste wat je kan doen zelfs je beste vriendin met wie je al jaren bevriend bent moet je niet 100% vertrouwen want zelf zij kan je verraden en over je roddelen. beslemma =xxxx= imane ja een beste vriendin dan kan je vragen wat is een beste vriendin?

Hanaetje
30-11-2002, 21:28

Mmmmm.....wel, Als ik ruzie met iemand hebt , zal ik al zeker niet degene zijn die het goed zal maken en zeker als ik weet dat ik bv gelijk heb met iets.... Ik kan zeker een week zonder met die persoon te praten...dan doen wij alle twee super koppig , want niemand wil toegeven ....:D Maar ja als ik weet dat ik ongelijk heb zeg ik dat wel en maak ik het wel goed ,.... Thallaaaaaaaaa Hanaetjeeeeuhhhhh

Pagina's : [1] 2