Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn dieet schema

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

-Bubbels-
09-02-2010, 20:29

Salaam, mama's en getrouwde vrouwen van dwvdmv en andere meiden :D Omdat er dames zijn die mij pm's sturen met hoe ik dat doe (afvallen) plaats ik mijn schema hier.. hopelijk hebben andere dames die ook willen afvallen er wat aan k heb niet echt hele vaste tijden met eten.. *ochtend 2 broodjes en beker drinken (maakt niet uit wat) **tussen door een liga of stuk fruit** *middag 2 broodjes en beker drinken, of alleen een liga of fruit **tussen door een liga of stuk fruit** *avond gewoon normaal eten wat je anders ook altijd eet, (zelfs frietjes gewoon) maar wel stuk minder eten dan altijd* ** avond voor de tv, 1 koekje, of zo klein zakje chipjes en glas drinken** drinken tussen door gewoon zoveel je wilt, ik drink veel water en appelsap.. en als je gaat avond eten, is handig om een klein bordje te gebruiken, want zo heb je het gevoel een volle bord te eten terwijl je eigenlijk een klein bordje eet.. ps/ ik sport niet, maar loop wel veel

Chika84
09-02-2010, 20:48
wat lief van je dat je met ons wilt delen, ene vraagje hoelang heb het over gedaan van 97 naar 78.3 kg

Independente
09-02-2010, 20:51
Shoukran meid, maar hoe lang ben je nu al bezig? En is dit het enige dieet of eetpatroon wat je hebt gevolgd?

-Bubbels-
09-02-2010, 20:51
wat lief van je dat je met ons wilt delen, ene vraagje hoelang heb het over gedaan van 97 naar 78.3 kg :) iets van 4 maanden @Independente, ik hou me alleen aan deze schema.. lastig in het begin, maar het went best snel

Mysha
09-02-2010, 20:57

Oh, das wel een lekker schema. Ik ga dit ook mss proberen insha Allaah over een tijdje.

jelly_bean
09-02-2010, 21:01
met wat beleg je je broodjes? en zijn het botherhammen of echt van die bolletjes?

koekje21
09-02-2010, 21:03
wooooow bubbels van 97 naar 78 petje af dame

-Bubbels-
09-02-2010, 21:44
met wat beleg je je broodjes? en zijn het botherhammen of echt van die bolletjes? maakt niet uit @ mysha, leuk als je laat weten of het ook bij jou werkt @koekje, dankje :o :kus:

Implove
09-02-2010, 21:47
Je zult merken, dat het steeds moeilijker gaat. Als dat gebeurd moet je al dat drinken schrappen en alleen water drinken. Ik ben 20 kilo afgevallen en wil eigenlijk nog 5 maar het lukt niet omdat ik al op het minimale zat wat ik kon eten.

-Bubbels-
09-02-2010, 21:50
Je zult merken, dat het steeds moeilijker gaat. Als dat gebeurd moet je al dat drinken schrappen en alleen water drinken. Ik ben 20 kilo afgevallen en wil eigenlijk nog 5 maar het lukt niet omdat ik al op het minimale zat wat ik kon eten. tot nu toe gaat het nog wel redelijk.. ga er eens opletten of het bij mij ook binnenkort moeilijker gaat merk wel als ik me er even een dagje niet aan hou, dan vliegt het er ook zo weer aan

Implove
09-02-2010, 21:55
tot nu toe gaat het nog wel redelijk.. ga er eens opletten of het bij mij ook binnenkort moeilijker gaat merk wel als ik me er even een dagje niet aan hou, dan vliegt het er ook zo weer aan Dat is puur vocht, want je komt nooit van een dagje aan. Ik woog vroeger 84 en nu weeg ik 64 echt een verschil maar nu lukt het echt niet meer. Ik ben er gewoon mee gekapt ik probeer er het beste van te maken af en toe nog wat dagen ertussen dat ik me aan mijn dieet hou en verder snoep ik van alles en nog wat.

-Bubbels-
09-02-2010, 22:03
Dat is puur vocht, want je komt nooit van een dagje aan. Ik woog vroeger 84 en nu weeg ik 64 echt een verschil maar nu lukt het echt niet meer. Ik ben er gewoon mee gekapt ik probeer er het beste van te maken af en toe nog wat dagen ertussen dat ik me aan mijn dieet hou en verder snoep ik van alles en nog wat. kom jij dan niet weer een boel aan nu?? misschien als je erbij sport dat het dan wel lukt?? en als je je aan je schema houd dat je dan wel op gewicht blijft

Implove
09-02-2010, 22:06
kom jij dan niet weer een boel aan nu?? misschien als je erbij sport dat het dan wel lukt?? en als je je aan je schema houd dat je dan wel op gewicht blijft Het vreemde is dat ik niet aankom nee. Maar ik had erge gewoontes zolang ik niet meer terugval in die gewoontes (naar de supermarkt gaan alles kopen en de hele dag door eten) kom ik denk ik ook niet meer aan. Ik probeer zo min mogelijk en fitness zeker 1 keer in de week. Ook probeer ik zo vaak mogelijk te lopen. Ik denk dat ik daarom niet meer aankom. maar jij hebt wel een relaxed schema die van mij was alles mager eten..

jasmina18
09-02-2010, 22:07
en dat allemaal zonder sporten? dat is toch niet gezond, je huid gaat ervan hangen en wanneer je normaal eet dan vliegt alles er weer aan

Implove
09-02-2010, 22:12

en dat allemaal zonder sporten? dat is toch niet gezond, je huid gaat ervan hangen en wanneer je normaal eet dan vliegt alles er weer aan En zodra je stopt met sporten krijg je een blubber buik en slappe benen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6